Gezondheid alle pijlers

Duwen is mishandeling?

11-06-2015 21:12 147 berichten
Duwen is mishandeling? Dat is mijn vraag, volgens mij zit er een groot verschil tussen een klap en een duw. Klap valt volgens mij wel onder mishandeling en dat kan ik mij ook voorstellen.

Kan aangifte doen als je een duw krijgt?

Groet, moeilijke naam.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een obsessie. Je kan het niet loslaten. Jok niet zo.
Ik weet best een naam maar die was bezet..
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:13:

Het is wel een obsessie. Je kan het niet loslaten. Jok niet zo.Wat kan ik niet loslaten? Haar? Ik kan haar met gemak loslaten hoor.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:16:

[...]

Wat kan ik niet loslaten? Haar? Ik kan haar met gemak loslaten hoor.Jokkerd.
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:18:

[...]

Jokkerd.Ik heb haar een half jaar geleden voor het laatst gesproken dus ik kan haar wel loslaten en ondertussen ook genoeg andere vrouwen om mij heen dus geen problemen met aandacht tekort.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:20:

[...]

Ik heb haar een half jaar geleden voor het laatst gesproken dus ik kan haar wel loslaten en ondertussen ook genoeg andere vrouwen om mij heen dus geen problemen met aandacht tekort.

Jokkerd.

Je kan het niet loslaten. Dat zij jou niet wil.
En nogmaals zij is helemaal mijn type niet. Ze verzorgt haar eigen slecht, nooit make-up, oorbellen ze ziet eruit als een man met haar wijde kleding en legerbroek.
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:21:

[...]

Jokkerd.

Je kan het niet loslaten. Dat zij jou niet wil.Oke dat klopt dat zij mij misschien niet meer wilt voor de seks ja maar meer ook niet. Kijk afgewezen worden omdat een vrouw geen seks meer wilt is toch best moeilijk voor een man maar ja dat heb ik wel te accepteren dat weet ik nu wel.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:20:

[...]

ondertussen ook genoeg andere vrouwen om mij heen dus geen problemen met aandacht tekort.

Naar kereltje, je gelooft het echt zelf he? Wat heeft dat met obsessie of loslaten te maken? Maar moet even gezegd worden he. Gefeliciteerd👋🍦. En nu? Wat heb je aan al die aandacht?

Is je obsessie nog niet van weg he, half jaar later. Best sneu voor je. Laat je helpen erbij.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:23:

[...]

Kijk afgewezen worden omdat een vrouw geen seks meer wilt is toch best moeilijk voor een man maar ja dat heb ik wel te accepteren dat weet ik nu wel.He he. Deed dat nou zon pijn? Goed gedaan jongen.
En nu niet meer doen he!
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:24:

[...]

Naar kereltje, je gelooft het echt zelf he? Wat heeft dat met obsessie of loslaten te maken? Maar moet even gezegd worden he. Gefeliciteerd👋🍦. En nu? Wat heb je aan al die aandacht?

Is je obsessie nog niet van weg he, half jaar later. Best sneu voor je. Laat je helpen erbij.Dat ik genoeg liefdesverklaringen krijg en nooit gelukkig verliefd ben want dat maakt alles veel ingewikkelder. Negen van de tien keer valt het mij niet op dat ze mij negeert maar ik kan ook weleens niet mijn dag hebben.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:09:

[...]

Het is echt geen obsessie ik kan haar zo een half jaar vergeten. Een obsessie ben je dagelijks met iemand bezig en dat een hele lange tijd. Met haar ben ik zelden meer bezig. Kan zo maanden tussen zitten en als ik haar niet zo vaak zag was ik haar waarschijnlijk allang vergeten.

Haha ga je mij nu serieus vertellen dat het geen obsessie is. Je hebt excuses op excuses waarom het niet zo is maar ondertussen ga je bij haar langs, zit je aan haar en heb je hier topics over geopend. Het houdt je dus gewoon bezig. Je klinkt als een alcoholist, ik kan haar zo vergeten/ oh ik kan best een avond zonder drank hoor! Ik kan stoppen wanneer ik maar wil.

Geloof me ik lees tussen de regeltjes door. En ik heb meer kennis en inzicht hierin dan jij zou denken. Je moet je eigen gedrag gaan bekijken! En niet steeds excuses bedenken waarom je haar nog niet vergeten bent.

Je hebt hulp nodig en zolang je dat niet gaat zoeken kom je iedere keer een stapje dichterbij een politiebureau.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:22:

En nogmaals zij is helemaal mijn type niet. Ze verzorgt haar eigen slecht, nooit make-up, oorbellen ze ziet eruit als een man met haar wijde kleding en legerbroek.

Dus dat zij zo'n lillek wief jou niet mot, jij GOD voor vrouwen....dat stéékt hé.

Mén wat ben jij ENG>
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:28:

[...]

maar ik kan ook weleens niet mijn dag hebben.

En dan ga je duwen en de hele spulleboel verzieken.

Dat moet jij dus leren niet meer te doen.
quote:nina1966 schreef op 12 juni 2015 @ 00:34:

[...]

Dus dat zij zo'n lillek wief jou niet mot, jij GOD voor vrouwen....dat stéékt hé.

Mén wat ben jij ENG>Is daar niet ooit een bloemetje naar vernoemd? Zo'n gele toeter .
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 00:31:

[...]

Haha ga je mij nu serieus vertellen dat het geen obsessie is. Je hebt excuses op excuses waarom het niet zo is maar ondertussen ga je bij haar langs, zit je aan haar en heb je hier topics over geopend. Het houdt je dus gewoon bezig. Je klinkt als een alcoholist, ik kan haar zo vergeten/ oh ik kan best een avond zonder drank hoor! Ik kan stoppen wanneer ik maar wil.

Geloof me ik lees tussen de regeltjes door. En ik heb meer kennis en inzicht hierin dan jij zou denken. Je moet je eigen gedrag gaan bekijken! En niet steeds excuses bedenken waarom je haar nog niet vergeten.

Je hebt hulp nodig en zolang je dat niet gaat zoeken kom je iedere keer een stapje dichterbij een politiebureau.Ik en echt serieus al die tijd ook dat ik met haar omging een moment verliefd geweest maar zij wel op mij. Moet mijn bedje nu opzoeken. Trusten!
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:37:

[...]

Ik en echt serieus al die tijd ook dat ik met haar omging een moment verliefd geweest maar zij wel op mij. Moet mijn bedje nu opzoeken. Trusten!

Ik snap er helemaal niets van, ben je niet verliefd of wel verliefd geweest op haar?

Oh ja negeer gewoon de rest wat geschreven is in dat stukje. Daar ben je blijkbaar ook goed in.
Ik ga jou en je gejok loslaten en lekker slapen!
Kia, good luck 👋
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 00:39:

[...]

Ik snap er helemaal niets van, ben je niet verliefd of wel verliefd geweest op haar?

Oh ja negeer gewoon de rest wat geschreven is in dat stukje. Daar ben je blijkbaar ook goed in.Iemand een beetje leuk vinden is niet het zelfde als verliefd zijn maar dat was maar voor korte duur want al snel bleek ze totaal niet mijn type te zijn ook qua gedrag maar zij wilde gewoon trouwen met mij. Het was voor haar dus niet alleen lichamelijk en toen zijn wij er mee gestopt, want gevoelens hoorden hier niet bij.
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:43:

Kia, good luck 👋Thanks!
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:43:

[...]

Iemand een beetje leuk vinden is niet het zelfde als verliefd zijn maar dat was maar voor korte duur want al snel bleek ze totaal niet mijn type te zijn ook qua gedrag maar zij wilde gewoon trouwen met mij. Het was voor haar dus niet alleen lichamelijk en toen zijn wij er mee gestopt, want gevoelens hoorden hier niet bij.Zij is ermee gestopt dus. Want jij bent er nog steeds mee bezig.
Trusten! MIsschien kom ik nog eens terug misschien ook niet. Doegggggg.
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 00:45:

[...]

Zij is ermee gestopt dus. Want jij bent er nog steeds mee bezig.Ja ik geef toe seks wil ik nog wel maar goed zij niet en nu ga ik echt maffen!
Welterusten en pas maar op voor Aphrodite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven