GESTOPT!
woensdag 30 mei 2012 om 16:32
Met veel plezier mag ik aankondigen dat ik vanaf heden geen roker meer ben. Ik ben vanmiddag gestopt en ben hier heel blij mee. Zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen.
Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!
IK BEN GESTOPT MET ROKEN!
(moest het even kwijt :D)
Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!
IK BEN GESTOPT MET ROKEN!
(moest het even kwijt :D)
woensdag 30 mei 2012 om 16:41
Oh, dit gaat niet zo makkelijk worden hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen. Je bent pas een dag gestopt. Na een paar dagen ga je het pas echt merken. De stoppingsconsequenties.
Mijn vriend werd er bijv zo ontzettend chaggerijnig van, dat ik hem heb gezegd: "Begin alsjeblieft weer, want zo ben je niet te genieten!"
Mijn vriend werd er bijv zo ontzettend chaggerijnig van, dat ik hem heb gezegd: "Begin alsjeblieft weer, want zo ben je niet te genieten!"
woensdag 30 mei 2012 om 17:00
woensdag 30 mei 2012 om 17:05
Mij hielp het juist om te denken alsof ik nooit een roker was geweest. Misschien klinkt dat een beetje gek, maar mensen die nooit gerookt hebben, zullen er ook geen behoefte aan hebben. Ik wilde me niet gedragen als ex-roker zeg maar, die snakte naar een sigaret. Ik wilde dat het geen deel van mij/mijn leven was. Ik wilde geen roker zijn. Ook geen ex-roker, want dan was ik ergens toch nog een roker. Denken alsof ik nooit een roker was geweest, maakte dat het gewoon geen optie was.