Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu

zaterdag 10 oktober 2020 om 09:28
Goedemorgen
Wij hebben ook zon, afgewisseld met enorme hoosbuien.
En dat laat mij toch weer twijfelen over dat fietsen 'Gelukkig' krijg ik van een vriendin waarmee ik heb afgesproken boeken, en waarschijnlijk teveel om op de fiets mee te nemen
Heerlijk zo'n rustige dag, Lientje
Geniet van je zon, Kwebbel, het kan maar zo voorbij zijn, merkten wij gisteren
Ik heb voor morgen veel op de planning staan, voor vandaag eigenlijk niets. Behalve dan vriendinnen vanmiddag. Wel lekker

Wij hebben ook zon, afgewisseld met enorme hoosbuien.
En dat laat mij toch weer twijfelen over dat fietsen 'Gelukkig' krijg ik van een vriendin waarmee ik heb afgesproken boeken, en waarschijnlijk teveel om op de fiets mee te nemen

Heerlijk zo'n rustige dag, Lientje
Geniet van je zon, Kwebbel, het kan maar zo voorbij zijn, merkten wij gisteren

Ik heb voor morgen veel op de planning staan, voor vandaag eigenlijk niets. Behalve dan vriendinnen vanmiddag. Wel lekker
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Later is nu

zaterdag 10 oktober 2020 om 09:53

zaterdag 10 oktober 2020 om 10:45
Ja heel jammer inderdaad.
Is het al april/mei?

zaterdag 10 oktober 2020 om 10:49
Het is nu gelukkig weer droog hier.
Masr wij hebben de invloed van het warme zeewater hè . Dan zijn de buien feller en vaker helaas.
Moyrrie hopelijk knap je snel wat op.
Voor iedereen veel fiets of wandelplezier vandaag.
Ik moet eigenlijk ook maar kan me er niet meer toe zetten. Mijn leven is te vol en te druk en met alle gezinsperikelen erbij zit mijn schaarse vrije tijd het liefst met een boek op de bank.
Mijn boodschappen zijn binnen, het weekmenu is rond en de was draait.
Ik ga even kranten met een kopje koffie.
En spaarzegeltjes inplakken, ik loop op achter . Heb al een stapeltje liggen.
De boekjes wissel ik in als ik krap zit of als we een uitje plannen.
Gebeurt helaas te kort maar man wil binnenkort nog een keer een paar dagen weg zegt hij . We zijn al aanbiedingen aan het kijken af en toe.
Het zal voorlopig wel bij kijken blijven ben ik bang maar ach, daar heb ik ook al lol in.
Masr wij hebben de invloed van het warme zeewater hè . Dan zijn de buien feller en vaker helaas.
Moyrrie hopelijk knap je snel wat op.
Voor iedereen veel fiets of wandelplezier vandaag.
Ik moet eigenlijk ook maar kan me er niet meer toe zetten. Mijn leven is te vol en te druk en met alle gezinsperikelen erbij zit mijn schaarse vrije tijd het liefst met een boek op de bank.
Mijn boodschappen zijn binnen, het weekmenu is rond en de was draait.
Ik ga even kranten met een kopje koffie.
En spaarzegeltjes inplakken, ik loop op achter . Heb al een stapeltje liggen.
De boekjes wissel ik in als ik krap zit of als we een uitje plannen.

Gebeurt helaas te kort maar man wil binnenkort nog een keer een paar dagen weg zegt hij . We zijn al aanbiedingen aan het kijken af en toe.
Het zal voorlopig wel bij kijken blijven ben ik bang maar ach, daar heb ik ook al lol in.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 10 oktober 2020 om 11:46
Als ik nou wist waar je woont, kon ik er waarschijnlijk zo een paar aanwijzen

Later is nu
zaterdag 10 oktober 2020 om 11:48
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:12
Hier vanmorgenvroeg al boodschappen gedaan. Dacht even tijdens het rustige moment maar dat is hier blijkbaar alleen doordeweeks. Dacht dat het elke dag moest. Maar goed.
Ik vind het gewoon ijzig stil ook in de winkel, niemand die wat zegt
. Kwam nog een vriend van mijn ouders tegen. Hij zei: ik voel me nu gewoon wat minder gelukkig met een mondkapje op.
Daarna kwam ik thuis hadden twee kids bedacht dat ze ranja uit zakjes gingen drinken dus al mijn zakjes op
en net gedweilde vloer plakkerig. Dus kids mochten meteen aan de slag om alles schoon te maken + nog wat extra klusjes.
Ik vind het gewoon ijzig stil ook in de winkel, niemand die wat zegt
Daarna kwam ik thuis hadden twee kids bedacht dat ze ranja uit zakjes gingen drinken dus al mijn zakjes op
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:11
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:13
Soort capri-sonne idee Suzy?
Kom er maar op. Maar je had wel lekker schoonmaakhulp dan nu
Bij ons is het de hele week door voor kwetsbare groepen. In de ochtend van 7-8 En in de avond van 20-21 uur. Bij ons is het trouwens echt niet stil in de winkel, iedereen praat gewoon of zegt goeie dag enz.
Kom er maar op. Maar je had wel lekker schoonmaakhulp dan nu
Bij ons is het de hele week door voor kwetsbare groepen. In de ochtend van 7-8 En in de avond van 20-21 uur. Bij ons is het trouwens echt niet stil in de winkel, iedereen praat gewoon of zegt goeie dag enz.
zaterdag 10 oktober 2020 om 20:52
Vanochtend eindelijk een wandeling kunnen maken,zonder nat te worden.
Mijn jassen hadden amper tijd om te drogen, ik werd donderdag vier keer doornat geregend.
Ik ga nu op zoek naar een regenjas,alleen ik hoef er geen regenbroek bij,
Lientje, je hebt het druk genoeg, er komt vanzelf weer tijd om iets buiten jouw werk om te gaan don.
Dreamer, naar de sauna, heerlijk, mijn man en ik hadden het er ook al over een een avondje sauna te gaan doen, alleen wij durven niet.
Ook wij zoeken altijd een kleine sauna op, nu, hier zoeken wij weer een kleine sauna voor de toekomst dan.
Was het gezellig, vanmiddag, heerlijk kleppen met vriendinnen.
Kwebbel, heerlijk genieten van het zonnetje.
Moyrrie, hoe is het nu ?
Fladderak ook fietsen ,ook het fietsen.
Suzy, hoe komen ze er op, ranja drinken uit een zakje.
Hoe is het verder met iedereen??
Afgelopen week heb ik de boodschappen gehaald bij de grootgrutter, xxl, ook daar was het erg rustig, de meeste klanten dragen ook een mondmasker.
Auto in de parkeergarage, kar vol laden,afrekenen en weg wezen.
Volgende week, komen de kleinkinderen logeren, nu bedenken,waar ik de spelletjes heb gelaten.
Mijn jassen hadden amper tijd om te drogen, ik werd donderdag vier keer doornat geregend.
Ik ga nu op zoek naar een regenjas,alleen ik hoef er geen regenbroek bij,
Lientje, je hebt het druk genoeg, er komt vanzelf weer tijd om iets buiten jouw werk om te gaan don.
Dreamer, naar de sauna, heerlijk, mijn man en ik hadden het er ook al over een een avondje sauna te gaan doen, alleen wij durven niet.
Ook wij zoeken altijd een kleine sauna op, nu, hier zoeken wij weer een kleine sauna voor de toekomst dan.
Was het gezellig, vanmiddag, heerlijk kleppen met vriendinnen.
Kwebbel, heerlijk genieten van het zonnetje.
Moyrrie, hoe is het nu ?
Fladderak ook fietsen ,ook het fietsen.
Suzy, hoe komen ze er op, ranja drinken uit een zakje.
Hoe is het verder met iedereen??
Afgelopen week heb ik de boodschappen gehaald bij de grootgrutter, xxl, ook daar was het erg rustig, de meeste klanten dragen ook een mondmasker.
Auto in de parkeergarage, kar vol laden,afrekenen en weg wezen.
Volgende week, komen de kleinkinderen logeren, nu bedenken,waar ik de spelletjes heb gelaten.
zaterdag 10 oktober 2020 om 21:36
zaterdag 10 oktober 2020 om 21:43

zaterdag 10 oktober 2020 om 22:10
4 maar kwebbel?Kwebbeltje91 schreef: ↑10-10-2020 21:58Oh de Action is zo gevaarlijkJe gaat er voor 1 ding heen en komt met 4 spullen terug
Leuk Lientje. Mag je dan maar een paar uur in dat museum zijn? Ik wil graag (weer) een keer naar het Annefrank museum. Maar dat doe ik volgend jaar wel.

Ik ging vandaag voor één ding ( koptelefoon voor oudste)
Eindresultaat: 2 koptelefoons, pennen, schriften , kladblok, 2 schrijfblokken, kauwgum, chocolade, luchtverfrisser voor het toilet, chips
Ja , volgens de site duurt een bezoek ongeveer anderhalf uur . Ik denk dat we daarna eruit gebonjourd worden. Er mogen er elk half uur maximaal 8 naar binnen. Stevig doorlopen en niet treuzelen dus. Ik neem mijn mondkapje maar mee denk. ( hebben we geen Corona mondkapjes emoticon??)

zaterdag 10 oktober 2020 om 22:17
Dan zou ik er voor passen en gaan als alles achter de rug is.. Maar snap ook wel dat het even fijn is om er tussenuit te gaan.lientje69 schreef: ↑10-10-2020 22:104 maar kwebbel?![]()
Ik ging vandaag voor één ding ( koptelefoon voor oudste)
Eindresultaat: 2 koptelefoons, pennen, schriften , kladblok, 2 schrijfblokken, kauwgum, chocolade, luchtverfrisser voor het toilet, chips
Ja , volgens de site duurt een bezoek ongeveer anderhalf uur . Ik denk dat we daarna eruit gebonjourd worden. Er mogen er elk half uur maximaal 8 naar binnen. Stevig doorlopen en niet treuzelen dus. Ik neem mijn mondkapje maar mee denk. ( hebben we geen Corona mondkapjes emoticon??)