Gezondheid alle pijlers

Duwen is mishandeling?

11-06-2015 21:12 147 berichten
Duwen is mishandeling? Dat is mijn vraag, volgens mij zit er een groot verschil tussen een klap en een duw. Klap valt volgens mij wel onder mishandeling en dat kan ik mij ook voorstellen.

Kan aangifte doen als je een duw krijgt?

Groet, moeilijke naam.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 22:14:

[...]

Met drank op doe je soms eenmaal dingen waar je later spijt van krijgt. Geen nee horen zeggen is niet waar want ik had haar al een half jaar niet meer gesproken. Maar daar gaat het hier nu niet over.

Dat je dronken was is geen excuus. Als jij dronken iemand aanrijdt kom je er ook niet vanaf met een oh sorry.

Ik geef de dame die ej geduwd hebt groot gelijk als ze aangifte doet. Je bent raar en komt erg creepy over. Zou me niets verbazen als wij hier een opgesmukte waarheid horen en het in werkelijkheid veel erger is.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 22:27:

[...]

Het zit mij niet hoog. Gevoelens zijn allang over. Leuk is het niet maar dat het mij hoog zit, nee.

Maar wat is dan nog je probleem? Als je er klaar mee bent en het je niet boeit waarom dan een tweede topic over dezelfde kwestie. Ga dan lekker verder met je leven ipv die meid lastig te vallen en hier mooi weer te spelen.

Volgens mij heb jij het er erg moeilijk mee dat ze jou niet meer kan zien of luchten.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:16:

[...]

Wat kan ik niet loslaten? Haar? Ik kan haar met gemak loslaten hoor.Waarom doe je dat dan niet gewoon?
quote:rennie_girl schreef op 12 juni 2015 @ 01:06:

[...]

Zou me niets verbazen als wij hier een opgesmukte waarheid horen en het in werkelijkheid veel erger is.Dat denk ik sowieso, ik heb daar geen twijfels over.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:43:

[...]

Iemand een beetje leuk vinden is niet het zelfde als verliefd zijn maar dat was maar voor korte duur want al snel bleek ze totaal niet mijn type te zijn ook qua gedrag maar zij wilde gewoon trouwen met mij. Het was voor haar dus niet alleen lichamelijk en toen zijn wij er mee gestopt, want gevoelens hoorden hier niet bij.Schijnbaar was dat willen trouwen bij haar ook van korte duur. Z hoef tje nu namelijk echt niet meer. Echt, laat het gaan. Je kan je hele leven hiermee verpesten.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 11 juni 2015 @ 22:31:

Waarom is zij dan niet geliefd in de buurt, niemand mag haar een goede vriendin van mij ook niet. Iedereen vind haar maar een raar persoon.En daarom kan je het niet verkroppen dat jij, de onwijs populaire, door haar afgewezen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een draaikont. In het andere topic gaf je aan:

- wél verliefd te zijn geweest

- in 'goed overleg' ermee te zijn gestopt

Nu verander je dat in verliefdheid van 1 moment en is zij ermee gestopt

(dus niet in goed overleg) omdat ze een kind van je wilde.

Je hebt geen goed woord over voor haar uiterlijk en haar karakter is ook al zo afschuwelijk.

Ze is totaal je type niet maar seks wil je nog wél met haar.

Schiet mij maar lek...
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 01:12:

[...]

Dat denk ik sowieso, ik heb daar geen twijfels over.Ze heeft ook tegen goede vrienden van mij gezegd dat zij voor mij uit moesten kijken want ik was niet betrouwbaar enz. Dat is gewoon smaad.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 19:48:

[...]

Ze heeft ook tegen goede vrienden van mij gezegd dat zij voor mij uit moesten kijken want ik was niet betrouwbaar enz. Dat is gewoon smaad.

Ik vind wel dat ze een punt heeft hoor

Duwen is nou eenmaal geen normaal gedrag

Ik zou een vriendin daar ook voor waarschuwen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:syenna schreef op 12 juni 2015 @ 10:02:

Je bent een draaikont. In het andere topic gaf je aan:

- wél verliefd te zijn geweest

- in 'goed overleg' ermee te zijn gestopt

Nu verander je dat in verliefdheid van 1 moment en is zij ermee gestopt

(dus niet in goed overleg) omdat ze een kind van je wilde.

Je hebt geen goed woord over voor haar uiterlijk en haar karakter is ook al zo afschuwelijk.

Ze is totaal je type niet maar seks wil je nog wél met haar.

Schiet mij maar lek... Hij heeft haar letsel bezorgd en daar ging hij toen het in het vorige topic uit kwam snel om heen draaien en van alles aanpassen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 19:48:

[...]

Ze heeft ook tegen goede vrienden van mij gezegd dat zij voor mij uit moesten kijken want ik was niet betrouwbaar enz. Dat is gewoon smaad.

Ga even goed nalezen wat smaad is. Smaad is het bewust in de wereld helpen van een leugen waardoor een ander schade oploopt. Ze spreekt toch de waarheid, je bent niet te vertrouwen dat heb je gisteren wel laten zien.

Daarnaast als het goede vrienden zijn dan kun zij zelf wel een oordeel vellen.
quote:Summerdance schreef op 12 juni 2015 @ 20:01:

[...]

Ik vind wel dat ze een punt heeft hoor

Duwen is nou eenmaal geen normaal gedrag

Ik zou een vriendin daar ook voor waarschuwenHahaha, jammer voor jou maar dit zei ze al een paar maanden geleden tegen mijn vrienden.
quote:KiaOraHoi schreef op 12 juni 2015 @ 20:12:

[...]

Ga even goed nalezen wat smaad is. Smaad is het bewust in de wereld helpen van een leugen waardoor een ander schade oploopt. Ze spreekt toch de waarheid, je bent niet te vertrouwen dat heb je gisteren wel laten zien.

Daarnaast als het goede vrienden zijn dan kun zij zelf wel een oordeel vellen.Ze is bewust bezig mij te schaden dus is het wel smaad. Ik zit nu dus niet in een gunstige positie en daar maakt zij dankbaar gebruik van.
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 20:15:

[...]

Hahaha, jammer voor jou maar dit zei ze al een paar maanden geleden tegen mijn vrienden.

Dan had ze een voorziene blik

Want laten we wel wezen, jij bent ook een mannetje waar vrouwen goed voor uit moeten kijken
quote:viva-amber schreef op 12 juni 2015 @ 20:04:

[...]

Hij heeft haar letsel bezorgd en daar ging hij toen het in het vorige topic uit kwam snel om heen draaien en van alles aanpassen.Letsel? Niet waar. Nooit. Ze kan het natuurlijk wel van maken bij de pliesie en natuurlijk geloven zij haar want zij is tenslotte een vrouw.
Voor iemand die zegt dat hij geen obsessie heeft ben je er toch verdacht veel mee bezig
quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 20:17:

[...]

Ze is bewust bezig mij te schaden dus is het wel smaad. Ik zit nu dus niet in een gunstige positie en daar maakt zij dankbaar gebruik van.Ze liegt niet want je bent blijkbaar niet te vertrouwen. En hoe schaadt ze jou dan? Ben je ontslagen? Want tegen je vriendjes zeggen dat je niet betrouwbaar bent is geen smaad.
quote:Summerdance schreef op 12 juni 2015 @ 20:20:

[...]

Dan had ze een voorziene blik

Want laten we wel wezen, jij bent ook een mannetje waar vrouwen goed voor uit moeten kijken+1
Ik bedenk me nu ineens, als zij door jou beticht wordt van smaad omdat ze lelijke dingen over je zegt, dan is onderstaande ook smaad

Hoop dat ze het leest en stappen kan ondernemen

quote:naamismoeilijkteverzinnen schreef op 12 juni 2015 @ 00:22:

En nogmaals zij is helemaal mijn type niet. Ze verzorgt haar eigen slecht, nooit make-up, oorbellen ze ziet eruit als een man met haar wijde kleding en legerbroek.
quote:Summerdance schreef op 12 juni 2015 @ 20:28:

Ik bedenk me nu ineens, als zij door jou beticht wordt van smaad omdat ze lelijke dingen over je zegt, dan is onderstaande ook smaad

Hoop dat ze het leest en stappen kan ondernemen

[...]

Nee Summerdance dat zien wij verkeerd .

Zijn gedrag hoeft toch niet onder de loep het ligt allemaal aan haar.
Luister nou eens goed moeilijk geval 'moeilijke naam'. Voordat je haar duwde heeft ze anderen dus al voor jou gewaarschuwd. Er is toen ook iets gebeurd alleen heb je nog niet verteld wát precies. Toen je later aan haar deur kwam in beschonken toestand, vertelde ze je herhaaldelijk dat je niet eerlijk was geweest en niet deugde. Dat komt ergens vandaan, waar doelde ze op? Biecht nu maar op wat je hebt geflikt toen je nog met haar omging, dan schrijven we daarna misschien wel weer verder.
Mijn God zeg, wat ben jij een weirdo!

Je uiterlijk vervaagt met de tijd, maar dit enge karakter blijft. Denk daar maar eens over na.
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven