Gezondheid alle pijlers

Doorbraakbloeding?

21-11-2012 20:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii dames.

Ik slik al tijden de pil voor 3 of 4 strippen door. Nooit last gehad van de o zo bekende doorbraakbbloeding. Nu heb ik pas 2 strippen doorgeslikt en heb net een bloeding gekregen.

Maak me een beetje zorgen, weet dat vrouwen bij doorslikken een bloeding kunnen krijgen maar ik heb het normaal nooit eigenlijk .

Wat is jullie ervaring hierbij?

Thanks
hihihi het zit in de lucht, ik had gister ook een klein beetje bloed.

nu slik ik de pil ook door en had al iets van 4 strips gehad.

had het voor de zekerheid nog even opgezocht, een doorbraakbloeding kan absoluut geen kwaad.

je kan de strip afmaken en dan even 7 dagen (niet langer) stoppen, je kan ook direct een stopweek inlassen en daarna weer doorslikken tot je een doorbraakbloeding hebt. (dit zijn tips van een gyneacoloog)

ik heb het ook niet zo vaak, maar nogmaals het kan echt geen kwaad. die stopweek bij de pil is zelfs een beetje onzin, moet je maar ff googlen.
Phoebe, weet dat het geen kwaad was. Vond het alleen raar omdat ik het altijd zo doe en nog nooit dit heb gehad.
Kan alsnog gebeuren, je lichaam is geen robot
Ook gehad na jarenlang doorslikken. Ik maakte me net als jij zorgen dus ben bij huisarts geweest voor uitstrijkje. Dat bleek goed; wel een kuurtje primolut gekregen. Daarna bleven de doobraakbloedingen een tijd weg. Sindsdien wel regelmatig last van, dus als dit blijft duren bij jou zou je een andere pil kunnen overwegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven