Hoofdpijn etc.
zondag 26 januari 2014 om 18:24
Een week geleden heb ik een soort van klap tegen mijn hoofd aan gehad en ben ik met mijn hoofd tegen glas geknald/gevallen. Deed toen heel erg pijn, maar ik dacht niet dat het heel ernstig was ofzo. Geen bloed, niks, dus dacht dat het wel overging. Toch heb ik sindsdien hele erge hoofdpijn, echt pijnlijk dat ik me echt niet meer kan concentreren van de pijn dus lopen is soms al moeilijk omdat ik soms echt het gevoel heb dat ik ff moet zitten voordat ik omval. Nu heb ik ook al 2 dagen dat ik als ik opsta uit bed het heel erg begint te kloppen ofzo en ik heb nu al drie keer gehad dat ik omviel toen ik net opstond. Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet heel erg goed natuurlijk.. Ik weet dus ook dat ik naar de dokter moet, maar ik wil eerst even kijken wat ik er nog tegen kan doen. Op internet staat vooral dat ik een dokter moet bezoeken, maar ik wil et echt nog eventjes aankijken..
zondag 26 januari 2014 om 21:22
zondag 26 januari 2014 om 22:12
Ja dat beroeps geheim is eigenlijk wel een gek iets... de dokter heeft dat inderdaad.
we betalen, nog steeds de ziektekosten verzekering voor onze dochter.. (ze woont niet meer thuis.)
en ja die gaat weleens naar de dokter....
dan komt er hier (per post) maanden later toch het overzicht van de apotheek met welke medicijnen ze heeft gekregen en hoeveel er nog over is van het eigen risico.
we betalen, nog steeds de ziektekosten verzekering voor onze dochter.. (ze woont niet meer thuis.)
en ja die gaat weleens naar de dokter....
dan komt er hier (per post) maanden later toch het overzicht van de apotheek met welke medicijnen ze heeft gekregen en hoeveel er nog over is van het eigen risico.