Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn etc.

26-01-2014 18:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week geleden heb ik een soort van klap tegen mijn hoofd aan gehad en ben ik met mijn hoofd tegen glas geknald/gevallen. Deed toen heel erg pijn, maar ik dacht niet dat het heel ernstig was ofzo. Geen bloed, niks, dus dacht dat het wel overging. Toch heb ik sindsdien hele erge hoofdpijn, echt pijnlijk dat ik me echt niet meer kan concentreren van de pijn dus lopen is soms al moeilijk omdat ik soms echt het gevoel heb dat ik ff moet zitten voordat ik omval. Nu heb ik ook al 2 dagen dat ik als ik opsta uit bed het heel erg begint te kloppen ofzo en ik heb nu al drie keer gehad dat ik omviel toen ik net opstond. Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet heel erg goed natuurlijk.. Ik weet dus ook dat ik naar de dokter moet, maar ik wil eerst even kijken wat ik er nog tegen kan doen. Op internet staat vooral dat ik een dokter moet bezoeken, maar ik wil et echt nog eventjes aankijken..
Weet je zeker dat je niet tegen je vriendje bent "aangelopen"?
verba volant, scripta manent.
Een vraag zoals van Marianne kun je wel verwachten.

Heeft iemand je geduwd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of erger?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Is ie weer dominant en lichamelijk geweest? Dat is snel. Geloof je zijn mooie praatjes nog steeds of begin je de forummers die je gewaarschuwd hebben nu te geloven?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ah, daar komt de aap uit de mouw.

Mens, niet mauwen en de HAP bellen! Of wil je graag risico lopen op niet-aangeboren hersenletsel?

En zoek ook psychische hulp voor jezelf.
Alarmbellen all over. Een soort van klap voor je hoofd?

En niemand mag het weten omdat?
Niemand mag het weten omdat iedereen dit al voorspeld heeft. Ze wil geen "Told you so" horen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat dacht ik al te begrijpen MrsStanley, maar ik dacht, ik vraag het TO nog even. Ze opent er -om wat voor reden dan ook- toch (weer)een topic over. Heb even in eerdere topics gekeken. Misschien moet ze het 1001 keer horen voor het kwartje valt.
Ja dat beroeps geheim is eigenlijk wel een gek iets... de dokter heeft dat inderdaad.

we betalen, nog steeds de ziektekosten verzekering voor onze dochter.. (ze woont niet meer thuis.)

en ja die gaat weleens naar de dokter....

dan komt er hier (per post) maanden later toch het overzicht van de apotheek met welke medicijnen ze heeft gekregen en hoeveel er nog over is van het eigen risico.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven