Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn.... door pil??? en wat anders???

15-06-2011 10:27 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
I know, beetje een verwarrende titel...

Maar ik heb een vraag aan iedereen.

Ik slik sinds jaar en dag de pil. Heb welliswaar een aantal jaar implanon (staafje in arm) gehad, maar omdat ik mijn menstruatie daar niet mee kon regelen toch maar weer over gestapt op de gewone pil.

De afgelopen weken/maanden heb ik veel last van hoofdpijn.

Nu heb ik wel t een en ander voor m'n kiezen gehad, maar heb niet t idee dat t daarvan komt. Nu las ik dat je ook een soort van spanningshoofdpijn van krijgen van de pil.

Iemand hier ervaring mee?

Daarnaast ben ik aan t oriënteren op een ander anticonceptie. Mijn vriend en ik willen geen kinderen en dus mag het best een definitieve oplossing zijn. Enige wat ik heel fijn zou vinden: geen menstruatie meer (of anders iig zelf te regelen)

Wie o wie heeft advies?

Grtz Ing
Alle reacties Link kopieren
Aangezien wij wel een kinderwens hebben kan ik je geen suggesties geven voor je laatste vraag :-)

maar over de hoofdpijnkwestie kan ik wel zeggen dat er na het stoppen met de Diane35 (ca 8 jr geslikt) een wereld voor me open ging. Ik voel me 'echter' (meer ups en downs en voel meer) en belangrijkste, ik had de laatste paar jaar vrijwel dagelijks hoofdpijn (niet erg genoeg om een aspirine te nemen, wel erg storend) en dat is bijna helemaal verdwenen. succes met je keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven