Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Regen? Welke regen Lien? Hier strakblauwe lucht :rolling: Maar wij hebben afgelopen dagen al flink wat regen gehad dus ik vind dat we vandaag wel wat zon hebben verdiend :proud: De herfstkleuren komen nu ook zo mooi uit :heart:
Goedemorgen :sun:

Wij hebben ook zon, afgewisseld met enorme hoosbuien.
En dat laat mij toch weer twijfelen over dat fietsen 'Gelukkig' krijg ik van een vriendin waarmee ik heb afgesproken boeken, en waarschijnlijk teveel om op de fiets mee te nemen :proud:

Heerlijk zo'n rustige dag, Lientje

Geniet van je zon, Kwebbel, het kan maar zo voorbij zijn, merkten wij gisteren :P

Ik heb voor morgen veel op de planning staan, voor vandaag eigenlijk niets. Behalve dan vriendinnen vanmiddag. Wel lekker :-]
Later is nu
Veel plezier vanmiddag Dreamer.

Hier schijnt de zon ook volop. Ik ga straks lekker een stukje fietsen. Even de sufheid uit mijn hoofd fietsen. Ik heb vannacht nog een extra pijnstiller genomen en dat merk ik nu.
Haha Dreamer dat klopt. ze geven hier vanmiddag/vanavond slechter weer op.

Er staat hier tegenover mijn huis een boom zó mooi in herfstkleuren. Kan er de hele dag naar kijken :heart: :flirting:

Hopelijk werkt de pijnstilling Moyrrie.
Ja, die kleuren zijn mooi he :heart: Jammer dat het een voorbode is van winter ... ;-)

Hopelijk werkt de pijnstiller, Myorrie. Misschien zou ik ook even moeten gaan fietsen nu. Even beweging is natuurlijk wel zo goed. En ik hoorde van een nieuwe minibieb in de buurt...
Later is nu
Veel plezier Dreamer.
Lijkt me leuk een minibieb. Heb hier in de buurt nog niet een kunnen ontdekken.

Heb heerlijk geslapen. En vandaag behalve boodschappen doen niks in de planning. Vanmiddag maar een stukje fietsen of wandelen denk ik.
Dreamer schreef:
10-10-2020 09:53
Ja, die kleuren zijn mooi he :heart: Jammer dat het een voorbode is van winter ... ;-)

Hopelijk werkt de pijnstiller, Myorrie. Misschien zou ik ook even moeten gaan fietsen nu. Even beweging is natuurlijk wel zo goed. En ik hoorde van een nieuwe minibieb in de buurt...
Ja heel jammer inderdaad.
Is het al april/mei? :proud:
Het is nu gelukkig weer droog hier.
Masr wij hebben de invloed van het warme zeewater hè . Dan zijn de buien feller en vaker helaas.

Moyrrie hopelijk knap je snel wat op.

Voor iedereen veel fiets of wandelplezier vandaag.
Ik moet eigenlijk ook maar kan me er niet meer toe zetten. Mijn leven is te vol en te druk en met alle gezinsperikelen erbij zit mijn schaarse vrije tijd het liefst met een boek op de bank.
Mijn boodschappen zijn binnen, het weekmenu is rond en de was draait.
Ik ga even kranten met een kopje koffie.
En spaarzegeltjes inplakken, ik loop op achter . Heb al een stapeltje liggen.
De boekjes wissel ik in als ik krap zit of als we een uitje plannen. :hyper:
Gebeurt helaas te kort maar man wil binnenkort nog een keer een paar dagen weg zegt hij . We zijn al aanbiedingen aan het kijken af en toe.
Het zal voorlopig wel bij kijken blijven ben ik bang maar ach, daar heb ik ook al lol in.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Fladderak schreef:
10-10-2020 10:05
Veel plezier Dreamer.
Lijkt me leuk een minibieb. Heb hier in de buurt nog niet een kunnen ontdekken.

Heb heerlijk geslapen. En vandaag behalve boodschappen doen niks in de planning. Vanmiddag maar een stukje fietsen of wandelen denk ik.

Als ik nou wist waar je woont, kon ik er waarschijnlijk zo een paar aanwijzen ;-)
Later is nu
Wij gaan volgende week zondag naar de sauna :jump:

Ben benieuwd hoe dat is, in coronatijd. Wij gaan altijd naar een vrij kleine. Daar is het zonder corona meestal zo rustig dat we niet dicht bij anderen zitten, maar nu moet je er ineens op gaan letten. Toch anders denk ik.
Later is nu
Dreamer schreef:
10-10-2020 11:46
Als ik nou wist waar je woont, kon ik er waarschijnlijk zo een paar aanwijzen ;-)
Daar kan ik natuurlijk een pb aan wagen :)
Hier vanmorgenvroeg al boodschappen gedaan. Dacht even tijdens het rustige moment maar dat is hier blijkbaar alleen doordeweeks. Dacht dat het elke dag moest. Maar goed.
Ik vind het gewoon ijzig stil ook in de winkel, niemand die wat zegt 🙈. Kwam nog een vriend van mijn ouders tegen. Hij zei: ik voel me nu gewoon wat minder gelukkig met een mondkapje op.

Daarna kwam ik thuis hadden twee kids bedacht dat ze ranja uit zakjes gingen drinken dus al mijn zakjes op 🤪 en net gedweilde vloer plakkerig. Dus kids mochten meteen aan de slag om alles schoon te maken + nog wat extra klusjes.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ranja uit een zakje drinken :rofl:
Wel inventief ...

Fladderak, ja, dat kan ;-)
Later is nu
Dreamer bericht gestuurd als het goed is.

Hier was het ook druk in de supermarkt. Maar gelukkig alles kunnen krijgen dus morgen erwtensoep maken.
En wandelen of fietsen vanmiddag ik weet het niet. Dan schijnt de zon en dan regent het weer. Met een boek op de bank ik ook leuk (en droog) :)
Soort capri-sonne idee Suzy?
Kom er maar op. Maar je had wel lekker schoonmaakhulp dan nu

Bij ons is het de hele week door voor kwetsbare groepen. In de ochtend van 7-8 En in de avond van 20-21 uur. Bij ons is het trouwens echt niet stil in de winkel, iedereen praat gewoon of zegt goeie dag enz.
Vanochtend eindelijk een wandeling kunnen maken,zonder nat te worden.
Mijn jassen hadden amper tijd om te drogen, ik werd donderdag vier keer doornat geregend.
Ik ga nu op zoek naar een regenjas,alleen ik hoef er geen regenbroek bij,

Lientje, je hebt het druk genoeg, er komt vanzelf weer tijd om iets buiten jouw werk om te gaan don.
Dreamer, naar de sauna, heerlijk, mijn man en ik hadden het er ook al over een een avondje sauna te gaan doen, alleen wij durven niet.
Ook wij zoeken altijd een kleine sauna op, nu, hier zoeken wij weer een kleine sauna voor de toekomst dan.
Was het gezellig, vanmiddag, heerlijk kleppen met vriendinnen.
Kwebbel, heerlijk genieten van het zonnetje.
Moyrrie, hoe is het nu ?
Fladderak ook fietsen ,ook het fietsen.
Suzy, hoe komen ze er op, ranja drinken uit een zakje.
Hoe is het verder met iedereen??

Afgelopen week heb ik de boodschappen gehaald bij de grootgrutter, xxl, ook daar was het erg rustig, de meeste klanten dragen ook een mondmasker.
Auto in de parkeergarage, kar vol laden,afrekenen en weg wezen.

Volgende week, komen de kleinkinderen logeren, nu bedenken,waar ik de spelletjes heb gelaten.
Leuk hemke, je kleinkinderen te logeren. Blijven ze lang?
Hopelijk is het weer volgende week wat beter.

Ik ga dinsdag lekker lunchen met een vriendin en daarna naar een museum.
Is wel met een tijdslot maar zal toch wel gezellig worden.
Leuk Lientje lunchen en museum. Even lekker afschakelen, heb je verdiend!

En leuk Hemke de kleinkinderen op logeren. Hopelijk kun je ook lekker naar buiten met ze. En anders vingerverven ofzo is ook altijd leuk. Bij de action hebben ze tegenwoordig genoeg leuke knutselspullen voor een kleine prijs.
Oh de Action is zo gevaarlijk :O Je gaat er voor 1 ding heen en komt met 4 spullen terug :proud:

Leuk Lientje. Mag je dan maar een paar uur in dat museum zijn? Ik wil graag (weer) een keer naar het Annefrank museum. Maar dat doe ik volgend jaar wel.
4 maar kwebbel? 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Kwebbeltje91 schreef:
10-10-2020 21:58
Oh de Action is zo gevaarlijk :O Je gaat er voor 1 ding heen en komt met 4 spullen terug :proud:

Leuk Lientje. Mag je dan maar een paar uur in dat museum zijn? Ik wil graag (weer) een keer naar het Annefrank museum. Maar dat doe ik volgend jaar wel.
4 maar kwebbel? :proud:
Ik ging vandaag voor één ding ( koptelefoon voor oudste)
Eindresultaat: 2 koptelefoons, pennen, schriften , kladblok, 2 schrijfblokken, kauwgum, chocolade, luchtverfrisser voor het toilet, chips

Ja , volgens de site duurt een bezoek ongeveer anderhalf uur . Ik denk dat we daarna eruit gebonjourd worden. Er mogen er elk half uur maximaal 8 naar binnen. Stevig doorlopen en niet treuzelen dus. Ik neem mijn mondkapje maar mee denk. ( hebben we geen Corona mondkapjes emoticon??)
Dat was wel erg enthousiast, 2 keer hetzelfde bericht
suzyqfive schreef:
10-10-2020 22:08
4 maar kwebbel? 😬
:rofl: GMTA :couple:
Haha Suzy en Lientje, dat zeg ik: De action is te gevaarlijk :proud:
lientje69 schreef:
10-10-2020 22:10
4 maar kwebbel? :proud:
Ik ging vandaag voor één ding ( koptelefoon voor oudste)
Eindresultaat: 2 koptelefoons, pennen, schriften , kladblok, 2 schrijfblokken, kauwgum, chocolade, luchtverfrisser voor het toilet, chips

Ja , volgens de site duurt een bezoek ongeveer anderhalf uur . Ik denk dat we daarna eruit gebonjourd worden. Er mogen er elk half uur maximaal 8 naar binnen. Stevig doorlopen en niet treuzelen dus. Ik neem mijn mondkapje maar mee denk. ( hebben we geen Corona mondkapjes emoticon??)
Dan zou ik er voor passen en gaan als alles achter de rug is.. Maar snap ook wel dat het even fijn is om er tussenuit te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven