Help!! Vreselijke kiespijn
maandag 30 oktober 2017 om 06:41
Aantal dagen geleden al een forum geopend.. ik loop al een week rond met afschuwelijke kiespijn. Het begon met ontstoken tandvlees (dacht ik) dus mijn eigen tandarts heeft 2 nieuwe vullingen gemaakt zodat er geen eten tussen kiezen kon komen. Pijn bleef aanhouden, eigen tandarts gesloten dus naar vervanger op vrijdag. Pijn leek aandezelfde kant maar van boven te komen. Tandarts kon niets zien op de foto behalve een lekkende vulling...die kies deed vreselijke pijn. Heb gesmeekt voor een zenuwbehandeling maar vond hij niet nodig. Vulling vervangen maar de pijn werd erger dus op zaterdag weer naar een andere tandarts die een ontsteking zag bij de achterste kies. Zenuwbehandeling gekregen maar het was ontzettend lastig te verdoven. Alvast 150 euro betaald en de dag ervoor 84 euro voor de vulling.
Gister ondragelijke pijn maar weer een andere tandarts (weekenddienst) en amoxicilline voorgeschreven gekregen. Ik heb op dit moment nog meer pijn dan een week geleden. Ik heb totaal geen idee of de pijn nou van de laatste of de enerlaatste kies komt. Het klopt nog en hele scherpe pijn.
Ik heb regelmatig lekkende vullingen van vullingen die er pas een paar jaar in zitten.. ik heb nu 4 kiezen behandeld, dit kost me ontzettend veel geld en nog steeds pijn. Ik wil eigenlijk mijn geld terug
dit kan toch niet?!
Gister ondragelijke pijn maar weer een andere tandarts (weekenddienst) en amoxicilline voorgeschreven gekregen. Ik heb op dit moment nog meer pijn dan een week geleden. Ik heb totaal geen idee of de pijn nou van de laatste of de enerlaatste kies komt. Het klopt nog en hele scherpe pijn.
Ik heb regelmatig lekkende vullingen van vullingen die er pas een paar jaar in zitten.. ik heb nu 4 kiezen behandeld, dit kost me ontzettend veel geld en nog steeds pijn. Ik wil eigenlijk mijn geld terug
maandag 30 oktober 2017 om 18:29
Ik heb ook een tijd een ontsteking gehad tussen 2 kiezen, vervangde tandarts zag dat op foto. Hij heeft zo goed mogelijk schoon gemaakt, kreeg toen recept mee voor een spul dat ik op de kiezen en tandvlees moest deppen. Bleef toch pijn houden, toen terug naar eigen tandarts, hij zag niks, maar toch pijn. Ik zei weet je wat, trek de kies er maar uit, zit toch achterin. En sindsdien geen pijn meer gehad of wat dan ook. Zat ook geen gaatje in kies.
maandag 30 oktober 2017 om 18:55
Heb je al op de zorgkaart gekeken onder de naam van jouw tandarts?
Wat helpt om die vreselijke kiespijn :flower: te minderen zijn de sachets van Nurofen, mond voorzichtig spoelen met lauw zout water en je kaak/wang insmeren met Voltaren emulgel op de plaats waar de pijnelijke kies zit ( buitenkant )
Heel veel sterkte
Wat helpt om die vreselijke kiespijn :flower: te minderen zijn de sachets van Nurofen, mond voorzichtig spoelen met lauw zout water en je kaak/wang insmeren met Voltaren emulgel op de plaats waar de pijnelijke kies zit ( buitenkant )
Heel veel sterkte