Gezondheid alle pijlers

Misselijk

26-08-2012 18:33 53 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben al een week steeds maar misselijk, niet dat ik echt denk dat ik ga overgeven ofzo, maar gewoon echt een misselijkheidsgevoel.

Heel irritant en vooral omdat ik niet weet hoe het komt.

Nou grapte ik tegen vriendlief dat ik misschien wel zwanger was dus die is meteen een test gaan halen... Alleen ik schat die kans klein in want we zijn netjes met de anticonceptie.

Waar het wel door komt? Virusje misschien? Meer eten en drank ivm vakantie? Stress van afgelopen jaar? Lucht in maag en darmen? Zoiets?

Dat is niet mijn vraag... Mijn vraag is meer: weet iemand nog iets goeds om er tegen te doen? Iets dat helpt tegen misselijkheid (en dan bedoel ik geen medicijnen maar meer dingen als voedsel ofzo). Ik heb nl wel eens gehoord dat gember heel goed helpt, maar dat krijg ik echt niet naar binnen (zooo smerig).

Dus, weet iemand een alternatief?
Ik zal nog even de uitslag laten weten: niet zwanger! Waarschijnlijk heeft er wel een bevruchting + innesteling plaatsgevonden, maar is die - zoals het hoort - vervolgens door het spiraaltje afgebroken.

En testte ik toen ik daar net nog wat hcg van in mijn bloed had.

Nu weten we iig dat alles zo werkt als het hoort, I guess, dus da's ook fijn om te weten voor eventuele latere zwangerschappen. En nu geen stress van een keuze maken dus dat is fijn.

Thanks voor alle steun iig :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je. Je zal wel opgelucht zijn. Inderdaad alles werkt en als jullie er aan toe zijn laat je die spiraal lekker verwijderen (is een kopere neem ik aan?). Leuk dat je het nog even laat weten ook...
Ja koper, ik kan helaas niet meer aan de hormonale ac. En ik vind het een heel fijn idee dat - als het goed is - de volgende keer dat ik zo'n test doe ik heeeeeeeeeeeel erg hoop dat het positief is.

We zitten het maar te 'vieren' met wijn (ik dronk maar even niet voor de zekerheid), al vindt vriend het stiekem toch een beetje jammer geloof ik

Maar hij was wel blij dat hij niet meer bang hoefde te zijn voor een EUG, want volgens mij hield ie me elke avond nauwlettend in het oog

Nou ja, ik ben iig blij en hoop over een paar jaar hier te posten met een oprecht gemeend 'yess ik ben zwanger!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven