Gezondheid alle pijlers

iieek! Maden!

03-08-2013 17:16 183 berichten
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.

Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.

Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?

Dank voor je bericht!!
Alle reacties Link kopieren
Deur is dicht komen van onder de deur. Kokend water ga ik proberen.

ik heb een tuin van 11 bij 5 meter ze komen uit alle plaatsen
Kokend water helpt!!

Maar daarna op zoek naar wat er ligt te rotten en dat ook meteen wegdoen.

Bah!!
Ehm dit kan niet. Maden komen uit rottend fruit of vlees, waar vliegen hun eitjes op leggen. Tenzij je een lijk in je tuin hebt lijkt dit me erg sterk.
Wat dan? Zombies?
*do not underestimate the power of stupidity*
Het is jammer dat ik geen vidieo kan plaatsen maar ze komen egt tussen de tegels. Hele tuin is betegeld er staat zelfs geen kliko niet eens een stoel egt niks dus
Dettol schijnt ook te werken
..ben bij letter i ....I`m cool.
Mieren dus.

Of zombies inderdaad.
Als dit echt is: deur dicht stoppen met theedoek oid.
Je bent de eerste niet met dit probleem: hier staan verschillende oplossingen. Succes, lijkt me vreselijk!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Zie je ze niet gewoon vliegen?

Echt smerig. Kokend water inderdaad. Ik had ook eens maden (in huis, gatverdamme), die heb ik levend in de tuin gegooid en toen gingen ze eigenlijk vanzelf weg. Opgegeten door vogels of weet ik wat.
Maden komen echt niet opeens uit je tuin van 11 bij 5 gekropen hoor. Licht uit bij tuin- en keukendeur en gaan slapen.
Een tuin van 11x5 meter en niks erin? Ook saai.....

Tja, ik denk dat je op een tot nu toe onbekende begraafplaats woont, of dat je ze niet alle 24 in een kratje hebt.
Als ze onder de deur door kruipen gooide ik toch echt ook wel een fles bleek of azijn voor de deur leeg.

Overigens hier vanavond ineens naaktslakken. Ook jasses, maar minder erg dan maden....
Hier een link naar de foto voor de gene die het willen zien

http://i44.tinypic.com/2qsmdz7.jpg
Baaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Al iets op gegooid nu?
quote:Suze02 schreef op 25 augustus 2013 @ 00:57:

Als ze onder de deur door kruipen gooide ik toch echt ook wel een fles bleek of azijn voor de deur leeg.

Overigens hier vanavond ineens naaktslakken. Ook jasses, maar minder erg dan maden....

Gatver ja, daar ben ik eens met mijn blote voeten op gaan staan.. eirhjglll als ik er nog aan denk, heb dat zeker twee dagen 'gevoeld' ondanks schoon schrobben.

En @ Jan.. bleh, dat ziet er vies uit zeg... heb je al kokend water gegooid of iets dat helpt? Oorzaak al kunnen bedenken/vinden?

Ik ga nog maar even wat leuks kijken voor het slapen gaan.. al die glibberige, kriebelige toestanden is geen weldaad voor mijn nachtrust.
..ben bij letter i ....I`m cool.
Kokkend water , azijn, chloor, dettol, amoniak. Sommige gaan dood meeste blijven leven.
Ooooh die foto! Wat vreselijk. Ik zou mijn huis uit gevlucht zijn maar let maar niet op mij, ik ben gewoon als de dood voor insecten etc.

Dit is toch raar. Ligt er niet iets te rotten onder de grond? Morgen bij daglicht even kijken of je iets vind.
.
Of.... Afval bij de buren? Dat ze via de buren komen?
.
Hè gets, niet dood is niet goed. Ik zou pure bleek langs deur doen zodat ze iig niet binnen komen hopelijk. En dan morgen verder zien. Succes!!!
Ik denk dat als je heleeee tuin zo onder zit. Dat je een bedrijf moet inschakelen denk. Bestaat dat ook voor maden? Want er moet een oorzaak zijn en dit is niet normaal.
.
Bezem pakken, vegen en bij een grote hoop plat stampen. (eventueel iets op leggen zodat je je schoenen/laarzen niet onder de prut krijgt... )

Helpt zout niet?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Zout, ook een goed plan.
In dit soort noodsituaties:

Hogedrukreiniger vullen met bleek (dat reservoir) en wegspuiten. Ook al is het half twee s'nachts.

Verder: kokend water, chloor bij de deuren. Heb je nog strooizout?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven