Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Goedemorgen!

Moyrrie: goed van je zoon, demonstreren voor het klimaat is hard nodig.

En voor iedereen die worstelt met het UVW, heel veel sterkte!

Oh ja Nartjie: ik ga voor optie 3!
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, de manier waarop chin kijkt.
Zou ik zeggen optie 2. Dat er gedacht wordt : waaróm zit ik opgesloten???

Goedemorgen.
Druk.
En mijn lichaam laat me even in de steek.
Ik lijk wel een oud omaatje van 90 zoals ik loop. Komt in de loop van de dag wel weer goed denk ik maar het valt voor nu even niet mee.
Hier ook storm en regenbuien.
Brrrr
lientje69 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 11:01
0.14% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
07-02-2019 07:33
https://www.destentor.nl/overig/uwv-zwa ... ~a1b79034/

Dit is dan een mooi begin Lise.

Maar ik zou je energie sparen als ik jou was.
Bizarre verhalen, echt.
Gisteravond toch te vroeg gejuicht. Dag vier koorts, die iets hoger is zelfs. Ik heb wel een nieuwe thermometer besteld omdat ik de mijne niet vertrouw :P
lise1985 schreef:
07-02-2019 09:08
Gisteravond toch te vroeg gejuicht. Dag vier koorts, die iets hoger is zelfs. Ik heb wel een nieuwe thermometer besteld omdat ik de mijne niet vertrouw :P
Beterschap! Kan nog wel even duren, bij mij laatst vijf weken.
:sun: Lise, beterschap.

Voor iedereen een mooie, pijnloze en fijne dag toegewensd. :redrose:
cesium24 schreef:
07-02-2019 09:15
Beterschap! Kan nog wel even duren, bij mij laatst vijf weken.
Vijf weken :-o
Damn, ik had juist vandaag besloten dat ik gewoon maar niet meer ziek ben ;-)
En de schoonmaakster is er, dan kan ik moeilijk in bed gaan liggen ;-D
TuT: voor jou ook! En misschien wat zon want hier stormt en regent het.
JustcallmeTuT schreef:
07-02-2019 09:16
:sun: Lise, beterschap.

Voor iedereen een mooie, pijnloze en fijne dag toegewensd. :redrose:
Dank je wel :heart:

Voor jou ook!

Hier overigens wel zonnig, maar een stevige wind.
Ik zal warmte en zon opsturen. :sun:
Hier schijnt lekker de zon maar het waait wel stevig inderdaad.
Inmiddels zon maar nog wel harde wind.
Bij moeder geweest, boodschappen mee gedaan en troubleshooter gespeeld aldaar.
Nu weer thuis. Gesloopt ondertussen maar nu zo met man afval wegbrengen.
Dan een paar uur rust en daarna met dochter naar het ziekenhuis voor een gesprek over haar operatie.
Gelukkig heb ik een makkelijke maaltijd gekozen. :proud:
Succes Lientje.
Waar wordt je dochter aan geopereerd?
Succes vandaag Lientje!
Kwebbeltje91 schreef:
07-02-2019 10:59
Hier schijnt lekker de zon maar het waait wel stevig inderdaad.
Hier ook. Binnen klinkt dat zo mooi vind ik. Alsof je bij het strand bent.

Of het buiten ook leuk is :wtf:
Echt he.
Hier in de buurt is er een veerpont, dat is echt geen pretje als je daarop staat als het hard waait.
Doro75 schreef:
07-02-2019 07:35
Overigens: Goedemorgen allemaal 8-)

Het regent en waait hier. Eigenlijk wil ik de dekens over me heen trekken en verder slapen. Maar ik ga maar eens aan de slag.

Fijne dag allemaal!

Hier net zo. Ik ben zó moe! En slaap genoeg, bijna 8 uur gemiddeld. Ik sta echt met lood in de benen op. Hele dag de neiging om te gaan liggen slapen. Bizar. Slik al vitaminepillen voor vegetariërs (met extra vit. B12, bijvoorbeeld) Hier inmiddels wel droog en zonnig, maar nog steeds harde wind. Dus ik fiets zo eerst naar huis, pak de auto en ga zo naar andere werkplek.
Later is nu
Dreamer schreef:
07-02-2019 11:47
Hier net zo. Ik ben zó moe! En slaap genoeg, bijna 8 uur gemiddeld. Ik sta echt met lood in de benen op. Hele dag de neiging om te gaan liggen slapen. Bizar. Slik al vitaminepillen voor vegetariërs (met extra vit. B12, bijvoorbeeld) Hier inmiddels wel droog en zonnig, maar nog steeds harde wind. Dus ik fiets zo eerst naar huis, pak de auto en ga zo naar andere werkplek.
Ik zie elke ochtend op tegen de dag die komen gaat, vanwege met name de pijn. Maar vanochtend was het ook een algemeen ‘bleh’ gevoel.

Het is bij mij wel wat weggetrokken gelukkig. Aanleiding zal zijn de drukte rondom het overlijden van mijn schoonvader. En de bijbehorende emoties bij iedereen natuurlijk.

Ben jij er al eens mee naar de huisarts geweest?

Ik ben klaar met mijn werk, ga -na een pauze- zo maar eens lunchen en daarna plat. Naar de wind luisteren in bed. De zon is inmiddels doorgebroken, dus dan ziet het er meteen een stuk mooier uit!

En stiekem denk ik aan hoe we binnenkort kunnen uitwaaien op het Zeeuwse strand...
Herkenbaar Doro :hug:
Ik had in 2016 2 crematies in 3 maanden tijd. Dat heeft er echt behoorlijk ingehakt. Ik was wekenlang echt ontzettend moe en had stijve gewrichten en spierpijn.
Vervelend dat er meerdere extra moe zijn.

Ik weet wel dat Nederlanders in de winter allemaal eigenlijk aan de Vitamine d moeten. We krijgen die periode helaas gewoon te weinig daglicht waar je erg moe van kunt worden.

Naar de huisarts en je bloed laten prikken is af en toe ook niet verkeerd.

Ik hoop dat het extreem moeie snel verdwijnt voor iedereen.

Mij ondersteund Floradix vloeibaar trouwens goed. Net wat extra ijzer, b12 en vitaminen.
Kwebbeltje91 schreef:
07-02-2019 12:17
Herkenbaar Doro :hug:
Ik had in 2016 2 crematies in 3 maanden tijd. Dat heeft er echt behoorlijk ingehakt. Ik was wekenlang echt ontzettend moe en had stijve gewrichten en spierpijn.
Dat is ook heftig zeg :hug:

Alles bij elkaar opgeteld is hier ook zo veel gebeurd in ruim één jaar tijd. Ik hoop oprecht op een pauze. Al is het maar voor de kinderen.

Maar ik merk het ook aan mezelf. Spierpijn inderdaad en stijve gewrichten. Dat is bij mij puur psychisch.

Kinderen klagen over hoofd- en buikpijn :| Tegenslag hoort bij het leven. Maar het is natuurlijk niet leuk.
Hier onrustig geslapen en wakker met hoofdpijn. Ook is mijn buik gevoelig, gespannen. Ben ook wat misselijk.

Ik denk spanning, ontlading van uwv.
Doro75 schreef:
07-02-2019 12:50
Dat is ook heftig zeg :hug:

Alles bij elkaar opgeteld is hier ook zo veel gebeurd in ruim één jaar tijd. Ik hoop oprecht op een pauze. Al is het maar voor de kinderen.

Maar ik merk het ook aan mezelf. Spierpijn inderdaad en stijve gewrichten. Dat is bij mij puur psychisch.

Kinderen klagen over hoofd- en buikpijn :| Tegenslag hoort bij het leven. Maar het is natuurlijk niet leuk.
Ja bij mij is het ook gedeeltelijk psychisch. Zodra ik stress heb zit gelijk mijn nek/schouders vast. Ik merk het ook als ik over mijn grenzen ga.
Ik ken ook iemand die van stress snel buikpijn krijgt. Stress uit zich bij iedereen weer anders..
SP - Ik slik al vitamine D, maar overweeg inderdaad ook Floradix in te zetten.

Vervelend dat je je zo naar voelt. Het laat weer zien dat lichaam en geest niet 100% gescheiden zijn.
lise1985 schreef:
07-02-2019 11:13
Succes Lientje.
Waar wordt je dochter aan geopereerd?
Aan haar kaak/kaken. Dat horen we vanmiddag hoe en wat precies.
De informatie was tot nog toe dusdanig summier , dat wij een gesprek met uitleg hebben aangevraagd.
Voor zover ik het goed begrijp, gaan ze de bovenkaak aan twee kanten lossnijden en naar voren klappen . En dan weer dichtmaken.
En ze hebben terloops opgemerkt dat ze de onderkaak wellicht ook gelijk meenemen, omdat 2 operaties in één minder belastend is, dan twee maal één operatie.
Het is sowieso een hele zware ingreep met tot 6 weken vloeibaar voedsel.

Dochter kennende, gooit ze in het ziekenhuis de kont tegen de krib, verdomd ze het te drinken, wordt ze met ruzie naar huis gestuurd en eet ze binnen een week gepureerde patat of zuigt ze die naar binnen.
We hebben al de nodige ingrepen aan haar mond achter de rug, en dit is hoe het alle keren ging. :biggrin:
Pas thuis eet en drinkt ze weer normaal.
Eigenlijk mag ze niet weg voor ze drinkt, maar dat weigerde ze bij alle vorige ingrepen consequent.
Pas thuis knapte ze met een noodgang weer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven