Gezondheid alle pijlers

iieek! Maden!

03-08-2013 17:16 183 berichten
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.

Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.

Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?

Dank voor je bericht!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom open ik dit? terwijl ik zit te eten.

Slim
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 17:19:

[...]

Of vlinders.

Vlinders?

dan zal ik eens gaan zoeken of er hier ook ergens larven verstopt zitten(hoewel het dan rupsen zouden moeten zijn) Ik heb in de afgelopen 25 jaar dat ik hier woon, zo eens af en toe 1 vlinder in huis gehad. Nu in 2 dagen al 5.

Of weet iemand een betere reden waarom ze binnenkomen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eetze, Zus! Ik had het topic expres al niet op de etenpijler geopend.
En dank aan iedereen voor de grappige en geruststellende opmerkingen!

Netniet, ik verwacht dat ik de komende tijd mijn fruit ook eerst drie keer rondraai voor ik een poging tot eten waag.
Buikgriep wordt veroorzaakt door een virus, niet door het eten van (voedsel met) maden. Maar ik heb met je te doen, ik zou nooit meer zonder zorgen een perzik eten. Brrrr... Maar goed, ik eet niet eens het fruit uit onze eigen tuin, omdat ik ooit wormpjes in de bramen zag zitten. Ik koop ze dan liever bij de supermarkt, daar heb ik meer vertrouwen in. Belachelijk eigenlijk
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Vlinders? Voorstadium van een vlinder is toch echt een rups

Maarre...je krijgt er niks van, behalve de rillingen. Brr....
Als je je vinger in je keel steekt zouden dan de maden er ook uitkomen?

o bah bah bah
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 17:28:

[...]

Eeuh, wat vind jij dan minder vies aan kruipende insecten in je abrikoos?Slak, wurm, aarsmade Alles, als het maar geen maden zijn!
quote:Rooss4 schreef op 03 augustus 2013 @ 18:42:

[...]

Slak, wurm, aarsmade Alles, als het maar geen maden zijn! Een AARSmade klinkt niet bepaald als een verbetering.
Mijn oma heeft dat ook een keer gehad. God hebbe haar ziel.
Ik lust mijn perzikken nu niet meer hoor.

Ik zou willen dat ik dit niet geopend had!
Het Viva forum is papaja.
quote:Bezzzz schreef op 03 augustus 2013 @ 19:28:

Mijn oma heeft dat ook een keer gehad. God hebbe haar ziel.

Is het één het gevolg van het ander?
Ja, oma was niet op tijd naar de eerste hulp gegaan...
Het Viva forum is papaja.
Hihi Nymphadora, kun je nagaan hoe ik me voelde eerder. Als je geen perziken eet dan zul je er trouwens nooit last van krijgen, dus no worries!
Maar dan zitten ze wel in je kiwi's, tomaten of filet american.

Met al het eten is 'ooit' wel eens iets mis gegaan. Maar miljoenen keren goed. Gewoon doorgaan met eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 19:09:

[...]

Een AARSmade klinkt niet bepaald als een verbetering. En dan te weten dat 80-90% van de bevolking deze witte rakkerts onder de leden heeft! In meer of mindere mate...
bleeeeeeh Cheery wat ranzig!!!

´k wou er net 1 eten, heel vreemd...ineens geen trek meer

al minder misselijk inmiddels?
ach dan valt ons verhaal nog mee. Bij ons kwamen ze uit de prullenbak gekropen. Echt overal liepen ze. We hebben ze opgezogen en de zak ook weggegooid. Waarschijnlijk zijn ze in het vlees wat mijn kat niet meer lusten gekropen, zo zijn ze terecht gekomen. nu gooien we alles gelijk in de kliko.
ik heb net mijn perzikken in de vuilnisbak gekieperd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Perziken zijn sowieso een beetje creepy, met dat zachte, harige velletje van ze...
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Nearly, ja gelukkig helemaal niet misselijk, maar als ik er weer aan terugdenk: Wat was dat goor zeg... Ik denk dat je het plaatje wel voor de geest kunt halen, maar liever niet nog een keer.....echt gatver de gatver!

Izalinia, klinkt ook lekker,.... NOT!

Toch niet door mij hoop ik, itsme?
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 19:29:

[...]

Is het één het gevolg van het ander?Wij sluiten niets uit. Ze is 91 geworden zonder maden in haar perziken, maar daarna heeft ze nog hooguit een half jaar geleefd.
quote:Bezzzz schreef op 04 augustus 2013 @ 09:55:

[...]

Wij sluiten niets uit. Ze is 91 geworden zonder maden in haar perziken, maar daarna heeft ze nog hooguit een half jaar geleefd.

Nou, dat lijkt me dus wel duidelijk: lévensgevaarlijk die perziken-with-benifits.

Ik wens TO veel levenskracht toe om dit te boven te komen.....
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2013 @ 10:32:

[...]

Nou, dat lijkt me dus wel duidelijk: lévensgevaarlijk die perziken-with-benifits.

Ik wens TO veel levenskracht toe om dit te boven te komen.....
Zou voor de zekerheid even een wormdodend middel halen bij de drogist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven