Koortsblaren, ik word er gek van!
donderdag 23 juni 2011 om 08:53
Het is de laatste tijd weer elke maand raak....
Zodra ik de 2e week van mijn pilstrip heb afgerond, kan ik rekenen op 1 of meer koortsblaren. En dan meestal niet op mijn lip, maar meestal in mijn neus, op mijn neus, bij mijn oog, ik heb het zelfs wel eens op mijn voorhoofd gehad.
De meeste mensen hebben het dus alleen op hun lip, ik dus over mijn hele gezicht.
Wie heeft dit ook, en wat doe je eraan.
De standaard zalfjes van de reclame helpen mij dus niet.
Zodra ik de 2e week van mijn pilstrip heb afgerond, kan ik rekenen op 1 of meer koortsblaren. En dan meestal niet op mijn lip, maar meestal in mijn neus, op mijn neus, bij mijn oog, ik heb het zelfs wel eens op mijn voorhoofd gehad.
De meeste mensen hebben het dus alleen op hun lip, ik dus over mijn hele gezicht.
Wie heeft dit ook, en wat doe je eraan.
De standaard zalfjes van de reclame helpen mij dus niet.
donderdag 23 juni 2011 om 08:58
Sinds ik op mijn voeding let is het stukken minder. Ik at veel dingen die het virus opwekken:
http://www.aroveda.com/html/voeding.html
ik hoop dat je er wat aan hebt
http://www.aroveda.com/html/voeding.html
ik hoop dat je er wat aan hebt
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 23 juni 2011 om 08:58
donderdag 23 juni 2011 om 11:44
Ik hoorde laatst een redelijk maf verhaal van een coassistent op mijn werk: ze haalde met spuitje met een klein naaldje wat vocht uit haar koortslipblaasje, en die spoot ze in haar arm. Op die manier zou de virale infectie niet meer lokaal zitten maar in haar hele lichaam, waardoor haar lijf de infectie aanviel en verhielp... Na 1 dag waren de blaasje op haar lip al ingedroogd.
Had ze als tip van een arts gehoord. Misschien heb je er wat aan, maar ik zou t even met je huisarts overleggen! X
Had ze als tip van een arts gehoord. Misschien heb je er wat aan, maar ik zou t even met je huisarts overleggen! X
donderdag 23 juni 2011 om 11:45
Bedankt voor al jullie adviezen,
Ik ben al regelmatig bij de huisarts geweest, zelfs al een keer bij de dermatoloog. Maar echt geholpen word ik niet. Af en toe een kuurtje helpt even, maar krijg het snel weer.
Zijn er trouwens meer mensen hier die het net als mij op meerdere plekken in het gezicht krijgen?
Ik ben al regelmatig bij de huisarts geweest, zelfs al een keer bij de dermatoloog. Maar echt geholpen word ik niet. Af en toe een kuurtje helpt even, maar krijg het snel weer.
Zijn er trouwens meer mensen hier die het net als mij op meerdere plekken in het gezicht krijgen?