Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Mimsey, heel veel sterkte! Voor nu, voor morgen, voor volgende week, voor altijd.

Het is ontzettend mooi om te lezen hoeveel jullie van elkaar houden!!!

Ik lees net de verdrietige berichten van Mimsey en weet niet wat te zeggen. Mims, jij en Mopsey heel veel sterkte gewenst. Ik heb er vaker aan gedacht het aan te bieden, maar nu doe ik het. Volgens mij woon ik bij jou in de buurt (maar ik kan het mis hebben) en als je behoefte hebt om Mopsey een keer een paar uur weg te brengen, is ze welkom hier. Mijn zoontje is iets jonger en zou het hartstikke gezellig vinden. En als jij behoefte hebt om je verhaal eens te vertellen aan iemand die er wat verder vanaf staat, ben je ook welkom. Dan hoef je je vrienden er niet mee lastig te vallen (zoals jij dat zegt) en ik heb een goed luisterend oor. Snap het als je er geen gebruik van maakt, maar je bent welkom.

Heel, heel veel sterkte.
Jankend heb ik de laatste berichten gelezen. Wat is dit zo ongelooflijk oneerlijk. De liefde tussen jullie twee spatte er gewoon vanaf in alle verhalen dat verdiende het gewoon om nog heel lang bij elkaar te mogen blijven. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn

En hoe sterk jouw hero geweest is .. en waarschijnlijk nog steeds is op dat plekje waar hij aangekomen is. En jijzelf met zoveel kracht en zoveel liefde voor je eigen hero... wat een respect heb ik voor jullie twee.

Heel erg veel sterkte
Lieve mooie Mimsey,

Tot tranen geroerd door je beschrijving van Hero's laatste momenten met jou. Ik kreeg er kippenvel van.

Mimsey, wat ben jij een Mooi mens.

Je verlaat de kamer zodat jouw liefde, degene die je voor altijd bij je zou willen houden, kan gaan.

Dat hij dat niet wilde, zonder jou, zegt genoeg.

Wat ben je krachtig en positief. In jouw stukjes lees ik, ondanks alles, geluk en dankbaarheid.

Maar je hebt verdriet, zorgen, bent moe en misschien ook wel woedend.

Vergeet je niet op tijd te huilen, in te storten en hulp te vragen?

Sterkte meid, je bent continu in mijn gedachten.
anoniem_13292 wijzigde dit bericht op 25-08-2007 15:51
Reden: kromme zin
% gewijzigd
dag mims, slaap lekker straks.......

geef je mops een knuffel?
lieve Mimsey,moet steeds aan je denken,morgen de uitvaart.

Ik hoop dat je het allemaal nog trekt meid.
Vannacht heb ik voor de eerste keer thuis geslapen, in het bed van Hero en mij. Zijn kussen in de houdgreep, mijzelf ingewikkeld in zijn geur. De afgelopen dagen sliep ik maximaal 3 uur per nacht, vannacht waren dat er 6. Een verdubbeling. Kijk, zie je wel dat Hero me goed doet.

De afgelopen dagen heb ik vol trots Hero laten zien aan iedereen die dat wilde. Ook vandaag. De waaksuite in het Uitvaartcentrum dat mijn derde woonkamer is op het moment, doet wonderen. De hele dag door ontvangen we daar visite, drinken liters koffie en cola (Hero's favo drankjes), eten pure chocolade (Hero's favo food), kletsen, lachen, halen herinnerigen op, vertellen anekdotes over onze held, en lopen telkens naar hem toe voor een aai over zijn bol, een kus of gewoon om even te kijken. Dat doet zoveel goed. Dat is zo fijn.

Ik denk trouwens dat Hero inmiddels bloedzenuwachtig van me zou worden, ik loop maar aan hem te plukken en hem te knuffelen. Nu kan het nog.

Honderduizend keren heb ik hem gekust. Vluchtig, teder, of betekenisvol. Bij thuiskomst, bij slapengaan, gewoon tussendoor omdat hij zo ontzettend lief was, bij het langslopen. Honderduizend keer heb ik daarvan genoten, maar nooit heb ik precies gevoeld hoe en waar zijn neus tijdens onze kus mijn wang raakte, hoe zijn lippen op de mijne pastte. Het was een kus, heel fijn, maar ook heel gewoon.

Nu print ik alle kussen in mijn hoofd. Voel ik dat zijn neus mijn lachrimpel bij mijn mond raakt, gluur ik tussen mijn wimpers door om te zien hoe hij eruit ziet al ik hem kus, en vergeet dat nooit meer.

De kussen die ik hem nu geef zijn éénzijdig, de lippen van Hero bewegen zich niet....maar toch heeft hij me nog nooit zo intens teruggekust als nu.
Wat wilde ik nou toch typen?
Doe dat vooral vandaag ook nog meid,blijf hem nog maar lekker kussen
Och lieverd, wat fijn dat deze tijd samen je zo goed doet. Wat zal het moeilijk zijn om dat na morgen te moeten missen. Meisje, we zijn er voor je.
Lieve Geweldige Mimsey, wat beschrijf je het allemaal mooi, ontroerend.. Wat zijn Hero en jij toch prachtige mensen!
Computer says nooooo

Knuffel en kus hem nog maar even heel veel! Fijn dat deze tijd, dat hij dichtbij is, zo troostend is. Maar hij gaat vast niet weg, hij blijft op andere manieren

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mimsey, jij bent de eerste die me laat huilen achter de computer.

Wat een prachtige tekst.

Vandaag ben je nog samen met Hero. Het klinkt misschien raar, maar toch wil ik je een fijne dag toewensen.
Lieve Mimsey,

Ik las veel mee, helaas de laatste week heb ik gemist en las gisteren het verschikkelijke nieuws.

Jij, die Romilda die opbeurende woorden toe sprak na de door van Ray heeft nu hetzelfde 'lot' ondergaan.

Zoals jij je gevoelens kan neerzetten.... geweldig mooi!

Maar de tranen blijven ook hier niet weg hoor.

Geniet nog even van Hero, jouw kanjer.....

De mooie liefdevolle herinneren die jullie hebben beleefd kan niemand meer van je afpakken.

Ik wens jou, je meisje en verder familie heel veel sterkte toe...
Oh Mims....
Lieve Mimsey,

Wat mooi om te lezen hoe Hero's aanwezigheid je troost nu en hoe je bij hem bent -en hij nog steeds bij jou. En dat blijft vast zo! Ik wil je vast heel veel sterkte wensen voor morgen (f)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
(f)
Knuffel
Loretta is De Mol. Punt.
Tot tranen geroerd en ik weet niets maar dan ook niets te zeggen behalve dat ik aan jullie denk .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven