Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

vrijdag 8 februari 2019 om 22:42
Voor iedereen die heeft gerageerd op foto van Blondie, alle antwoorden waren goed. Maar ik was er een vergeten en dat was. Vrouwtje, kroelen, nu. Daarom keek ze ook boos.want moest meteen kroelen en als vrouwtje last heeft van rug, niet Blondies probleem
Wat ik al niet overheb voor mijn bonte bolletjes
Wat ik al niet overheb voor mijn bonte bolletjes
vrijdag 8 februari 2019 om 22:54
vrijdag 8 februari 2019 om 22:55
Spinnen verdrinken niet, door de oppervlaktespanning in het water. Iets met h-bruggen. Zeep verbreekt deze oppervlaktespanning.Kwebbeltje91 schreef: ↑08-02-2019 15:27Sterkte Kohaku
Dreamer: Nee, geen sop. Wel heet water. En heb nog even een paar minuten staan kijken of ie terug kwam, maar geen beweging meer gezien.
Maar sop helpt?
Later is nu

vrijdag 8 februari 2019 om 23:04

vrijdag 8 februari 2019 om 23:09

vrijdag 8 februari 2019 om 23:10

vrijdag 8 februari 2019 om 23:39
Pfoe Lientje, respect hoor. Ik gil de halve straat bij elkaar als ik een spin zie. alhoewel ik me vanmorgen nog in kon houden haha. Ik was net wakker, maar was wel helder genoeg om de spin van een douche te voorzien.
Ik ga ook naar bed. Ik keek een film maar kan mijn gedachten er niet meer bijhouden. Moet het weekend ook werken (wel avonddiensten) dus kan wat langer blijven liggen morgen.
Ik ga ook naar bed. Ik keek een film maar kan mijn gedachten er niet meer bijhouden. Moet het weekend ook werken (wel avonddiensten) dus kan wat langer blijven liggen morgen.
vrijdag 8 februari 2019 om 23:49
Schaatsen en bowlen ben ik niet zó goed in.
Computers zijn ook niet mijn sterkste kant net als huishouden.
Achteruit inparkeren: drama.
Ik ben aan één oog blind dus kan niet goed schatten hoe en hoever ik moet draaien.
Ik ben niet bang voor muizen. Maar ratten heb ik wel een kijkje op, die vind ik niet leuk.
Verder kan ik best veel.
Niet goed alles. Maar toch.
Ik kan trekkerrijden, heftruck rijden, lassen.
Een autoband wisselen of mijn accu vervangen. Fietsband plakken.
Haken, breien en borduren.
Vrij redelijk koken.
Boekhouden.
En nog wel het een en ander.
Eigenlijk kan ik best veel .
Jammer dat ik daar niet naar betaald word.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!