Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Aan de ene kant zeg ik fijn dat ik het goed opgevangen heb, aan de andere kant, is het klote want idd ze hadden langer bij elkaar moeten zijn...ik weet niet hoelang ze bij elkaar waren, maar het is idd kort, zoals ik begrijp....al zou het btw 10 jaar zijn dat is het nog te kort..hij is te jong overleden....hoe oud is hij geworden....

Sorry voor al me vraagjes....maar ik leef mee, wil graag een beeld hebben van Hero....hij komt al krachtig enz over.....ik zal eerlijk bekennen het is ook nieuwsgierigheid...maar vooral intresse en medeleven!!!

Groetjes Mariska
Mims,

Ik wil je een hele dikke knuffel geven!
.... tranen in mijn ogen... pijn in mijn hart bij het lezen van je laatste posting...

Ik zou zo graag wat willen schrijven dat je troost zou bieden. Maar meer dan eens besef ik dat woorden nooit in staat zullen zijn gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn. Er zijn ook niet genoeg woorden daarvoor.

Lieve lieve Mimsey mijn gedachten zijn bij jullie....

sterkte

De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Mims, een dikke knuffel...je beschrijving van jullie laatste gezamenlijke momenten raakt me diep.

Heel veel strekte in de komende tijd lieve mims! Na regen komt zonneschijn en elke zonnestraal die jou gezicht raakt, zal een boodschap van je lieve hero zijn.
Lieve Mimsey, wat ben ik blij te lezen dat de liefde blijft. Het zal je steunen.

Fijn dat je met ons je verhaal wilt en kunt delen.

Koester je tijd tot maandag, en heel veel sterkte , ook voor alle dagen daarna.

Gaat het met Mopsey ook ene beetje?
Mijn god Mims, wat een bijzonder mens was jouw Hero. Zo krachtig en zo goed wetend wat hij wil tot op het allerlaatste moment. Diep diep respect voor de manier waarop hij zijn verloren strijd toch nog zo naar zijn hand heeft willen en gedeeltelijk kunnen zetten.

En jij dan, ongekend zeg! Alweer zo'n barstend sterk mens die in al haar grote pijn en intens verdriet nog ergens een sprank in zichzelf blijft houden. Ik ben overtuigd van "er is niet maar 1 Grote Liefde voor iedereen out there", maar dit lijkt toch wel verdacht veel erop dat jullie letterlijk en figuurlijk voor elkaar geboren zijn. Zoals jij over Hero schrijft, zo vol liefde, dat maakt het onmogelijk om niet van die man te gaan houden als lezer. Mag ik je danken dat je ons het voorrecht hebt gegeven om in jullie leven een heel klein beetje mee te mogen kijken? Jullie hebben in elk geval mij een hoop moois geleerd en ik vermoed dat er meer mensen zijn die het zo ervaren.

Lieve meid, er brandt hier maandag een 2e kaarsje voor jullie. Een gewone kaars en een rode kaars in de vorm van een hart. Een hart, symbool voor jullie diepe liefde die versmeld in druppels van kaarsvet, als ware het tranen. Een hart kan opgebrand worden of raken, maar de liefde in dat hart zal nooit vergaan. Ik hoop dat je jouw weg hierin zo mag blijven vinden zoals je tot nu toe gedaan hebt.
vandaag ga ik van alles kunnen
Mimsey,... waarom komen sommige mensen op je pad...je weet het niet...pas als je je realiseert dat dat ene speciale plekje in is geraakt een plekje waar niemand kan komen behalve je soulmate...dan weet je pas waarom je die gene heb ontmoet....niemand kan dat plekje af nemen alleen hero vult bij jou dat plekje... menig mens zou nooit realiseren wat het is om een soul mate te hebben, het verlies van een doet zo veel pijn.... een schrale troost is dat hero van jou IS...uit alle mensen van uit de hele wereld ...hij kwam bij jou op je pad..... heel veel liefs en sterkte te aankomende dagen.... we denken veel aan je.. ik heb bewondering voo r jullie liefde en kracht voor elkaar...

Lieve, sterke, dappere, geweldige Mims, ook van mij, je reallife vriendinnetje, even een berichtje hier. Wat is het vreselijk snel gegaan, onwaarschijnlijk. Heb je verhaal van hoe het is gegaan hier gelezen, maakt een hele diepe indruk op me.

Lieve schat, I love you en tot maandag. Als je me eerder wilt zien dan weet je me te vinden, ik sta voor je klaar

Kus
Mims, long time no hear. Wat een verschrikking, wat een verdriet. Een hele dikke knuffel van mij en mijn eigen juli2004 (ok, augustus) monstertje.

Annemoon
Lieve Mimsey,

Ik kom niet zoveel meer op de nieuwe site en had al een aantal dagen je topic niet gelezen en tot mijn grote schrik lees ik dat je al afscheid van Hero hebt moeten nemen.

Ik herken je pijn en je verdriet, 3 maanden geleden zat ik ook in het ziekenhuis aan het bed van mijn grote liefde en moest ook afscheid nemen. Het is onwerkelijk en oneerlijk.

Ik hou niet van het woord gecondoleerd, het klinkt te mistroostig, te naar. Ik wens je liever sterkte, en kracht en heel veel liefde voor jouw en je dochtertje.

Liefs Zara..
Stomme tekst van mezelf. Zit niet vaak om woorden verlegen. Nu wel.
Voor Mimsey en Mops, en vergeet niet, vraag om hulp if you need to (denk aan mijn post van een paar dagen geleden).

Mariah Carey - Hero Lyrics

There's a hero

If you look inside your heart

You don't have to be afraid

Of what you are

There's an answer

If you reach into your soul

And the sorrow that you know

Will melt away

[Chorus:]

And then a hero comes along

With the strength to carry on

And you cast your fears aside

And you know you can survive

So when you feel like hope is gone

Look inside you and be strong

And you'll finally see the truth

That a hero lies in you

It's a long road

When you face the world alone

No one reaches out a hand

For you to hold

You can find love

If you search within yourself

And the emptiness you felt

Will disappear

[Chorus]

Lord knows

Dreams are hard to follow

But don't let anyone

Tear them away

Just hold on

There will be tomorrow

And in time

You'll find the way

Waarmee ik maar wil zeggen, Hero zit in jou, jij bent een Hero!!!
Oh Prada, wat een toepasselijke tekst! Echt, alsof hij voor Mimsey gemaakt is op dit moment.....verschrikkelijk mooi! En je hebt zo gelijk, de held zit in Mimsey zelf, mijn heldin is ze in elk geval.
Hier nog een stille meelezer. Vanmorgen las ik je laatste postings en kon ik niks schrijven. Ik kon gewoon de woorden niet vinden en zat te huilen met de laptop op schoot. Het gebeurt me niet vaak dat dingen op het forum me zo ontzettend aangrijpen.... Uit de manier waarop je schrijft komt zoveel liefde naar voren! Het spat gewoon van het beeldscherm af, ook de liefde die hij voor jou voelde.

Jouw Hero leeft voort in je hart en in de harten van alle mensen die ook van hem houden.

Heel veel sterkte voor nu en voor de toekomst.
Goedenacht, lieve Mims!

Mooi, Prada.

The Hero lies in you!

Whenever someone walks into your life

That takes your breath away

Someone who loves you unconditionally

Hold on, hold on

If ever someone strays into your life

That takes your heart away

Someone who loves you endlessly

Hold on, hold on

This will be your hero

This feeling will stay in your heart

The one who will never be far away

The one who never really leaves you

There's a place in your heart

Where he will always be.

You never dreamed that you would meet him

Never thought that this could be

Someone who loves you eternally

Hold on, hold on

And forever he'll be beside you

Guiding you on your way

Love is stronger than anything else

Hold on, hold on

He will always be your hero

Every step of the way

The one who will never leave your side

The one who is always there

In that special place in your heart

And never goes away...

Mims, hij zal altijd bij je zijn. Jou met al zijn kracht bijstaan. Want jullie liefde overstijgt de grens tussen het sterfelijke en het onsterfelijke.

Hero zal altijd voor je zorgen. Altijd voor je klaar staan, Altijd er voor je zijn. De liefde die jullie hadden en hebben, kan nooit verloren gaan. Daarvoor is ze te sterk! Daar is geen grens te groot voor....

Liefs,

Joey
(f)

Lieve Mims, wat beschrijf je het toch mooi. Jullie zijn vaak in mijn gedachten.
mimsey (f)
Mims en Mops
Ook vandaag weer voor jullie:
de dag is nog jong en ondanks datben je al veel in mijn gedachten geweest
Lieve Mimsey,

hier ook een meelezer die diep geroerd is door de manier waarop je het afscheid van jouw Hero beschrijft. Heel veel sterkte de komende tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven