Gezondheid alle pijlers

iieek! Maden!

03-08-2013 17:16 183 berichten
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.

Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.

Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?

Dank voor je bericht!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al weken lang last van maden. Vanmorgen heb ik de ton ook weer naar het midden van het terras getrokken. De klep open en binnen 5 minuutjes zaten er allemaal vogeltjes bij. Met een half uurtje was het weer helemaal schoon en geen made meer te ontdekken. Je kunt wel heel hysterisch doen, maar wat heeft het voor zin.
Van TO hebben we ook niks meer vernomen??
Jawel hoor Yoshe, ik leef nog
Oh sorry, ik had een andere avator in mn hoofd die ik aan het in de gaten aan het houden was.

Nog steeds geen idee waar ze vandaan komen?
Joshe bedoelt waarschijnlijk Janheem; er zijn schijnbaar 2 topics samengevoegd
Ja, ik zag ook al dat de mods dat hadden gedaan.

Een beetje gek, want mijn topic was toch heel anders dan dat van de tuin van gisteren.
Hee, wat is er met het andere madentopic gebeurd??
Ik heb net een verzoek ingediend om de topics opnieuw op te splitsen, want ik begrijp de verwarring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven