Minderen/stoppen met alcohol deel 2
vrijdag 11 december 2015 om 23:20
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
vrijdag 6 mei 2016 om 08:08

vrijdag 6 mei 2016 om 09:08
Ik ook Betty. Ik cijfer mezelf helemaal weg verlies mezelf misschien wel.
Wbt zeeland LD. Ik herken dingen in haar. Nou denk/weet ik dat ik zulk lang hoerwlopen echt niet zou accepteren omdat ik sex heel belangrijk vind. En ik de enige ben voor mijn man. Als ik die heb.
Maar ik kan dat ook hoor. Zo alles goed praten. Accepteren. Draaien. Alles wat zij doet. Het niet echt willen zien. Maar dan met andere dingen. Beetje te volgen?
Ik heb later nog weer geslapen. Ben beetje onrustig. Alles op de kop. Druk vandaag en ook nog klussen. Morgen weer hulptroepen. En heb bedacht om zondag te gaa klussen als kinderen willen komen voor Moederdag. Kunnen ze mooi helpen. Daar heb ik wat aan.
Nou nog Ff bedenken hoe ze uit te nodigen daarvoor.
Wbt zeeland LD. Ik herken dingen in haar. Nou denk/weet ik dat ik zulk lang hoerwlopen echt niet zou accepteren omdat ik sex heel belangrijk vind. En ik de enige ben voor mijn man. Als ik die heb.
Maar ik kan dat ook hoor. Zo alles goed praten. Accepteren. Draaien. Alles wat zij doet. Het niet echt willen zien. Maar dan met andere dingen. Beetje te volgen?
Ik heb later nog weer geslapen. Ben beetje onrustig. Alles op de kop. Druk vandaag en ook nog klussen. Morgen weer hulptroepen. En heb bedacht om zondag te gaa klussen als kinderen willen komen voor Moederdag. Kunnen ze mooi helpen. Daar heb ik wat aan.
Nou nog Ff bedenken hoe ze uit te nodigen daarvoor.

vrijdag 6 mei 2016 om 09:46
Ja maar Ff afwachten wat zij ermee wil. Denk dat goed idee is dat iedereen al z'n post weghaalt. Maar ergens denk ik dat zij dit wel fijn vind. Man en heel de wereld kunnen lezen hoe fout hij is. Ipv zelf actie ondernemen. Bedoel t niet lullig of met sarcastische toon ofzo.
Edit: hopende dat hij inzichten krijgt zeg maar.
Edit: hopende dat hij inzichten krijgt zeg maar.

vrijdag 6 mei 2016 om 09:52
Ja Ok Haha. Daar heb je toestemming voor gegeven. Dat ze alles mogen gebruiken.
Ik heb een appje in ons gezins app gezet:
Zondag Moederdag. Vergeet kado's. En kom allen in schilderkleren. Proberen alles af te maken. Doekje erdoorheen en mijn Moederdag is geweldig. En nog wat smileys en hartjes erbij.
Haha
Ik heb een appje in ons gezins app gezet:
Zondag Moederdag. Vergeet kado's. En kom allen in schilderkleren. Proberen alles af te maken. Doekje erdoorheen en mijn Moederdag is geweldig. En nog wat smileys en hartjes erbij.
Haha

vrijdag 6 mei 2016 om 12:35
Ene kind reageert als hij fit is dat hij natuurlijk meehelpt.
Andere kind de uithuizer reageert privé met dat hij vanavond niet mee eet.
Ik ga geen drama van maken in m'n hoofd. Ik ga m'n ding doen.
Stop drama.
Zou ik ook vinden Betty. Kind vind zichzelf belangrijker met z'n verhuizing. Waar hij nu al weken mee bezig is. En ondertussen moet stappen en bioscoop en uit eten en feestjes. Dus ja.
Ik heb dit gestuurd(Moederdag berichtje bedoel ik dan). Nu weer verder met m'n leven ipv opvreten.
Andere kind de uithuizer reageert privé met dat hij vanavond niet mee eet.
Ik ga geen drama van maken in m'n hoofd. Ik ga m'n ding doen.
Stop drama.
Zou ik ook vinden Betty. Kind vind zichzelf belangrijker met z'n verhuizing. Waar hij nu al weken mee bezig is. En ondertussen moet stappen en bioscoop en uit eten en feestjes. Dus ja.
Ik heb dit gestuurd(Moederdag berichtje bedoel ik dan). Nu weer verder met m'n leven ipv opvreten.

vrijdag 6 mei 2016 om 13:42
Mijn ex was net hier. Het was wat ongemakkelijk, tenminste, er was duidelijk meer afstand dan een tijdje geleden. Ik heb gezegd dat ik echt het gevoel had dat we toen weer dichter tot elkaar kwamen en dat ik dat heel fijn gevonden heb. En dat het niet nu hoeft maar dat ik het wel graag binnenkort daar eens samen over wil hebben. Dat ik behoefte heb aan duidelijkheid. Of er nog een toekomst voor ons samen is. Dat begreep hij heel goed. Ik ben blij dat ik het gezegd heb.
Ik zei ook nog letterlijk: Ik wil niet zo aan blijven tobben en ik wil ook niet alleen eindigen.
Ik zei ook nog letterlijk: Ik wil niet zo aan blijven tobben en ik wil ook niet alleen eindigen.
vrijdag 6 mei 2016 om 13:49
En hoe reageerde hij Bella?
Pinda, denk dat jouw zoon geen idee heeft van de storm die er in jouw hoofd kan ontstaan.
Als ik naar mezelf terugkijk toen ik ongeveer die leeftijd had draaide mijn wereld ook vooral om wat ik deed en vond.En wat voelde ik me wijs en volwassen. Haha!
Lekker laten en idd verder met je dag!
Pinda, denk dat jouw zoon geen idee heeft van de storm die er in jouw hoofd kan ontstaan.
Als ik naar mezelf terugkijk toen ik ongeveer die leeftijd had draaide mijn wereld ook vooral om wat ik deed en vond.En wat voelde ik me wijs en volwassen. Haha!
Lekker laten en idd verder met je dag!

vrijdag 6 mei 2016 om 14:01
Ja Pindaatje, op die leeftijd denken de meeste volgens mij dat de wereld om hen draait. Daar kunnen ze niet eens zoveel aan doen denk ik.
Betty hij zei dat hij nog heel veel van me houdt en vindt het ook een goed idee om binnenkort duidelijkheid te scheppen. Van twee kanten, want beiden zijn we tegen dingen aangelopen in onze relatie waar we liever niet meer tegenaan lopen. Ook als één van ons of beiden denken dat er geen toekomst meer samen is wil ik dat weten.
Betty hij zei dat hij nog heel veel van me houdt en vindt het ook een goed idee om binnenkort duidelijkheid te scheppen. Van twee kanten, want beiden zijn we tegen dingen aangelopen in onze relatie waar we liever niet meer tegenaan lopen. Ook als één van ons of beiden denken dat er geen toekomst meer samen is wil ik dat weten.
vrijdag 6 mei 2016 om 20:34
Tjee, even teveel om op te reageren.
Pinda, leun niet teveel op je kinderen joh, die hebben hun eigen leven, doe een beroep op je vrienden of anders op marktplaats ook genoeg betaalde hulp.
Bella, goed joh, die grens aangeven, moeilijk? Nee toch?
Ik, stuurloos.Alles net binnen de maat maar ook weer grenzeloos. Moet écht weer stoppen met roken en drinken.
ID, hoe was het?
Pinda, leun niet teveel op je kinderen joh, die hebben hun eigen leven, doe een beroep op je vrienden of anders op marktplaats ook genoeg betaalde hulp.
Bella, goed joh, die grens aangeven, moeilijk? Nee toch?
Ik, stuurloos.Alles net binnen de maat maar ook weer grenzeloos. Moet écht weer stoppen met roken en drinken.
ID, hoe was het?
Hatsjikideee...