Gezondheid alle pijlers

GESTOPT!

30-05-2012 16:32 158 berichten
Met veel plezier mag ik aankondigen dat ik vanaf heden geen roker meer ben. Ik ben vanmiddag gestopt en ben hier heel blij mee. Zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen.

Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!

IK BEN GESTOPT MET ROKEN!

(moest het even kwijt :D)
Alle reacties Link kopieren
Succes!!
zozo, dus al bijna 5 uur gestopt met roken.. respect hoor!
:applause:
You know how I know? Because I reeaally think so!
Best voorbarig om nu al te concluderen dat je ook echt gestopt bent, maar met de motivatie zit het wel goed volgens mij!

Succes en volhouden!

Tip: Denk niet na een week of 7 ik ben er echt wel vanaf en 1tje kan wel! Dat kan namelijk niet ;)
De allerbeste beslissing van je leven!
ooooooooow.. ik wil ook! Heb al zoveel pogingen gedaan.. gaat elke keer een maand goed en dan vind ik het wel weer welletjes geweest.

Ben benieuwd of je morgenvroeg nog zo vrolijk bent :)
Goed zo!

Volhouden. Geef je af en toe een update?
Iedere niet roker begint met niet roken.

Yessss, you're one of us! Welcome!! :cheer:
Oh, dit gaat niet zo makkelijk worden hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen. Je bent pas een dag gestopt. Na een paar dagen ga je het pas echt merken. De stoppingsconsequenties.

Mijn vriend werd er bijv zo ontzettend chaggerijnig van, dat ik hem heb gezegd: "Begin alsjeblieft weer, want zo ben je niet te genieten!"
Fijn dat je zo enthousiast bent alleen 5 uur is nog niks ;-)

Volhouden en doorzettingsvermogen zijn de komende weken het belangrijkst en hopelijk gaat je dat lukken.
Merelin schreef op 30 mei 2012 @ 16:40:Geef je af en toe een update?
Vanavond ofzo. Na het avondeten (6) .
Das mooi voor de accijnsverhoging ..

Goedzo. Ben je eindelijk deel van het slimme deel der mensen X-D

Wel volhouden nu!
Waar zit de any-key?
Gefeliciteerd!!! Sterkte de komende twee weken, als je dat redt dan ben je echt gestopt!!!
paloma schreef op 30 mei 2012 @ 16:42:

[...]

*in vuistje gniffelt*
paloma schreef op 30 mei 2012 @ 16:42:

[...]

:-O
Fijn voor je.

''Steekt een sigaretje op'' ;-)
redband schreef op 30 mei 2012 @ 16:43:

Das mooi voor de accijnsverhoging ..
Den haag vind het jammer voor de schatkist.Dat weer wel.
Top! Mijn mantra is altijd: ik heb ooit gerookt en zal mentaal een roker blijven, maar kies er gewoonweg voor om het niet te doen. Ik kan (na 5 jaar gestopt te zijn) nog steeds af en toe snakken naar een sigaret maar daar komt ie weer: ik kies er bewust voor om het niet te doen.

Succes ermee!
:cheer: en nu volhouden he
Mij hielp het juist om te denken alsof ik nooit een roker was geweest. Misschien klinkt dat een beetje gek, maar mensen die nooit gerookt hebben, zullen er ook geen behoefte aan hebben. Ik wilde me niet gedragen als ex-roker zeg maar, die snakte naar een sigaret. Ik wilde dat het geen deel van mij/mijn leven was. Ik wilde geen roker zijn. Ook geen ex-roker, want dan was ik ergens toch nog een roker. Denken alsof ik nooit een roker was geweest, maakte dat het gewoon geen optie was.
:cheer:

Goede beslissing.

Ik ben nu bijna 2 jaar gestopt en ben zo blij dat ik niet meer stink X-D

Ik mis het echt nog wel eens hoor. Maar dan denk ik aan die stank en dat iedereen me zo rook. Yegh!
:cheer2:
mow1986 schreef op 30 mei 2012 @ 16:36:

Best voorbarig om nu al te concluderen dat je ook echt gestopt bent, maar met de motivatie zit het wel goed volgens mij!

Succes en volhouden!

Tip: Denk niet na een week of 7 ik ben er echt wel vanaf en 1tje kan wel! Dat kan namelijk niet ;)
Jeetje positivo, dat werkt juist wel als je alleen maar probeert te stoppen mag je nl best een sigaretje roken,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven