iieek! Maden!

zaterdag 3 augustus 2013 om 17:16
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.
Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.
Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?
Dank voor je bericht!!
Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.
Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?
Dank voor je bericht!!
zaterdag 3 augustus 2013 om 17:51
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 17:19:
[...]
Of vlinders.
Vlinders?
dan zal ik eens gaan zoeken of er hier ook ergens larven verstopt zitten(hoewel het dan rupsen zouden moeten zijn) Ik heb in de afgelopen 25 jaar dat ik hier woon, zo eens af en toe 1 vlinder in huis gehad. Nu in 2 dagen al 5.
Of weet iemand een betere reden waarom ze binnenkomen?
[...]
Of vlinders.
Vlinders?
dan zal ik eens gaan zoeken of er hier ook ergens larven verstopt zitten(hoewel het dan rupsen zouden moeten zijn) Ik heb in de afgelopen 25 jaar dat ik hier woon, zo eens af en toe 1 vlinder in huis gehad. Nu in 2 dagen al 5.
Of weet iemand een betere reden waarom ze binnenkomen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 3 augustus 2013 om 18:33
Buikgriep wordt veroorzaakt door een virus, niet door het eten van (voedsel met) maden. Maar ik heb met je te doen, ik zou nooit meer zonder zorgen een perzik eten. Brrrr... Maar goed, ik eet niet eens het fruit uit onze eigen tuin, omdat ik ooit wormpjes in de bramen zag zitten. Ik koop ze dan liever bij de supermarkt, daar heb ik meer vertrouwen in. Belachelijk eigenlijk
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

zaterdag 3 augustus 2013 om 20:50

zaterdag 3 augustus 2013 om 23:35

zondag 4 augustus 2013 om 10:32
quote:Bezzzz schreef op 04 augustus 2013 @ 09:55:
[...]
Wij sluiten niets uit. Ze is 91 geworden zonder maden in haar perziken, maar daarna heeft ze nog hooguit een half jaar geleefd.
Nou, dat lijkt me dus wel duidelijk: lévensgevaarlijk die perziken-with-benifits.
Ik wens TO veel levenskracht toe om dit te boven te komen.....
[...]
Wij sluiten niets uit. Ze is 91 geworden zonder maden in haar perziken, maar daarna heeft ze nog hooguit een half jaar geleefd.
Nou, dat lijkt me dus wel duidelijk: lévensgevaarlijk die perziken-with-benifits.
Ik wens TO veel levenskracht toe om dit te boven te komen.....