Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 6 januari 2019 om 14:59
Ben weer weg. Over een week is het de " verjaardag"
Kan wel al melden dat ik de insulinepomp en meter in huis heb. De instructie en het plaatsen ervan moet nog komen. Dus nog gewoon insuline pennen.
Moet ook nog bestelling plaatsen , maar kan pas na plaatsing.
Ga me nu geestelijk en lichaamlijk er op voorbereiden. Rug is een protestactie begonnen, elke dag wakker worden met knetterende koppijn en veel nachtmerries, waarbij ik echt alles letterlijk voel, alsof het nu gebeurd.
Ben op, kan niet meer vechten, wil het ook niet meer
Kan wel al melden dat ik de insulinepomp en meter in huis heb. De instructie en het plaatsen ervan moet nog komen. Dus nog gewoon insuline pennen.
Ga me nu geestelijk en lichaamlijk er op voorbereiden. Rug is een protestactie begonnen, elke dag wakker worden met knetterende koppijn en veel nachtmerries, waarbij ik echt alles letterlijk voel, alsof het nu gebeurd.

zondag 6 januari 2019 om 15:14
Zullen we samen onder een deken kruipen?nartjie schreef: ↑06-01-2019 14:59Ben weer weg. Over een week is het de " verjaardag"

zondag 6 januari 2019 om 16:16

zondag 6 januari 2019 om 16:40
Lientje: ik heb je pb teruggestuurd. Als het niet is gelukt kun je vast wel verzinnen hoe ik gereageerd heb.
Yellow: belachelijk toch om een financiële drempel op te werpen voor mensen die een klacht willen indienen. Dat mag vast niet maar je kunt je energie waarschijnlijk wel beter gebruiken dan om hier achteraan te gaan.
Ik hoop voor je dat morgen positief voor je uitpakt,
Nartjie: heel veel sterkte voor je deze moeilijke dagen,
Yellow: belachelijk toch om een financiële drempel op te werpen voor mensen die een klacht willen indienen. Dat mag vast niet maar je kunt je energie waarschijnlijk wel beter gebruiken dan om hier achteraan te gaan.
Ik hoop voor je dat morgen positief voor je uitpakt,

Nartjie: heel veel sterkte voor je deze moeilijke dagen,

zondag 6 januari 2019 om 16:49
Ik ga er mee naar het WMO denk ik.. ik ben via hun daar begonnen.. Ik heb ook een persoonlijk budget van de gemeente..
Een maat van me vroeg wel terecht van “maar lost zo’n klacht wel je angstklachten op dan”. Maar ik heb nu het gevoel dat ik als een zotje overal maar met mijn goede bedoelingen keer op keer kan beginnen en dat de daadwerkelijke, in deze gevallen zelfs betaalde partijen, nooit ergens verantwoordelijkheid voor hoeven te dragen, en ik blijf met de shit zitten. Dokter, GGZ, die boeren.
zondag 6 januari 2019 om 17:08
YellowLemon, elke gemeente heeft als het goed is ook en wmo toezichthouder, te vinden bij je gemeente. Deze zijn onafhankelijk. Word uitgevoerd door een extern bureau. Je kunt ze vaak ook mailen. Bellen kan ook. Anoniem melden mag ook. Dan hoef jij er daarna niks meer mee. Gaan zij de organisatie controleren.
Even googlen op wmo toezichthouder, jou woonplaats of gemeente.
Via de wmo kan ook. Goed dat je er wat van zegt.
Even googlen op wmo toezichthouder, jou woonplaats of gemeente.
Via de wmo kan ook. Goed dat je er wat van zegt.

maandag 7 januari 2019 om 10:47

maandag 7 januari 2019 om 11:06
Succes Yellow!
Dreamer, kun je anders even een luchtje scheppen? Logisch hoor, dat je moe bent na alle gebeurtenissen.
Ik duim ook nog voor Lientje en begin vast te duimen voor Lise. Te veel duimen kan niet toch?
Fijne dag allemaal. Ik vertrek straks naar een wellness achtig iets. Lekker dobberen in warm water
Dreamer, kun je anders even een luchtje scheppen? Logisch hoor, dat je moe bent na alle gebeurtenissen.
Ik duim ook nog voor Lientje en begin vast te duimen voor Lise. Te veel duimen kan niet toch?
Fijne dag allemaal. Ik vertrek straks naar een wellness achtig iets. Lekker dobberen in warm water

maandag 7 januari 2019 om 13:01
Ik durfde niet.
Het voelt alsof er iets serieus stuk is in mijn zelfvertrouwen.. Ik kan ook al sinds vrijdag een pakketje ophalen bij een afhaalpunt.. maar ik durf niet. Ik heb net gebeld hoe lang het er blijft liggen.. Ze houden het voor de zekerheid een week langer extra en als ik naar een persoon uit de winkel vraag gaat hij het meteen pakken..
Heb dat nieuwe bedrijf ook op de hoogte gebracht.. is geen zorgboerderij trouwens. Iets totaal anders. Maar het is nogal makkelijk te vinden als ik het uitgebreid uit ga leggen.. en mijn maatschappelijk werkster belt me straks.
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. De Ikea lukte alleen omdat Regenboog mee was. En daar genoot ik vroeger van. Nu ben ik echt tussen alle mensen door geslingerd op mijn doel af, we vergingen van de dorst maar de rij was zo druk..
Soms heb ik het idee dat ik mezelf voor de gek houd als ik positief ben geweest over iets.

Heb dat nieuwe bedrijf ook op de hoogte gebracht.. is geen zorgboerderij trouwens. Iets totaal anders. Maar het is nogal makkelijk te vinden als ik het uitgebreid uit ga leggen.. en mijn maatschappelijk werkster belt me straks.
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. De Ikea lukte alleen omdat Regenboog mee was. En daar genoot ik vroeger van. Nu ben ik echt tussen alle mensen door geslingerd op mijn doel af, we vergingen van de dorst maar de rij was zo druk..
Soms heb ik het idee dat ik mezelf voor de gek houd als ik positief ben geweest over iets.

maandag 7 januari 2019 om 13:24
Yellow: ik herken het heel erg wat je schrijft. In mijn leven heb ik dezelfde periodes doorgemaakt. Blijf proberen om iedere dag, al is het maar 50 meter, de deur uit te gaan.
Mijn ervaring is dat het ook weer beter wordt, bij mij met ad, maar het blijft wel een kwetsbaar punt.
Heel veel sterkte, dit blijft niet zo!
Mijn ervaring is dat het ook weer beter wordt, bij mij met ad, maar het blijft wel een kwetsbaar punt.
Heel veel sterkte, dit blijft niet zo!