Gezondheid alle pijlers

GESTOPT!

30-05-2012 16:32 158 berichten
Met veel plezier mag ik aankondigen dat ik vanaf heden geen roker meer ben. Ik ben vanmiddag gestopt en ben hier heel blij mee. Zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen.

Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!

IK BEN GESTOPT MET ROKEN!

(moest het even kwijt :D)
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef op 31 mei 2012 @ 21:19:

schreeuw op het dak, liever dan een topic openen.

Zo boeiend is het niet, heur O.o

Ga fijn buiten spelen, liever dan dit topic en forum te vervuilen met je onaardige en arrogante gewauwel.

Zo boeiend ben jij ook niet, heur O.o

Wat moet jij een sneu en eenzaam leven leiden, als je je IRL ook zo gedraagt...

Goed bezig TO! :cheer2:
@polkadot: het gaat redelijk goed, ben alleen erg moe en kan de hele dag wel slapen. Best raar, want ben normaal niet zo'n slaper, Verder een beetje wazig en concentratiegebrek, maar is goed te doen!

We gaan er gewoon weer een nicotine-en stankvrije dag van maken vandaag!
Succes vandaag!

Ik hoor wel regelmatig van stoppers dat ze in het begin gigaverkouden worden. Maar dat is gewoon de troep die je lijf uit gewerkt wordt!
Toen ik stopte met roken begon ik ontzettend met hoesten, echt verschrikkelijk! Volgens de huisarts is dat omdat je lichaam zichzelf aan het 'opruimen'' is. Dus alle zooi moet eruit, en ja... daar hoort viezig slijm nu ook eenmaal bij X-D Net als veel zweten, ik zweette ook ontzettend vel vooral 's nachts.

Ben er nu ruim een jaar vanaf :)
Ik........sluit me aan. Druk net de laatste peuk uit. En wil dit niet meer.

In de rij staan bij de sigarenboer, om mijn lijf te vernietigen. Tja, waar was ik mee bezig de afgelopen 30jaar!
Wat goed chyou! Tineke succes!

Polkadot en clandestina, ging het goed vandaag?
Succes Tineke! En leuk, de bemoedigende reacties! Ik ben nog steeds een soort zombie, wil alleen maar slapen. Kun je nagaan hoe slecht die zooi is. Maar heb nu een paar dagen vrij, slaap en lees veel, dus dat is fijn. Denk wel aan roken, maar het is goed te doen!

Hoe gaat het bij jou, polkadot?
@ Tineke, wat goed zeg!!! Heel veel succes :D

@ Clandestina, ik herken dat moeie, lome gevoel helemaal niet. Ik bruis van de energie.

Alleen had ik vandaag wel een erg uitdagende dag voor mezelf in gedachten...

Ik ben namelijk 3 mnd. thuis geweest en moest weer voor t eerst werken. Werk is bij mij altijd geweest met diverse peukenpauzes tussendoor, dus ik had het echt heel moeilijk verwacht.

Maar niet 1x ben ik in de verleiding geweest er 1 te nemen. Ik ben zelfs wel als koffiepauze meegegaan naar buiten met de smokers, maar zelfs dat boeide me niet.

Had ik geweten dat het zo makkelijk was had ik het al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder gedaan.
:cheer2: Dames. Ga zo door en houd vol.
Goed hoor! Maar onderschat het niet hè! Het zou zomaar kunnen dat je de 'klap' nog krijgt. Een groot gevaar is nu dat je gaat denken 'makkie' en dus niet alert meer bent op de triggers waardoor je de mist in gaat op het moment dat het toch weer even flink tegenvalt.

Succes!
Denk dat ik maar mee blijf lezen, om de een of andere reden is het mij nog steeds niet gelukt te stoppen. Alle argumenten om te stoppen zijn zo waar, en toch ben ik de slappeling die niet kan ophouden.....

Zoveel mogelijk succesverhalen graag, misschien dat ik dan ein-de-lijk het licht eens echt ga zien ;-)
<--- was ook altijd de slappe hap die niet stoppen kon.

Maar voor mij heeft Allen Carr echt gewerkt.
Wat zegt Allen Carr dat voor jou heeft gewerkt?
Goed zo ladies!!!!! Ik ben 16 februari gestopt, na 20 jaar roken. Het is me ook erg meegevallen, gewoon cold turkey gestopt. Ben heel erg verkouden geweest, rochelhoest met veel slijm. Dus dat kan kloppen. Veel succes! Kop op!
Ik sluit me ook aan... ik ben gestopt!

Gisteren kon ik mijn pakje peuken niet vinden en toen dacht ik: He... zal ik stoppen? Toen vond ik hem en wilde er onder het genot van over nadenken. Toen heb ik ze weggelegd!

Ik rook alleen 's avonds en dan maak ik echt een inhaalslag. ik keek er echt naar uit; zodra ik de kids op bed had liggen, begon mijn tijd, mijn avondje.

Nu heb ik salmiaklollys en after eight voor mezelf gekocht. Wil niet aankomen dus ga volgende week zwemmen en ga nu af en toe touwtje springen...

Heb trouwens begin van de avond een vriendin gevraagd een pakje nicorette kauwgom mee te nemen en dat is best prettig moet ik zeggen!

Succes iedereen, hou vol!!!
Hey wat goed! succes ermee en wat is je tacktiek/afleiding?
zoekend......
@Zuszus eigenlijk vooral de motivatie dat ik niet meer kortademig wil zijn, een mooiere huid wil, meer energie, gezonder wil leven enz enz.

's avonds (nu) is het moeilijk dus denk er wel continue aan. Denk steeds: oh wat is er ook alweer zo leuk 's avonds? Ik keek er altijd heel erg naar uit!

Rook je ook Zuszus en wil je stoppen of rook je niet?
@ paloma, de manier waarop hij uitlegt wat een sigaret betekent, de herhaling. Het je laten inzien wat je mist. Alles bij elkaar heeft mij enorm geholpen.

@ pilates, wat goed zeg! :D

@ schatje, Succes, het gaat je lukken!

Ikzelf vanmorgen slecht opgestaan, weinig geslapen dus erg gammel.

Normaal Zou ik Dan direct naar een peuk hebben gegrepen. Maar dat wilde ik helemaal niet!

Zelfs die speciale peuken mis ik niet!
Goedemorgen, dank jullie wel voor het welkom.

Vannacht erg beroerd geslapen, erg warm in bed, erg onrustig in mij. :(

Nu komt voor mij 1 van de moeilijkste momenten, naar beneden toe een bakkie koffie en dan.........?

Ga straks even de sportschool in (deed ik altijd al) maar eigenlijk nooit in het weekend, lijkt me nu een goed plan.

Zie op tegen mijn vrije weekend.....

Polkadot en clandenstien, hoop dat we elkaar tot steun kunnen zijn.

Veel succes vandaag!

Raar trouwens, wakker worden zonder sigaretten in huis te hebben, dat overkwam me echt nooit, al moest ik midden in de nacht naar de stad toe.
Goedzo voor de stoppers knap hoor en laat je zeker niet ontmoedigen! Ik ben bijna 6 jaar geleden gestopt zonder hulp en zonder moeite, als je dr 100% achter staat lukt het gewoon!!!!

Succes en volhouden!
Goeiemorgen! Voel me eindelijk uitgeslapen, heb meer energie, en heb al gesport.

Dat klinkt goed, is het ook, alleen nu heel veel zin om te roken. En ik doe het niet, ben het zat mezelf een loser te vinden, roken is geen optie!

Succes allemaal vandaag! Hoop dat jullie een goede niet-roken dag hebben!
Tip van een ex-roker vriendin van mij:

Doe het geld wat je iedere uitspaart, door niet te roken, in een apart potje en ga daar na een jaar lekker van op vakantie!
Allan Carr heeft hiet ook goed geholpen.

Succes dames, jullie komen er wel! :cheer:
Even een lastig momentje...

Ben heel gammel en zit slecht in mijn vel vandaag.

In de kliko liggen nog de sigaretten die ik had weggegooid. Allemaal doormidden gebroken, maar tis zo verleidelijk een halve te pakken. (gatver, zit nu zowaar te overwegen een halve sigaret uit een kliko te halen en op te roken...)

Maar ik doe het niet, ik weiger nog langer een slaaf van mijn eigen ongezondheid te zijn.

Maar damn, wat Zou ik graag een trekje willen.

Note to myself: ik ben blij dat ik gestopt ben. Ik hoef niet meer te roken, ik heb het niet nodig!
Niet gaan roken, hè, polkadot! Dit vervelende gevoel gaat weg en over een tijdje voel je je beter. Als je weer in de val van de verslaving trapt, dan voel je je steeds slechter.

Ik heb ook een moeilijke dag, maar ik vertik het om weer te gaan roken. Denk steeds aan sigaretten, maar ik wil geen hekel meer aan mezelf hebben omdat ik stink, bakken met geld uitgeef aan kankerverwekkende staafjes en geen ruggengraat heb op dit gebied.

Je kunt het, volhouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven