Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen met alcohol deel 2

11-12-2015 23:20 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!

We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.

Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
Oh ik heb ook zo'n lekker bed, daar zit mijn sticker onder voor de scheiding!
Pindaatje, je kunt wel de controle over je eigen leven hebben. Sterker nog, die héb je! Kijk hoe ongelooflijk goed je bezig bent

LD, moest lachen om je gestickerde bed

Ik heb ook geklust vandaag, iets waarvan ik niet wist dat ik het kon, ben blij! En nuchter! En moe!
O jongens, gisteren voor de bijl gegaan. Mooi weer, buren kwamen langs en nog meer smoezen. Nu voel ik me beroerd en moet werken. Is alweer flinke tijd terug dat ik me zo naar m'n werk gesleept heb. Ik baal van mezelf.
Dat is waar bella. Geen relatie drama die mij nog weer maakt dat ikga drinken. Ik heb ook controle. Goed dat even uit te spreken!

Lol sticker. Cd van jou cd van mij. Knuffel LD

Dora neeeee niet fijn je zo voelen. Was t leuk dan? Hebbie t gezellig gehad? Dat is ook wel wat waard.
Balen Dora! Maar gelukkig voel je je niet elke dag zo! Leer je weer van!

Hier is de zon weg, echt jammer!
Goed gevoel geeft dat he Bella als je iets kan maken

Goeiedag betty
quote:ldbieepl schreef op 08 april 2016 @ 11:54:

Bella weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Kom ik aan met mijn geklaag over mijn lullige scheiding. Waar nu hopelijk maandagavond een einde aankomt, verloopt termijn van reageren.

Ik denk ik citeer mezelf maar eens. Want je denkt toch niet dat ik antwoord heb.....Nee een weerwoord van zijn advocaat met een voorstel waar ik op poep en die wetmatig zo onderuit te halen is. Dus weer de tegenaanval , schijtziek word ik ervan. Ga zo jullie even bijlezen. Moest even spuwen.

In het kader van stickers heb ik nog even wat dingen toegeëigend.

Heb vandaag de hele dag geklust, hier spierpijn tot in mijn....naad (beetje ordinair om zo te zeggen, maar het is wel zo)
Hè balen zeg LD, het is dus nog niet voorbij. Slijp je wapens maar weer, ooit gaat het over.

Hier alles ok, ik drink lekker kopje thee en duik er vroeg in. Heb m'n lesje inderdaad weer even geleerd. Wat zal ik lekker slapen en goed wakker worden morgen.
Goed zo Dora!
Ja pindaatje dat geeft een heel goed gevoel! Vandaag weer een klus gedaan waar ik al tíjden tegenaan zat te hikken, en zo gaan er binnenkort nog een paar gebeuren, ik heb er zin in

LD, vervelend! Nog even doorbijten. Heb je al woonruimte?

Morgen weer fris en fruitig Dora. Ik weer niet vroeg in bed maar wel weer nuchter.
Nee,nog geen woonruimte. Moet wachten tot die eikel tekent.
Da's balen, ik dacht het omdat je zo geklust had.

Ik heb trouwens ook spierpijn!
Iedereen spierpijn hier? Ik word wat saai in mijn verhalen hier. Heb zin in een drankje, lijkt wel of ik niet meer te vertellen heb. Voel me net een langspeelplaat. Maar ik heb geen drank in huis dus het kan gelukkig niet. Vandaag was ik zo vol energie dus best gek dat ik nu weer drank wil. Zo langzamerhand zou ik toch moeten weten dat het leven zonder wijn leuker is. Ik schenk maar weer een kop thee in en neem wat lekkers erbij. Morgen weer een lekkere frisse dag!
Dora, dat is het onderwerp he alcohol. Al zou je soms bijna zeggen relaties.

Jij houdt je tenminste aan het topic!!!
Off topic (maar toch een beetje on topic hier)

Ik heb een heerlijke gezellige dag met ex gehad.

On topic, ik heb drie dagen niet gedronken maar vanavond bij het eten anderhalf glas wijn op. Ik heb nog meer in huis maar het hoeft eigenlijk niet dus dat was het voor vandaag.

Ben de laatste dagen erg goed en veel bezig geweest en ik vond dat erg fijn!!
quote:ldbieepl schreef op 12 april 2016 @ 21:13:

Dora, dat is het onderwerp he alcohol. Al zou je soms bijna zeggen relaties.

Jij houdt je tenminste aan het topic!!!
Ik wou dat ik spierpijn had zeg Haha.

Bella wat fijn dat je t leuk hebt gehad!

Dora het is ook saai. Goed teken toch. Nog even en dan komt t wat meer op de achtergrond.
Dora, ik vind je verhalen niet saai en begrijp het hoor, iedereen hier zal het begrijpen. En al heb je er zin in, je zit toch lekker aan de thee, top!

Ik heb periodes gehad dat ik al zin had in wijn als ik mijn bed uit kwam. Nu ben ik vandaag vrij en hoefde ik zelfs geen wijn toen ik vanavond weer alleen thuis was.

Van de week bedacht ik me dat het er echt op lijkt dat de periode dat ik te veel dronk en dan 's ochtends niet meer wist wie ik wat geappt of gemaild had echt voorbij is en daar werd ik zo blij van! En van de afgelopen dagen word ik ook heel blij, het gaat haast als vanzelf heel goed. En toen ik nog zoveel dronk kwam er nergens iets van. Vooral veel moe, gefrustreerd, verdrietig en niet de fut het te veranderen. Ik ben nu ook wel moe, maar anders moe, moe met spierpijn

Hoe gaat het verder met iedereen?
Pindaatje jij moet haast wel spierpijn hebben met al dat geklus van jou!!

Hoe voel je je vandaag? Gaat het weer wat beter?

Boomschors ben je er nog? En Anne?

Pausini zit je op dag 4 van de 9? Gaat het?

Betty weer helemaal fit?

September ben je het weekend goed doorgekomen?

LD, is het thuis een beetje te doen?

Iedereen die ik vergeten ben, jullie zijn ook allemaal toppers!
Weekend? Het is helemaal geen weekend!

Maar toch, ik heb weekend
Jij bent voor nu even onze állertopper Bella Vind het fijn dat je de knop gevonden hebt.

Dora, ik heb dat ook heel lang gehad, had ik een kater, een dag bijkomen en de daarop volgende dag potverdrie wéér een kater. Wat GOED dat jij je inhoudt en aan de thee gaat.

Hier gaat het moeiteloos eigenlijk, het spookt niet in mijn hoofd. Wel nog aan het roken, dat dan weer wel... Kan die knop even weer niet vinden.

Wilde dat ik ook weer eens een keertje spierpijn had de volgende morgen Het is té lang geleden, ik kan en durf het vast niet meer. Ach, heb trouwens ook geen potentieel slachtoffer.
Hatsjikideee...
Dankjewel lieve Pausini, ik ga er gewoon een beetje van blozen

Potentiële slachtoffers zijn vast te vinden en die vinden dat dan zo leuk dat jij gewoon zonder gene kunt proberen of je het nog kunt

Mijn spierpijn komt nu vooral van gaten boren, planken hangen, tuinmeubelen schrobben, ramen zemen en planten verpotten

Ex heeft een klein schepje bovenop mijn al opgelopen spierpijn gedaan.

En hij heeft voor me gekookt, dan kan het sowieso al niet meer stuk
Hou op, ik word jaloers!
Hatsjikideee...
Lieve dames. Het is helemaal mis. Er is iets ergs gebeurd afgelopen zaterdag en sinds dien ben ik niet nuchter geweest. Tot nu dan. Ik lig te trillen, zweten en kotsen in m'n bed en ik denk dat ik dit echt niet overleef. Sorry dat ik zo inbreek hier terwijl k hier nooit meer schrijf.

M'n vriendinnen hebben m'n pinpas afgepakt zodat k niet naar de winkel kan.
Je bent altijd welkom poes!! Nooit vergeten!!

Wat erg voor je dat er wat ergs gebeurd is. En nu vandaag heb je dus niks gedronken en daar ben je zo ziek van? Ben je alleen? Bel anders de huisartsenpost. En vertel je klachten.

Het klinkt nogal heftig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven