Gezondheid alle pijlers

Kwallensteek

20-08-2011 19:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

Ik ben gisteren terug gekomen uit Spanje. Vorige week Vrijdag ben ik daar gestoken door een kwal. De dagen daarna was ik echt kots en kots misselijk!! En nu nog steeds een beetje..

Zijn er meerder die dat zo erg hebben gehad?
Moet je daar niet acuut over heen pissen, over zo'n beet/ steek?

quote: Bij uitgebreide kwallenbeten en vooral bij verschijnselen van algemeen onwelbevinden (ademhalingsproblemen, overgeven hoofdpijn, etc) is het van belang met spoed deskundige medische hulp in te roepen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens mij moet je er meteen azijn overheen doen als het net gebeurd is.

Eigenlijk had je daar al naar een arts moeten gaan als je er zo ziek van was. Je zegt dat het nu al beter gaat? Gelukkig! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...
We zijn daar naar de EHBO geweest.. Nou dat is daar niks anders dan wat zalf overheen gooien en voor de rest niks... wat ik persoonlijk erg slecht vind. De laatste dagen ben ik gewoon s'avonds gewoon enorm misselijk. Ik denk dat er nog wat gif in het lichaam zit? Ik kan er niet onwijs veel ervaringen vinden op internet....
Toch nog maar eens de dokter bellen of bezoeken. Niet elke kwallenbeet is hetzelfde (je hebt zelfs dodelijke kwallen in de Middellandse Zee) en niet iedereen reageert hetzelfde.
Heb je de kwal gezien? Google even of het een Portugees oorlogsschip is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven