Gezondheid alle pijlers

jong en kanker - wie ook?

24-04-2007 19:50 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een half jaar weet ik (28 jaar) dat ik kanker heb.

Na een operatie en bestralingen ben ik nu met chemotherapie bezig.

Het gaat nu redelijk goed met me, maar dat kan ook zo maar ineens anders worden.

Wie vecht nu ook tegen deze ziekte en hoe gaan jullie daar mee om?
Carla, ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Alles klinkt leeg.

Een dikke knuffel van mij.
Hier zijn geen woorden voor...

Heel erg veel sterkte. Ik hoop dat je nog heel veel mooie en waardevolle momenten voor de boeg hebt.
Ongelooflijk....ontzettend veel sterkte gewenst. Wat kan een mens nog meer zeggen? Ik wens je de beste tijd toe die een mens maar kan hebben. Wat een oneerlijkheid. En wat een kalmte straal je uit.
Jeetje Carla, heb je topic zijdelings gevolgd en nu lees ik dit nieuws. Ik probeer iets zinnigs te bedenken om te zeggen, maar dat lukt me niet. Heel veel sterkte.
Carla, ik hoop dat je een heleboel warmte en liefde krijgt in deze zware periode. Sterkte.
Cum non tum age
hey carla

had ook al bij je andere topic gereageerd maar wilde je ook hier sterkte wensen. vind het heel bijzonder hoe je op een forum zo met elkaar mee kunt leven.
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
Carla, wat een bericht zeg, tja hoe moet je hier nu mee omgaan? Ik wil je nog heel veel liefde en een hele lange tijd toewensen. Ik hoop voor je dat je toch een manier kunt vinden om hiermee om te gaan. Veel liefs voor jou en de jouwen, ook al ken ik je niet, alleen van meelezen.
Carla ik wil je heel veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke tijd,en hoop op heel veel liefde en warmte
ik weet niet wat ik moet zeggen. mijn vriend zit in de zelfde situatie als jouw. wat oneerlijk allemaal. ik wil je zeggen wat ik gelezen heb dat ik je een sterke vrouw vind,en ik wil jullie heel veel sterkte wensen djinnie
Ik kwam dit bericht van de vriend van carla tegen bij een ander topic. ik heb het hier geplaatst bij carla's eigen topic.

dankjewel vriend van carla/lonneke dat je ons dit komt vertellen. wat is dit ongelloflijk snel gegaan.

heel veel sterkte voor jou en de familie van carla.

liefs rtyler

quote]carla1979 schreef op 10 november 2008 @ 07:47:

Dag lieve mensen,

Degene die jullie kenden als Carla1979 is helaas afgelopen zaterdag overleden. Ze heette in werkelijkheid Lonneke. Ze was mijn vriendin en ik wist van haar forumbezoekjes. Ik kwam deze site zojuist tegen tijdens het uitzoeken van documenten voor de begrafenis.

Het is heel hard gegaan, 10 oktober kreeg ze te horen dat de tumor terug was en geen behandeling meer mogelijk was. Vorige week woensdag aan de morfine, zaterdagnacht heel rustig heengegaan.

Aan iedereen die op haar reageerde (oa Essie1987) wil ik graag mijn dank uiten, ze vond het prettig om verhalen van lotgenoten te lezen.[/quote]
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
O, wat erg.... Ik heb er geen woorden voor.

Lieve Lonneke, rust zacht meid
Wat verschrikkelijk, inderdaad woorden schieten tekort.

Veel sterkte gewenst voor familie en vrienden van Lonneke (f)
Lieve Lonneke, rust zacht.

Vriend van Lonneke en familie, heel veel sterkte de komende tijd.
veel sterkte voor iedereen die van Lonneke hield!! rust zacht Lonneke!
Wat verschrikkelijk, ik wens de nabestaanden heel veel sterkte.
Wat erg zeg.....geen woorden voor.
Verschrikkelijk....

Alle kracht aan Lonneke's nabestaanden.
Gecondoleerd... Veel sterkte met het verlies van Lonneke. Wat is dit snel gegaan zeg..
vreselijk bericht. gecondoleerd en voor vrienden en fam heel veel sterkte gewenst. liefs djinnie
pfff wat erg zeg,

gecondoleerd, en heelveel sterkte

groeten ernie
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.
Jeetje, wat verschrikkelijk en wat jong. Veel sterkte vriend van Lonneke.
Wat ontzettend erg. Wat pijnlijk, wat leeg, wat erg.

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen ons te vertellen van het verlies van je meisje... Heel veel sterkte....
DTEEZ!
Lieve vriend van Carla/Lonneke,

Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe.

Ik vond haar altijd heel moedig. Ondanks alle zware operatie en chemo's dan toch weer op het forum even aandacht voor een ander.

Even vragen hoe ondanks alles met een ander gaat.

En vaak postief, toch weer in een moeilijke periode een lichtpuntje zien.

Heel veel sterkte

Groetjes en liefs Julia
Gecondoleerd en veel sterkte (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven