Gezondheid alle pijlers

Duwen is mishandeling?

11-06-2015 21:12 147 berichten
Duwen is mishandeling? Dat is mijn vraag, volgens mij zit er een groot verschil tussen een klap en een duw. Klap valt volgens mij wel onder mishandeling en dat kan ik mij ook voorstellen.

Kan aangifte doen als je een duw krijgt?

Groet, moeilijke naam.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 22:24:

Als je iemand nu een duw geeft en persoon valt op zijn achterhoofd keihard op de straat dan lijkt mij het echt mishandeling ik gaf een heel klein duwtje en zij duwde mij harder terug. Ik kan ook wel aangifte gaan doen van haar duw.Doen! Doen! Doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo staat dit bij gezondheid?
Ik weet best een naam maar die was bezet..
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 11 juni 2015 @ 23:45:

Hoezo staat dit bij gezondheid?Stress? Is slecht voor je hart.
Ah. Ja daar heb je een punt..
Ik vind jouw ava geinig .
Ik krijg de zenuwen van deze 'meneer'.

To: Lees aub de geweldige reactie helemaal onderaan pagina 3 eens een paar keer.
quote:KiaOraHoi schreef op 11 juni 2015 @ 23:53:

Ik vind jouw ava geinig .Thanks, wat leuk om te horen! 😊
quote:parbleumondieu schreef op 11 juni 2015 @ 23:28:

Zoek een therapeut, want je komt geheid in de problemen (met de politie) als je deze obsessie niet onder controle krijgt.

Je hebt hetzelfde probleem als een junk die van zijn drugs af moet blijven en maar blijft malen over hoe hij nu duidelijk moet maken aan de wereld dat hij echt wel normaal kan doen als hij maar een shotje neemt. En de junk kan dat niet bewijzen, want als hij een shotje neemt, dan neemt hij er twee en drie en vier.

Jij kan niet meer normaal omgaan met de gedachte dat er een vrouw is die jou niet aardig vindt en niet met jou wil omgaan. Als je weer normaal na kunt denken, wil je niet meer bewijzen dat jij wel aardig bent (en dat bewijs je dan ook nog door akelig, eng gedrag te vertonen). Dan accepteer je dat niet iedereen jou aardig vindt en dat dit ook niet haalbaar is.

Ga naar de huisarts en vraag hulp.Ja misschien is dat het wel ja dat ik niet kan accepteren dat een vrouw mij negeert terwijl ik normaal door vele vrouwen leuk gevonden word. En dat is echt waar geen opschepperij.
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 11 juni 2015 @ 23:54:

Ik krijg de zenuwen van deze 'meneer'.

To: Lees aub de geweldige reactie helemaal onderaan pagina 3 eens een paar keer.Ik heb maar 2 pagina's
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 23:57:

[...]

Ja misschien is dat het wel ja dat ik niet kan accepteren dat een vrouw mij negeert terwijl ik normaal door vele vrouwen leuk gevonden word. En dat is echt waar geen opschepperij.Qua uiterlijk bedoel je denk ik? Want ik vind je persoonlijkheid die je hier laat zien niet echt leuk.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 23:57:

[...]

Ja misschien is dat het wel ja dat ik niet kan accepteren dat een vrouw mij negeert terwijl ik normaal door vele vrouwen leuk gevonden word. En dat is echt waar geen opschepperij.Nog een keer lezen..
Ja qua uiterlijk inderdaad. Kan verder ook best lief zijn maar deze persoon maakt mij soms gewoon gek. Geen idee waarom maar ze maakt mij razend regelmatig met haar gedrag.
Die van parbleumondieu oid.. Nog een keer to..
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:02:

[...]

Nog een keer lezen..Waarom? Lees ik niet het goede stukje? Wat hier staat klopt als ik daar zo over nadenk .
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:02:

Ja qua uiterlijk inderdaad. Kan verder ook best lief zijn maar deze persoon maakt mij soms gewoon gek. Geen idee waarom maar ze maakt mij razend regelmatig met haar gedrag.Je bent zo enorm tegenstrijdig de hele tijd.
Ga hulp zoeken, want jouw gedrag gaat uit de hand lopen. Het is je ex en jouw obsessie met haar is niet normaal.

Ze wil geen contact! Dus ga haar dan gewoon uit de weg, blokkeer haar nummer en gooi hem uit je telefoon, ontvriend haar op fb enz. Ga kijken naar jouw gedrag en leg de blaam niet bij haar neer.
Pijnlijke les niet, dat enorme hunken ook niet alles en iedereen kunnen 'krijgen'. Daar word je nou een grote jongen van. Als je eens ophoudt met dat gejank en naar jezelf (je gedrag, niet je spiegelbeeld) gaat kijken!
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:03:

[...]

Je bent zo enorm tegenstrijdig de hele tijd.Ik ben niet tegenstrijdig maar toen ik die reactie las dacht ik van he dat kan ik wel plaatsen. Ik kan het niet verkroppen dat er een vrouw is die mij niet zo leuk vind als de meeste vrouwen.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:03:

[...]

Waarom? Lees ik niet het goede stukje? Wat hier staat klopt als ik daar zo over nadenk .Zoek je morgen hulp?
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:06:

[...]

Ik ben niet tegenstrijdig maar toen ik die reactie las dacht ik van he dat kan ik wel plaatsen. Ik kan het niet verkroppen dat er een vrouw is die mij niet zo leuk vind als de meeste vrouwen.Ze deed je eerder helemaal niks. En nu geef je eerlijk toe dat je gek van haar wordt. Omdat ze jou niet aanbid vanwege je geweldige uiterlijk. En fijne karakter.
Hier zijn ook al heel wat vrouwen die jou(zacht gezegd) niet leuk vinden overkomen.
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 00:05:

Ga hulp zoeken, want jouw gedrag gaat uit de hand lopen. Het is je ex en jouw obsessie met haar is niet normaal.

Ze wil geen contact! Dus ga haar dan gewoon uit de weg, blokkeer haar nummer en gooi hem uit je telefoon, ontvriend haar op fb enz. Ga kijken naar jouw gedrag en leg de blaam niet bij haar neer.Het is echt geen obsessie ik kan haar zo een half jaar vergeten. Een obsessie ben je dagelijks met iemand bezig en dat een hele lange tijd. Met haar ben ik zelden meer bezig. Kan zo maanden tussen zitten en als ik haar niet zo vaak zag was ik haar waarschijnlijk allang vergeten.
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 12 juni 2015 @ 00:08:

[...]

Ze deed je eerder helemaal niks. En nu geef je eerlijk toe dat je gek van haar wordt. Omdat ze jou niet aanbid vanwege je geweldige uiterlijk. En fijne karakter.Gek in de zin van weglopen, niets zeggen maar ook irritante opmerkingen maken en toch wel uitlachen als ik haar iets vraag.
Zoek hulp bij het verkroppen.

En laat in de tussentijd haar 100% met rust.

Zoek hulp.

Jij bent niet een onweerstaanbaar wezen. En wat wil je dan, net zo lang duwen en zeiken en janken en langs gaan tot ze in kattenzwijm ligt? Denk je dat dat gaat gebeuren?

Zoek hulp.
TO, ik hoop echt dat je een grapje maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven