Gezondheid alle pijlers

Heerst er weer iets

01-05-2018 13:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Griep hebben we allemaal gehad hier toen het zo heerste en nu begon mijn oudste dochter vorige week met moe keelpijn hoesten pijn in rug en borst van hoesten. Eind van de week mijn man en nu ik. Alleen mijn zoon en jongste nog nergens last van. Pfff morgen op vakantie en weinig puf. Heerst er weer wat of Zo?
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb er sinds vrijdag last van: keelpijn, daarna verkoudheid.
Ja hier ook ineens vijf dagen hoge koorts :cry:
jep
nieuwe variant van influenza A(H1N2)
https://www.rivm.nl/Onderwerpen/G/Griep ... aken_griep
Hier ook, vandaag net wat beter na 6 dagen. Ook keelpijn, futloos/moe hoesten en een snotkoker. Geen koorts. Geen idee wat het is, wel balen als je je zo voelt als je morgen op vakantie gaat! Beterschap en ik hoop dat je toch van je vakantie kunt genieten.
Mmmmm echt vervelend dit. Ach we maken er het beste van morgen. Het ergste is dat ik dalijk nog moet werken. Tot 0:00 uur. Hoop dat we ons allemaal snel beter voelen.
Hier ook. Baal er behoorlijk van.
Ik hoop dat je een beetje van je vakantie kunt genieten.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Hier ook. Ben al twee weken snipverkouden. Keelpijn met veel hoestbuien. Hoop dat het snel weggaat
Yep, hier ook iemand heel erg verkouden.

Maar vanmiddag vond ik dat ik wel kon stofzuigen, wat opruimen en schoonmaken en ben daarbij flink flauwgevallen. :O
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oh ja dus het heerst..

Ik had eerst kriebelhoest. Bleef lang aanhouden en dat werd 2 dagen later snipverkouden, keelpijn, heel erg moe en rillerig. Ben eindelijk weer de normale. Heb wel last van schorre stem en als ik diep adem haal dan lijk ik net naar lucht te moeten happen maar afijn. Man aangestoken die zit er nu mee en hopelijk krijgt onze boef er niks van mee. Me moeder heeft het en me broer heeft het ook te pakken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven