Heerst er weer iets
dinsdag 1 mei 2018 om 13:46
Griep hebben we allemaal gehad hier toen het zo heerste en nu begon mijn oudste dochter vorige week met moe keelpijn hoesten pijn in rug en borst van hoesten. Eind van de week mijn man en nu ik. Alleen mijn zoon en jongste nog nergens last van. Pfff morgen op vakantie en weinig puf. Heerst er weer wat of Zo?
dinsdag 1 mei 2018 om 14:05
dinsdag 1 mei 2018 om 21:29
Oh ja dus het heerst..
Ik had eerst kriebelhoest. Bleef lang aanhouden en dat werd 2 dagen later snipverkouden, keelpijn, heel erg moe en rillerig. Ben eindelijk weer de normale. Heb wel last van schorre stem en als ik diep adem haal dan lijk ik net naar lucht te moeten happen maar afijn. Man aangestoken die zit er nu mee en hopelijk krijgt onze boef er niks van mee. Me moeder heeft het en me broer heeft het ook te pakken..
Ik had eerst kriebelhoest. Bleef lang aanhouden en dat werd 2 dagen later snipverkouden, keelpijn, heel erg moe en rillerig. Ben eindelijk weer de normale. Heb wel last van schorre stem en als ik diep adem haal dan lijk ik net naar lucht te moeten happen maar afijn. Man aangestoken die zit er nu mee en hopelijk krijgt onze boef er niks van mee. Me moeder heeft het en me broer heeft het ook te pakken..