Gezondheid alle pijlers

Geurende afscheiding na Sperti

17-04-2012 17:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week had ik een aambei en die heb ik succesvol behandeld met Sperti. Binnen twee dagen had ik daar geen last meer van.

Maar.. tijdens de behandeling met Sperti kreeg ik last van geurende afscheiding. Ik dacht dat dit wel weg zou gaan als ik zou stoppen met Sperti, maar nu een week verder heb ik nog steeds last van die afscheiding (niet wit, gewoon transparant).

Weet iemand of dit een normale reactie is en snel weer zal overgaan of moet ik hiermee toch even naar de dokter?

Alvast bedankt.
Heb je het in je poes gesmeerd dan?
Ja inderdaad, waar heb je daty spul opgesmeerd, of beter nog waar zat die aambei?
Ja en?
Als je googled (is dat het goede woord?) op SPC Sperti (SPC = Summary of Product Characteristics) vind je de bijsluiter van Sperti. Daar zou je in kunnen vinden of het een standaard bijwerking is. Mocht dit niet zo zijn, is het handig de bijwerking te melden aan het LAREB, het landelijke meldpunt voor bijwerkingen van medicijnen. Altijd handig voor toekomstige gebruikers van Sperti die met dezelfde vraag zitten.

*werkmodus uit*

Vervelende bijwerking lijkt me! Ik zou zowieso even langs de huisarts gaan, ook je huisarts kan de bijwerking melden. Is er niks aan de hand, dan weet je dat, zo wel dan kan er iets aan gedaan worden. Succes!
Aambei zat achter, daar heb ik ook Sperti gesmeerd. Maar het begon toevallig tegelijkertijd, dus vandaar dat ik toch dacht dat het daarvan gekomen was.

In de bijsluiter staat het niet vermeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven