Gezondheid alle pijlers

Galbulten

19-07-2011 19:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, sinds drie en een half jaar heb ik bijna dagelijks last van galbulten over mijn hele lichaam. Er zijn al verschillende allergietesten gedaan en ook heb ik al verschillende alternatieve geneeswijzen geprobeerd. Het rare is dat ik ook geen enkel medicijn meer kan verdragen. Zo ben ik anderhalf jaar geleden gestopt met de pil, omdat ik dacht dat die de oorzaak was en even werd het wel wat minder maar dat was van korte duur. Toen ik een half jaar later maar weer eens begon met slikken zat ik binnen drie dagen weer helemaal onder de bulten.

Klinkt dit misschien bekend voor iemand, want ik zit er zo langzamerhand aardig doorheen.
Oef, vervelend die galbulten!!!!

Heb er ook jaren lang last van gehad. Sinds mn galblaas eruit is, geen klachten meer!

Schijnt niet met elkaar in verband te staan, maar toch had ik er geen last meer van toen de galblaas eruit was.
Ik heb er ook last van. Nooit gevonden waar het door komt. Ik gebruik anti-histamine tabletjes, dat werkt echt goed voor mij. (Ceterazine ofzoiets)
HOi lindahappy,

het komt mij enigzins bekent voor.

Ik heb al jaren (meer dan 15 jaar) last van galbulten, niet dagelijks , soms trouwens wel , maar iig heel regelmatig.

In de jaren getest op vanalles en soms reageerde ik op iets in de test, zoals fruit , maar de laatste keer reageerde ik nergens meer op.

Min ergste aanvallen heb ik van pijnstillers en het is me nu verboden om die nog te nemen.

Ook op antiallergiepilletjes reageert mijn lichaam.

Ook kan ik niet tegen warmte , mijn handen en voeten zetten soms zo op dat ik mijn vingers niet meer kan buigen,

Toen ik een tijdje terug voor iets heel anders bij een internist zat zei hij dat hij het belachelijk vond dat ik bij de dermatoloog was weggestuurd met de mededeling dat ik nooit meer pijnstillers mocht slikken.

Zo ben ik bij een allergoloog van het AMC terecht gekomen en die vertelde me (ik had er nog nooit over gehoord) dat ik hoogst waarschijnlijk chronische galbulten heb.

Ik ben niet allergisch maar reageer wel allergisch (snap je het nog?)

Nouja , ik ben met deze allergoloog een tijdje bezig geweest om een medicijn te vinden dat werkt en waar ik niet op reageer zodat als ik pijnstillers nodig zou hebben ik dat in combinatie kan nemen maar ik ben er nog steeds niet uit.

google het maar eens en kijk of dat voor jou op toepassing is.

sterkte!
Ik heb het ook, niet iedere dag, maar wel zeer regelmatig en hevig. De oorzaak hiervan ligt bij mijn allergieën, maar omdat ik voor heel veel dingen allergisch ben is het onmogelijk dit allemaal te mijden.

Wat bij mij wel helpt is er pure echina force op deppen.

Misschien dat dit jou ook helpt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven