Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij VC en anderen, 60 % is veel en jullie zitten in die 60% !!
IBI, wat een nieuws....
.

Ik ben een nogal stille meelezer maar vandaag brand ik toch een virtueel kaarsje:
Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen!
Wat klote voor jullie, steeds weer een beetje hoop en dan weer slecht nieuws, dat is slopend

Heel veel sterkte en blijf vechten
ibi

jullie kaarsje brand hier nogsteeds en het zal niet doven.

Een hele dikke

hoe oneerlijk is dit voor jullie.

heel heel veel sterkte en duim met iedereen mee.
Godver Iebs!

Ik duim voor jullie en steek een kaarsje voor jullie aan....

Sterkte wijffie
Gelukkig heeft HIH in elk geval een eenpersoonskamer. Ik hoop dat je bij hem hebt kunnen zijn vanavond, héél veel sterkte IBI! En 60% is veel, zoals VC al zegt, jullie zitten er vast bij!
Hou vol IBI! Het is afschuwelijk zwaar voor jou en HIH, maar je bent zo sterk en hij ook (geestelijk) als hij in wat betere doen is. Hou je vast aan de 60%.

Vanaf hier in elk geval een dikke
Heel veel sterkte, IBI! Hoe is de nacht verder verlopen? Ook hier wordt aan jullie gedacht!
IBi en HIH

Wat een nachtmerrie voor jullie. Ik duim voor jullie dat de behandeling aanslaat. En dat de artsen kunnen vinden wat de oorzaak is deze ellende en de problemen met de nieren, waardoor adequate behandeling misschien mogelijk is.

Dank jullie wel voor de lieve woorden! Ik ben zo blij met jullie postings.

Heb redelijk geslapen. Ben laat geslapen want er kwam een lieve forummer deze kant op om me te steunen.

Heb HIH nog niet gesproken vandaag. Zal denk ik onder de douche staan.
Hier ook een stille meelezer. Heel veel sterkte toegewenst!
Ook hier een stille lezer. Heel, heel veel sterkte en een
Hier ook nog een stille meelezer. Heel veel sterkte..
Het is weer even geleden dat ik hier meelas, maar nu ik weer een kijkje neem schrik toch wel van je bericht IBI!

Lieve IBI, heel veel sterkte voor jou en je man!
Hier ook heel veel sterkte van een meelever!
en heel veel sterkte de komende tijd! 60% is inderdaad echt veel, daar gaan we van uit...Dat moet!
Jemig Ieb en HiH, is het dan nog niet genoeg geweest? Dit er ook nog weer even overheen. VC gaat gewoon gelijk krijgen, dat moet. Zestig procent is de meerderheid en HiH moet gewoon in die groep vallen. Sterkte allemaal daar!

Wou dat er iemand was die kon toveren..............
when you wish upon a star...
k*t... hang in there
Hey Ibi, 60 % dat moet Hih echt wel redden, jullie komen hier door meid.

Heel veel sterkte voor jullie!

Ieder kaarsje is een steuntje voor jullie, dus hier houden we er ook eentje brandend.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Hey meissie,

Hoe is het nu? Denk aan jullie!

XXX

Thinking of you....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven