Minderen/stoppen met alcohol deel 2
vrijdag 11 december 2015 om 23:20
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

zaterdag 9 april 2016 om 09:28
September hoe was je fles? Even opluchting? Knuffel voor jou
Pausini wij hadden idd regen. Vandaag gelukkig niet!
Goed dat je binnen de perken hebt gehouden!
Beter LD Ff een pil om te slapen. Het is ook niet niks waar je in zit. Scheiden. Vreemdgaan. Alles inhouden. Je kan stress en verdriet niet meten. Alles is erg op z'n eigen manier.
Bella ga der maar aan staan wat je meegemaakthebt. Logisch gevolg dat je dan zo vaak wakker ligt. Niet fijn.
We zijn allemaal denk ik gevoeliger dan gemiddeld.
We zoeken niet voor niets verdoving.
Dora lekker aan t uppen Jeuh!!
Hier gaat t nog steeds best goed. Vind gewoon eng om te zeggen. Ben steeds meer langer en vaker bezig. Soms te veel. Maar proberen de balans te vinden.
Pausini wij hadden idd regen. Vandaag gelukkig niet!
Goed dat je binnen de perken hebt gehouden!
Beter LD Ff een pil om te slapen. Het is ook niet niks waar je in zit. Scheiden. Vreemdgaan. Alles inhouden. Je kan stress en verdriet niet meten. Alles is erg op z'n eigen manier.
Bella ga der maar aan staan wat je meegemaakthebt. Logisch gevolg dat je dan zo vaak wakker ligt. Niet fijn.
We zijn allemaal denk ik gevoeliger dan gemiddeld.
We zoeken niet voor niets verdoving.
Dora lekker aan t uppen Jeuh!!
Hier gaat t nog steeds best goed. Vind gewoon eng om te zeggen. Ben steeds meer langer en vaker bezig. Soms te veel. Maar proberen de balans te vinden.

zaterdag 9 april 2016 om 12:23
Dat beloningssysteem is inderdaad onlogisch en soms gewoon destructief. Wat fijn dat jij je ook beter en sterker voelt Pinda, dat gun ik jou ook van harte. Ben je er inmiddels aan gewend dat er een kind uit huis is?
Betty, een beetje sterkte gewenst, het zakt vast zo weer.
Advocado's vind ik ook heerlijk, eet ze graag op een cracker. Hangt er wel vanaf waar je ze koopt, doe nog wel eens een miskoop.
Anne....., ben je er nog?
Prrt, nog in de goede drive?
LD, hij is nu zo koppig om zijn mond te houden, jee, wat kunnen mensen je toch verbazen ondanks dat je ze heel goed dacht te kennen.
September, denk dat een goede relatie met ex van heel wat punten afhangt. Jullie moeten eerst nog scheiden, hoe staat het daar mee?
Ben ik iemand vergeten?
Betty, een beetje sterkte gewenst, het zakt vast zo weer.
Advocado's vind ik ook heerlijk, eet ze graag op een cracker. Hangt er wel vanaf waar je ze koopt, doe nog wel eens een miskoop.
Anne....., ben je er nog?
Prrt, nog in de goede drive?
LD, hij is nu zo koppig om zijn mond te houden, jee, wat kunnen mensen je toch verbazen ondanks dat je ze heel goed dacht te kennen.
September, denk dat een goede relatie met ex van heel wat punten afhangt. Jullie moeten eerst nog scheiden, hoe staat het daar mee?
Ben ik iemand vergeten?
Hatsjikideee...
zaterdag 9 april 2016 om 13:57
Precies wat ik zelf dacht Pinda, toen ik vanmorgen wakker werd met een houten hoofd. Raar he dat het zo kan werken. Knap dat je je nu op je voeding concentreert, ik vind je echt heel krachtig over komen, hoe je alles zo aanpakt. Mag je trots op zijn.
En absoluut geen betweter hoor, ik voel dat zelf ook zo.
Heb je lekker geslapen LD?
En absoluut geen betweter hoor, ik voel dat zelf ook zo.
Heb je lekker geslapen LD?

zaterdag 9 april 2016 om 22:18
Ben teleurgesteld. Ex laatst flink de waarheid gezegd. Dan gaat t goed. Sex volgt. Dan kakt t weer in. Geen persoonlijke interesse meer. Amper echte belangstelling. Roepen om sex. Niet gewoon bij mij willen zijn zeg maar. Ja als t uitkomt. Wat niet vaak is. Ik baal. Vind niet leuk t gevoel te krijgen dat t alleen daar om is. Zal niet zo bedoeld zijn. Ik weet hij geeft wel om mij. Maar vind t niet leuk hoe t gaat. Kan t wel aangeven. Dan wordt er niks meer gezegd. Of voorheen dan zeur ik. Of ik zie alles negatief. Pfff.

zaterdag 9 april 2016 om 23:08
Nou Pinda, ik haak even in, ik zit ook aan de chips...
Seks met mijn ex, brrrr moet er niet aan denken.
Oh was het maar zover dat er al getekend is. Zal zeker nog veel verdriet hebben, maar wil vooruit.
Wie is toch T? Ik weet het, je kunt het niet schrijven.
Echt in het kader van suffe dieptepunten, is deze zaterdag er toch wel 1. Heb al 2 afleveringen van Lewis gekeken. Dat is ongeveer de meest suffe serie die er bestaat. Wat heb ik toch een wild leven, chips, cola, geen seks en Lewis.
Seks met mijn ex, brrrr moet er niet aan denken.
Oh was het maar zover dat er al getekend is. Zal zeker nog veel verdriet hebben, maar wil vooruit.
Wie is toch T? Ik weet het, je kunt het niet schrijven.
Echt in het kader van suffe dieptepunten, is deze zaterdag er toch wel 1. Heb al 2 afleveringen van Lewis gekeken. Dat is ongeveer de meest suffe serie die er bestaat. Wat heb ik toch een wild leven, chips, cola, geen seks en Lewis.

zondag 10 april 2016 om 04:22
Ach Pinda, dat is geen lekker gevoel nee. Lijkt het niet stiekem weer op een relatie wat jullie hebben? Die zich helaas weer, voor jou, onbevredigend voortzet? Hoop dat je heerlijk ligt te slapen en beter chips dan drank denk ik!
Ik snap hem Pausini, van de 9 dagen. Best knap! Het weekend dan niet drinken als je weet dat je 7 werkdagen voor de boeg hebt, da's een lange werkweek.
T als je meeleest, hoop dat het goed met je gaat!
LD, ik vind jouw niet-drinken toch echt een compliment waard!
Hier is het een latertje geworden, maar geen borreltje na het werk en hopelijk slaap ik lekker lang.
Ik snap hem Pausini, van de 9 dagen. Best knap! Het weekend dan niet drinken als je weet dat je 7 werkdagen voor de boeg hebt, da's een lange werkweek.
T als je meeleest, hoop dat het goed met je gaat!
LD, ik vind jouw niet-drinken toch echt een compliment waard!
Hier is het een latertje geworden, maar geen borreltje na het werk en hopelijk slaap ik lekker lang.

zondag 10 april 2016 om 11:26
Ik zal erover nadenken bella. Ik denk dat de onmacht over het nu bijv zwijgen en dwars doen mij t meest irriteert. Ik wil controle. Die ga ik niet krijgen. Dus loslaten. Ga maar zo doen. Ik ga verder leven. Kutkerels. Maar t zegt uiteindelijk meer over mij dan over hem denk ik.
Het is zon mooie dag ik wil m niet laten verknallen door m'n denk patronen.
Schop onder de reet.
Het is zon mooie dag ik wil m niet laten verknallen door m'n denk patronen.
Schop onder de reet.
zondag 10 april 2016 om 11:37