Minderen/stoppen met alcohol deel 2
vrijdag 11 december 2015 om 23:20
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

zaterdag 23 april 2016 om 21:31
Ik wil nu ook wijn!!!!!! Champagne, heb net het voorlopig convenant getekend!!!!!! Eerlijk gezegd, ook wel dikke ogen van het huilen hoor. Maar klabam geregeld, of zou ldbieepl nog meer onder de pet hebben.
Dit haal ik later weg, de laatste letters ieepl betekenen is een enorme paardenlul, dan begrijpen jullie Pinda en September beter.
Dit haal ik later weg, de laatste letters ieepl betekenen is een enorme paardenlul, dan begrijpen jullie Pinda en September beter.

zaterdag 23 april 2016 om 21:46
Lieve mensen, twee dromen!
Ik ben stik gelukkig!
LD ik moet enorm lachen nu om je naam
Zondersnor, heerlijk dat iedereen zo lief is hier hè!
Fontein, muziek, huil, laat het dan eindelijk maar eens gaan.
Water met paracetamol voor je je bed in gaat.
De dikke ogen en kater morgen accepteren, proberen goed te eten, een wandelingetje te maken en lief voor jezelf zijn.
Ik ben, helaas, ervaringsdeskundige in zowel rouw als katers.
En helaas meer in rouw dan in katers. Sterkte!
Ik ben stik gelukkig!
LD ik moet enorm lachen nu om je naam
Zondersnor, heerlijk dat iedereen zo lief is hier hè!
Fontein, muziek, huil, laat het dan eindelijk maar eens gaan.
Water met paracetamol voor je je bed in gaat.
De dikke ogen en kater morgen accepteren, proberen goed te eten, een wandelingetje te maken en lief voor jezelf zijn.
Ik ben, helaas, ervaringsdeskundige in zowel rouw als katers.
En helaas meer in rouw dan in katers. Sterkte!
zaterdag 23 april 2016 om 21:51

zaterdag 23 april 2016 om 23:34
Bella wat heerlijk voor je! Dromen komen Soms echt uit!
Pinda dikke huilbui kan ook wel opluchten. Voel je je wat beter? Lekker toch even zonnebankje. Als dat ook al niet meer mag! Ik heb er vaak geen geduld voor.
Ik heb heel netjes twee kleine glaasjes wijn gedronken. Over vier uur dus dat was prima. Nu heb ik thuis toch een laatste glas ingeschonken van het restje wat nog over was. Op zich prima, maar wel ook beetje suf dat ik het toch doe. Het is niet veel en niet heel erg maar ik had het ook niet kunnen doen
Pinda dikke huilbui kan ook wel opluchten. Voel je je wat beter? Lekker toch even zonnebankje. Als dat ook al niet meer mag! Ik heb er vaak geen geduld voor.
Ik heb heel netjes twee kleine glaasjes wijn gedronken. Over vier uur dus dat was prima. Nu heb ik thuis toch een laatste glas ingeschonken van het restje wat nog over was. Op zich prima, maar wel ook beetje suf dat ik het toch doe. Het is niet veel en niet heel erg maar ik had het ook niet kunnen doen

zaterdag 23 april 2016 om 23:50
Niet echt. Ben niet gaan zonnen. Maar m'n huis opruimen. Was er aan toe. Daar maar op uitgeleefd. Eerst maar eens slapen. Dan ziet morgen alles er weer anders uit.
Ik snap je gevoel wbt je laatste wijntje. Apart he dan wil je die nog. Ff dag afsluiten ofzo. Trek. Vermoeidheid onrust verdient. Welke was het? Of heul wat anders.
In ieder geval heb je t goed netjes gehouden! Way TO gooooo.
Ik snap je gevoel wbt je laatste wijntje. Apart he dan wil je die nog. Ff dag afsluiten ofzo. Trek. Vermoeidheid onrust verdient. Welke was het? Of heul wat anders.
In ieder geval heb je t goed netjes gehouden! Way TO gooooo.

zaterdag 23 april 2016 om 23:51
Fontein, altijd welkom hier. Hoop dat je goed slaapt.
Smakelijk Pindaatje, geniet er lekker van. En ook lekker slapen straks!
Betty ja soms wel hè! Ik heb er veel voor gedaan en het was een lange weg maar zie daar... Mijn droom kwam uit! Als je een passie hebt en je volgt die, ook al is de weg soms moeilijk, dan denk ik dat dat echt bijdraagt aan je geluk en evt in minder behoefte aan (in mijn geval) wijntjes. Niet dat ik ze laat staan nu maar wat gaat het al bergen beter!
Als het niet heel erg is hoef je er toch geen 'maar' achteraan te plakken
Smakelijk Pindaatje, geniet er lekker van. En ook lekker slapen straks!
Betty ja soms wel hè! Ik heb er veel voor gedaan en het was een lange weg maar zie daar... Mijn droom kwam uit! Als je een passie hebt en je volgt die, ook al is de weg soms moeilijk, dan denk ik dat dat echt bijdraagt aan je geluk en evt in minder behoefte aan (in mijn geval) wijntjes. Niet dat ik ze laat staan nu maar wat gaat het al bergen beter!
Als het niet heel erg is hoef je er toch geen 'maar' achteraan te plakken