Gezondheid alle pijlers

Mega bang

20-05-2018 00:05 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag mensen,

Ik ben Robin 21 jaar en een kleine dame. Maar zo ontzettend bang voor de ziekte ALS. Waarom? Ontzettend rare klachten in me handen krachtverlies de ene x meer dan de andere x. Ben hiervoor bij dr huisarts geweest meerdere keren en zij zegt dat het pure spierspanning is. Tuurlijk denk ik nog steeds dat het iets ergs is en heeft ze me doorverwezen naar de neuroloog. Deze heeft basis dingen gekeken en gecontroleerd reflexen lopen opstaan zo een dingen. Niks uitgekomen. Neuroloog vroeg heb je het ook in je benen? Toen had ik het niet dus zei nee... na 2 dagen krijg ik het ook in mijn benen. Dus; krachtverlies handen armen en wankeling onzeker op me benen staan en krampen. Heb verder geen overgewicht of rare dingen. Wel is er bloedgeprikt hier is niks raars uitgekomen alleen vitamine D erg laag de waarde is 33 en vitamine b12 228. Iemand die me kan helpen?

Groetjes Robin
Nee, ik ga je geen link geven. Ik wil je geen aanzet geven om nog meer lichamelijke klachten te ontwikkelen.

Heb je ondertussen al iets van ademhalingsoefeningen gedaan en lekker buiten in het zonnetje een boek gelezen?
badmuts111 schreef:
21-05-2018 16:26
Nee, ik ga je geen link geven. Ik wil je geen aanzet geven om nog meer lichamelijke klachten te ontwikkelen.

Heb je ondertussen al iets van ademhalingsoefeningen gedaan en lekker buiten in het zonnetje een boek gelezen?
Ja heb ademhaling gedaan hoevaak per dag is dit goed om te doen?
Kleintjuh1996 schreef:
21-05-2018 14:36
Ik vraag me gewoon af of ik in aanmerking kom voor een EMG onderzoek.
natuurlijk niet. De neuroloog zegt dat je gezond bent. huisarts ook
Kleintjuh1996 schreef:
21-05-2018 16:35
Ja heb ademhaling gedaan hoevaak per dag is dit goed om te doen?
Je gaat nog zoveel moeten werken aan jezelf in de toekomst. Aan je psyche. Die is ziek. Neem het nou maar aan van een ervaringsdeskundige, hou op met opzoeken over ziektes, vragen stellen over ziektes, googelen, alles bespreken met mensen. Je voedt je angst elke keer. Je zal elke dag meer paniek en angst voelen door dit gedrag. Wanneer je hiermee stopt zul je al merken dat de angst afneemt.
Hoe gaat het nu kleintje? Heb je al Hulp van de ggz?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven