Gezondheid alle pijlers

Mindfullnes digitaal

31-05-2020 10:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met het volgens van mindfullnes training digitaal?
Ik heb zelf sowieso geen ervaring met mindfullnes. Dus twijfel over digitaal.
Ik kan de Mindfulness app van vgz aanraden. Je hoeft geen klant van hen te zijn om de app te kunnen gebruiken.
Niet alle oefeningen zijn even fijn, maar er zijn veel oefeningen dus er zit vast iets bij dat je aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad de app van vgz!

Of via youtube mindfullnes-videos aanzetten en alleen luisteren.

Of via Soundcloud podcast luisteren.
Alle reacties Link kopieren
App van vgz idd!
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag in het Nederlands of is Engelstalig ook goed?

Het is trouwens mindfulness. Met 1 'l' en 2 keer een 's'. Dat zoekt denk ik makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eigenlijk fysiek deelnemen. Echter dat start allemaal pas weer (?) op na de zomer. Er staat legio online (groeps) trainingen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of voegt dat niet veel extra toe in vergelijk met bijv. de app van vgz
Alle reacties Link kopieren
Spegt schreef:
31-05-2020 11:44
Ik wilde eigenlijk fysiek deelnemen. Echter dat start allemaal pas weer (?) op na de zomer. Er staat legio online (groeps) trainingen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of voegt dat niet veel extra toe in vergelijk met bijv. de app van vgz
Ik vond het met de app al moeilijk om in mn “eigen wereld” te komen. Laat staan als ik naar een scherm ofzo moet kijken. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik had gewoon de app aan, oortjes in en dan werd ik door niets of niemand gestoord of afgeleid!
Alle reacties Link kopieren
De app MindfulnessMentor heeft de gehele training erop staan. Heel fijn. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven