Gezondheid alle pijlers

iieek! Maden!

03-08-2013 17:16 183 berichten
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.

Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.

Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?

Dank voor je bericht!!
quote:izalinia schreef op 03 augustus 2013 @ 20:50:

ach dan valt ons verhaal nog mee. Bij ons kwamen ze uit de prullenbak gekropen. Echt overal liepen ze. We hebben ze opgezogen en de zak ook weggegooid. Waarschijnlijk zijn ze in het vlees wat mijn kat niet meer lusten gekropen, zo zijn ze terecht gekomen. nu gooien we alles gelijk in de kliko.Lopende maden?? Dat is wel heel gruwelijk...
TAM, Him, Nearly en ieder ander die mij hier steun heeft geboden: ik leef nog

Misschien word ik nu ook wel 91 jaar zoals de oma van Bezzz. Je weet tenslotte maar nooit, want 'what doesn't kill you, makes you stronger'.
quote:Cheery schreef op 04 augustus 2013 @ 14:48:

TAM, Him, Nearly en ieder ander die mij hier steun heeft geboden: ik leef nog

Misschien word ik nu ook wel 91 jaar zoals de oma van Bezzz. Je weet tenslotte maar nooit, want 'what doesn't kill you, makes you stronger'.

Gelukkig dat je nog onder ons bent.

*veegt tranen van geluk uit z'n ogen*
Alle reacties Link kopieren
Gatver, ik ben zwanger en moest na het lezen van topic rennen naar het toilet.. Bedankt!
Anticlimax, je lijkt het erom te doen... Gezien je naam.

TAM, wat lief!
quote:Anticlimax schreef op 04 augustus 2013 @ 15:13:

Gatver, ik ben zwanger en moest na het lezen van topic rennen naar het toilet.. Bedankt! En, hoe heet de kleine?
Made vind ik wel een mooie naam
Sorry Cheery, ben wel heel blij dat je geen enge wormenziekte hebt nu!
quote:Anticlimax schreef op 04 augustus 2013 @ 16:20:

Made vind ik wel een mooie naam
Hihi Anticlimax, dat weet ik nu nog niet hè?

Maar ik vond het te leuk om op je naam te reageren icm wat je zei.
Ik heb weleens een made binnenin m'n bonbon gehad, een dooie weliswaar, maar ik had hem al wel in m'n mond...
Oh bah, couscous junkie!

Durf je nog bonbons te eten nu?
Haha jawel hoor, maar ik neem geen eigengemaakte van de Jamin meer :P
Zit ik een nectarine te eten, betrap ik mezelf erop dat ik hem in partjes aan het snijden ben, doe ik anders nooit. De perzik, die nog in mijn fruitschaal ligt, gaat overigens wel weg.
De reden om vanaf nu mijn nectarines en perziken inderdaad te snijden.
Bij mij kroop er ooit een een oorwurm uit een perzik. Die zullen ook vast voedzaam en gezond zijn, maar Ik snij de perzikken en abrikozen ook voortaan doormidden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 17:28:

Dit maakt het voor je eigen beeldvorming niet bepaald beter, schat ik zo in.

Inderdaad niet. Ik ben een beelddenker dus als iemand iets vrij nauwkeurig beschrijft, zie ik bijna het beeld daarvan.

Jaren geleden was ik hard aan het fietsen met de mond half open. Op een gegeven moment vloog er iets tegen mijn voortanden aan en ging iets zuurs over mijn tong. Ik vermoed dat een vlieg in mijn keel is gevlogen, gevolgd door een slikreactie van mij. Er is verder niets gebeurd. Als het een vlieg is, zal het wel in mijn slokdarm zijn gestikt of in mijn maag zijn gedood door het maagzuur. Een ander verhaal wordt het, als ik een wesp of een bij doorslik. Dan is het direct naar de huisarts, is mijn mening.
World of Warcraft: Legion
quote:Zusenzoo schreef op 03 augustus 2013 @ 17:45:

Waarom open ik dit? terwijl ik zit te eten.

Slim Dan heb je waarschijnlijk over de topictitel heen gelezen. Anders wist je wel dat het niet voor zwakke magen is.
quote:jagten schreef op 03 augustus 2013 @ 18:34:

Als je je vinger in je keel steekt zouden dan de maden er ook uitkomen?

o bah bah bah Jij maakt het nog eens extra spannend!
Ik hoop dat er nog iemand wakker is met een goede tip.

sinds een uur zit mijn tuin vol met duizenden maden,

en ze komen ook naar binnen.

ze komen onder de tegels van de tuin vandaan.

wat moet ik nu doen?
Kokend water, azijn, chloor? GATVER....
Kokend water.

En maden? Zijn het geen vliegende mieren?
Ligt er iets te rotten?
En ze komen naar binnen??? Doe de deur dicht...
Yuk, vreselijk zeg! Wat raar, onder de tegels, of ligt daar ergens iets aan afval onder/bij wat je niet gezien hebt misschien?

Ik zou ook als eerste noodgreep even een pad maken met kokend water i.c.m chloor of iets dergelijks. Voor een hele tuin is dat geen doen, dus heb je een tuinslang? Dan even schoonspuiten en kijken waar ze nu vandaan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven