Mijn man heeft kanker (2)
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:18
Lieve Mims en Mops.....
Vanaf maandag zal het inderdaad heel zwaar gaan worden voor jullie.
Maar alles wat je nu doet voor Hero, zal je helpen. Na maandag kun je terugzien op een mooi afscheid, wat jij helemaal naar tevredenheid van Hero zult "organiseren". Dat zal je kracht geven om dingen te verwerken.
Je stuk over jullie afscheid heeft diepe indruk op me gemaakt.
Jullie zijn in mijn (en die van vele anderen) gedachten.
Vanaf maandag zal het inderdaad heel zwaar gaan worden voor jullie.
Maar alles wat je nu doet voor Hero, zal je helpen. Na maandag kun je terugzien op een mooi afscheid, wat jij helemaal naar tevredenheid van Hero zult "organiseren". Dat zal je kracht geven om dingen te verwerken.
Je stuk over jullie afscheid heeft diepe indruk op me gemaakt.
Jullie zijn in mijn (en die van vele anderen) gedachten.
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:30
lieverd, de woorden zijn gezegd door zoveel mensen.Ik kan niet anders dan me daarbij aansluiten. als er iets liefde mag heten dan is dat wat er tussen julie is, geweldig! Geniet van de lijfelijke aanwezigheid van jouw held zolang het nog kan en daarna zal op een andere manier altijd dichtbij je zijn. Tot maandag.
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:33
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:51
Lieve, lieve Mimsey,
Ik weet dat ik in herhaling val en ik heb het je zelf ook al eerder gezegd: wat een bewondering heb ik voor je, voor jullie. Jullie hebben deze strijd samen gestreden en hebben zo ontzettend gevochten. Geniet nog van de laatste momenten die je nu nog in alle rust met je eigen Hero kunt hebben, jullie liefde is inderdaad zo ontzettend puur en echt, dat komt niet veel voor. Ik weet zeker dat hij de rest van je leven over jou en Mopsey zal waken, hopelijk troost je dat een beetje.
Meisje, kan niet meer doen dan je sterkte wensen, ook alvast voor maandag en jouw en je Mopsey een hele dikke knuffel geven en voor Hero:
Ik weet dat ik in herhaling val en ik heb het je zelf ook al eerder gezegd: wat een bewondering heb ik voor je, voor jullie. Jullie hebben deze strijd samen gestreden en hebben zo ontzettend gevochten. Geniet nog van de laatste momenten die je nu nog in alle rust met je eigen Hero kunt hebben, jullie liefde is inderdaad zo ontzettend puur en echt, dat komt niet veel voor. Ik weet zeker dat hij de rest van je leven over jou en Mopsey zal waken, hopelijk troost je dat een beetje.
Meisje, kan niet meer doen dan je sterkte wensen, ook alvast voor maandag en jouw en je Mopsey een hele dikke knuffel geven en voor Hero:
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:53
Lieve, lieve, lieve, lieve Mims,
Wat weet je het weer beeldend van je teoestenbord op het scherm te knallen. Alsof ik erbij was. Je bent geamputeerd en tegelijkertijd blij dat je hem toch nog van dichtbij mee mocht maken.
Jullie waren voor elkaar gemaakt, dat beschrijft jullie historie wel.
En weet je.... door jouw verhaal hier op het forum te vertellen weet ik zeker dat er tientallen mensen meer dan alles uit het leven halen momenteel en hun diebaren extra koesteren.
Meid, ik heb respect voor je.
Het zal moeilijk worden, maar je gaat het redden.
Wat weet je het weer beeldend van je teoestenbord op het scherm te knallen. Alsof ik erbij was. Je bent geamputeerd en tegelijkertijd blij dat je hem toch nog van dichtbij mee mocht maken.
Jullie waren voor elkaar gemaakt, dat beschrijft jullie historie wel.
En weet je.... door jouw verhaal hier op het forum te vertellen weet ik zeker dat er tientallen mensen meer dan alles uit het leven halen momenteel en hun diebaren extra koesteren.
Meid, ik heb respect voor je.
Het zal moeilijk worden, maar je gaat het redden.
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:58
Dikke tranen bij het lezen van je laatste posting Mimsey
Hoe iemand die je niet kent, je zo kan raken.
Het heeft me ook weer met beide benen op de grond gezet.
Al mijn probleempjes lijken en zijn nu heel klein.
Ookal kennen wij elkaar niet, ik denk aan je en ben trots op je hoe je met dit grote verdriet omgaat.
(f)
Hoe iemand die je niet kent, je zo kan raken.
Het heeft me ook weer met beide benen op de grond gezet.
Al mijn probleempjes lijken en zijn nu heel klein.
Ookal kennen wij elkaar niet, ik denk aan je en ben trots op je hoe je met dit grote verdriet omgaat.
(f)
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 24 augustus 2007 om 11:14
vrijdag 24 augustus 2007 om 11:14
Lieve mims,
Wat zit ik hard te huilen nu ik je stukjes lees. Wat een ongelofelijk mooi, maar o zo verdrietig verhaal. De liefde tussen jou en Hero spat van het scherm, en wat is het fijn om te lezen dat hij ook nu nog een beetje bij je is.
Ik vind je zo dapper, zo sterk, zo knap... En het is zo oneerlijk allemaal...
Ik denk aan je, en wens je alle kracht die je nodig hebt. Maandag zal ik in gedachten bij jullie zijn... En lange tijd daarna nog steeds denk ik...
Wat zit ik hard te huilen nu ik je stukjes lees. Wat een ongelofelijk mooi, maar o zo verdrietig verhaal. De liefde tussen jou en Hero spat van het scherm, en wat is het fijn om te lezen dat hij ook nu nog een beetje bij je is.
Ik vind je zo dapper, zo sterk, zo knap... En het is zo oneerlijk allemaal...
Ik denk aan je, en wens je alle kracht die je nodig hebt. Maandag zal ik in gedachten bij jullie zijn... En lange tijd daarna nog steeds denk ik...
vrijdag 24 augustus 2007 om 11:18
Wat kun je het toch ontzettend mooi onder woorden brengen en wat een liefde straalt er uit je berichten. En wat is het leven ontzettend hard, dat je veel te vroeg afscheid hebt moeten nemen van je geliefde Hero. Met tranen in mijn ogen heb ik je bericht gelezen, wat een dapper ding ben je!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
vrijdag 24 augustus 2007 om 11:30
Wat een getut, wat een gezwijmel. Zeggen dat je met tranen in de ogen de berichten leest........pfoe, 'tis maar gewoon internet........
Dacht ik.................
Lieve Mims,
Ik ken je niet, maar heb vanaf het begin meegelezen. Ik heb er geen woorden voor wat er jou/jullie is overkomen.
Ik wil je alle kracht geven om hier goed door te komen.
En inderdaad, ik zit met tranen in de ogen.....
Yvonne
Dacht ik.................
Lieve Mims,
Ik ken je niet, maar heb vanaf het begin meegelezen. Ik heb er geen woorden voor wat er jou/jullie is overkomen.
Ik wil je alle kracht geven om hier goed door te komen.
En inderdaad, ik zit met tranen in de ogen.....
Yvonne
vrijdag 24 augustus 2007 om 11:38
Verdomme Mims, terwijl onze Iris inhet ziekenhuis lag voor haar zoveelste chemo kuur, moest jij afscheid nemen van jouw grote liefde. Wát oneerlijk, ondraagelijk en afschuwelijk. Meer dan zeggen dat ik aan jullie denk, kan ik niet. Wel hoop ik dat iemand mij het adres van Mims wil geven. Ik heb van haar zovele mooie brieven gekregen, toen wij net hoorde dat onze dochter ook kanker had, dat ik nu op mijn beurt, iets voor haar en die kleine van d'r, terug wil doen. Men mag mij mailen op: zoylala@hotmail.com
Mims, ik denk de hele dag aan je. Lieve lieve lieve meid. Het is gewoon KUT allemaal. Kut keer 10!
X
Mims, ik denk de hele dag aan je. Lieve lieve lieve meid. Het is gewoon KUT allemaal. Kut keer 10!
X
vrijdag 24 augustus 2007 om 12:34
Lieve Mimsey, wat vind ik het moedig van je om hier je verhaal op te schrijven over jouw laatste uren met Hero, en wat heb je het prachtig opgeschreven!
En nu mag ik ook janken van mezelf, want dat durfde ik niet, wilde me "goed" houden voor jou, hoe krom dat ook mag klinken. Ik heb de "jankkrop" tot nu in mijn borst laten zitten, maar nu laat ik hem eruit.
Lieve Mimsey, heel veel sterkte de komende tijd voor jou, Mopsey en de familie. Denk eraan dat hier op het forum vele armen zijn die jou omhelzen.
En nu mag ik ook janken van mezelf, want dat durfde ik niet, wilde me "goed" houden voor jou, hoe krom dat ook mag klinken. Ik heb de "jankkrop" tot nu in mijn borst laten zitten, maar nu laat ik hem eruit.
Lieve Mimsey, heel veel sterkte de komende tijd voor jou, Mopsey en de familie. Denk eraan dat hier op het forum vele armen zijn die jou omhelzen.
vrijdag 24 augustus 2007 om 12:52
Lieve Mimsey,
Ook ik ben een stille meelezer en volg je topic al maanden, zoals ik destijds ook Romilda's topic heb gevolgd. Ik was hier een tijdje niet geweest, en heb zojuist met tranen in mijn ogen de laatste berichten gelezen. Jouw geliefde Hero is er niet meer, wat verschrikkelijk. Woorden schieten tekort bij een zó groot verlies. Wat is geluk breekbaar! Ik wens je heel veel kracht toe voor de komende tijd, samen met je kleine meisje.
Ook ik ben een stille meelezer en volg je topic al maanden, zoals ik destijds ook Romilda's topic heb gevolgd. Ik was hier een tijdje niet geweest, en heb zojuist met tranen in mijn ogen de laatste berichten gelezen. Jouw geliefde Hero is er niet meer, wat verschrikkelijk. Woorden schieten tekort bij een zó groot verlies. Wat is geluk breekbaar! Ik wens je heel veel kracht toe voor de komende tijd, samen met je kleine meisje.
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:30
Lieve Mimsey,
een prachtig verhaal heb jij geschreven.
Ik wens je heel veel sterkte komende maandag en voor die tijd daarna.
Wees niet bang voor wat er komt, je lijkt mij een sterke vrouw en je red het wel, al zal het gemis blijven.
En nu wil ik een plaatje van een zonnebloem invoegen, maar dat lukt niet.
Heel veel liefs, dan maar. (Denk er een knuffel bij)
een prachtig verhaal heb jij geschreven.
Ik wens je heel veel sterkte komende maandag en voor die tijd daarna.
Wees niet bang voor wat er komt, je lijkt mij een sterke vrouw en je red het wel, al zal het gemis blijven.
En nu wil ik een plaatje van een zonnebloem invoegen, maar dat lukt niet.
Heel veel liefs, dan maar. (Denk er een knuffel bij)
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:50
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:58
Ik krijg gewoon een brok in me keel van je laatste posting.......en tranen in me ogen........je beschrijft het idd erg mooi....bewaar al je mooie herinneringen, koester ze enz
Klopt het dat jullie nog niet zolang bij elkaar waren?? en dat hij al ziek was?? Of interpeteer ik dat verkeerd uit sommige reacties?? Zo ja, sorry dat is niet mijn bedoeling (uiteraard) Kan iemand daar misschien antwoord opgeven.zodat ik het goed weet en niet verkeerd interpeteer, want dat vind ik niet eerlijk...Het is btw niet verplicht hoor om hier op te antwoorden.......hoe dan ook..je kan zien/lezen dat jullie liefde echt was enz!!!
Sterkte Maandag!!!
Liefs Mariska
Klopt het dat jullie nog niet zolang bij elkaar waren?? en dat hij al ziek was?? Of interpeteer ik dat verkeerd uit sommige reacties?? Zo ja, sorry dat is niet mijn bedoeling (uiteraard) Kan iemand daar misschien antwoord opgeven.zodat ik het goed weet en niet verkeerd interpeteer, want dat vind ik niet eerlijk...Het is btw niet verplicht hoor om hier op te antwoorden.......hoe dan ook..je kan zien/lezen dat jullie liefde echt was enz!!!
Sterkte Maandag!!!
Liefs Mariska