Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 25 februari 2019 om 08:21
Sterkte, Lise voor jou en jouw man, dit is wel een heel beroerde dag dan voor jullie.
Misschien is het hotel schappelijk en kunnen jullie langer blijven.
Als het door het eten komt, zijn er vast meerdere mensen niet lekker geworden.
Lientje, dromen kunnen onbegrijpelijk zijn, niet te lang bij stil staan en over nadenken.
Vandaag voor mij,net als gisteren in de zon zitten, oefenen met het lopen.
Dat was de reden van mijn vloeken, het gaat niet zo als het moet gaan, teveel pijn in de enkel, aan de banden en spieren ,ik zak er door, de binnenkant van mijn enkel raakt bijna de grond, ik loop nog net niet naast mijn schoen,wel naast mijn been.
Misschien is het hotel schappelijk en kunnen jullie langer blijven.
Als het door het eten komt, zijn er vast meerdere mensen niet lekker geworden.
Lientje, dromen kunnen onbegrijpelijk zijn, niet te lang bij stil staan en over nadenken.
Vandaag voor mij,net als gisteren in de zon zitten, oefenen met het lopen.
Dat was de reden van mijn vloeken, het gaat niet zo als het moet gaan, teveel pijn in de enkel, aan de banden en spieren ,ik zak er door, de binnenkant van mijn enkel raakt bijna de grond, ik loop nog net niet naast mijn schoen,wel naast mijn been.

maandag 25 februari 2019 om 09:27
Goedemorgen allemaal!
Het is hier prachtig weer. Ik overweeg een kleine wandeling te maken. Al moet ik ook nog werken vandaag, eten koken en komt de schoonmaakster langs.
Ik vind het altijd zo lastig. Naar buiten gaan en conditie opbouwen / vasthouden is heel belangrijk. Maar er moeten ook zo veel dingen en ik heb maar zo beperkt energie. Het is echt puzzelen.
Succes Lise. Altijd naar om ziek te zijn op reis, maar zeker op een reisdag.
Fijne dag allemaal!
Het is hier prachtig weer. Ik overweeg een kleine wandeling te maken. Al moet ik ook nog werken vandaag, eten koken en komt de schoonmaakster langs.
Ik vind het altijd zo lastig. Naar buiten gaan en conditie opbouwen / vasthouden is heel belangrijk. Maar er moeten ook zo veel dingen en ik heb maar zo beperkt energie. Het is echt puzzelen.
Succes Lise. Altijd naar om ziek te zijn op reis, maar zeker op een reisdag.
Fijne dag allemaal!

maandag 25 februari 2019 om 11:18
Gelukkig maar Dreamer.
Ik moet een nieuwe versie van het boekhoudprogramma downloaden, maar durf niet uit angst dat hert straks niet meer werkt.
Ook weer zoiets.
Verder heb ik al veel zaken geregeld boekhoudtechnisch gezien.
Maar op een of andere manier werkt de verzending van de facturen per mail niet vanuit het boekhoudprogramma, dus ga ik proberen de nieuwere versie te downloaden, in de hoop dat het probleem dan opgelost is.
Ik moet een nieuwe versie van het boekhoudprogramma downloaden, maar durf niet uit angst dat hert straks niet meer werkt.
Ook weer zoiets.
Verder heb ik al veel zaken geregeld boekhoudtechnisch gezien.
Maar op een of andere manier werkt de verzending van de facturen per mail niet vanuit het boekhoudprogramma, dus ga ik proberen de nieuwere versie te downloaden, in de hoop dat het probleem dan opgelost is.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 25 februari 2019 om 11:22
maandag 25 februari 2019 om 11:27
Ben hem nu aan het downloaden. Denk dat hij ernaast gezet wordt zegmaar, maar zeker ben ik daar niet van. Ben niet zo handig, het wordt tijd voor een computercursus denk ik toch maarJollyRider schreef: ↑25-02-2019 11:22Als het kan: de oude versie niet vervangen, maar de nieuwe versie er naast. Werkt het dan niet, kan. Je altijd terug naar de werkende versie

maandag 25 februari 2019 om 12:20
maandag 25 februari 2019 om 12:25
Jeetje lise wat een domper op een leuk weekendje parijs.. Beterschap en hopelijk valt de reis naar huis mee!
Lientje, ik ben met computers ook altijd bang dat het fout gaat en dan al je werk voor niets is geweest, maar gelukkig is alles meestal nog wel omkeerbaar als je iemand met verstand erbij haalt
Lientje, ik ben met computers ook altijd bang dat het fout gaat en dan al je werk voor niets is geweest, maar gelukkig is alles meestal nog wel omkeerbaar als je iemand met verstand erbij haalt

maandag 25 februari 2019 om 13:07
Meerdere zelfs. Zowel papieren als op een stickie. En op de computer zelf.
Afijn. Na twee uur worstelen is het gelukt.
Ik weet nog niet precies wat ik gedaan heb (downloaden ging wel goed, maar de administratie toevoegen aan het nieuwe programma wilde niet erg), maar alles werkt.
Een groot nadeel, ze hebben de nieuwe versie zó veranderd, dat ik me lek zoek naar allerlei voor de hand liggende functies, en ik vind hem erg onoverzichtelijk geworden eerlijk gezegd.
Het is dat vanaf juni de oude versie niet meer werkt, anders was ik daar lekker in blijven werken, die was een stuk duidelijker.
Helaas werkte het mailen vanuit mijn boekhoudprogramma niet meer, waardoor ik genoodzaakt was de nieuwe versie te downloaden, in de hoop dat het mailen van de facturen rechtstreeks vanuit het programma weer gaat lukken. Dat ga ik de komende dagen ondervinden . als ik de factuur van man digitaal moet verzenden.
maandag 25 februari 2019 om 13:25
Mijn ervaring is dat je aan een nieuwe indeling en uiterlijk uiteindelijk toch weer vrij snel went, Lientje. Dat hoop ik dan maar voor je 
Bah Lise, sterkte nog hoor.
Bij mij is er volgens mij weer eens een ei aan het springen. Dacht dat dat met mirena niet zou gebeuren. IK heb echt stekende pijnen rechtsonder in m'n buik, die doortrekken naar m'n lies. Jeej.. bijna 52 en het gaat maar door.

Bah Lise, sterkte nog hoor.
Bij mij is er volgens mij weer eens een ei aan het springen. Dacht dat dat met mirena niet zou gebeuren. IK heb echt stekende pijnen rechtsonder in m'n buik, die doortrekken naar m'n lies. Jeej.. bijna 52 en het gaat maar door.
Later is nu

maandag 25 februari 2019 om 13:57
Ik ben wel lekker egoïstisch eigenlijk, sorry.
Ik heb de anesthesioloog gesproken. Hij vindt het resultaat van de zenuwblokkade nu wel goed genoeg en wil het over een maand nog eens herhalen.
Ook vinden ze de hernia nu opeens niet zo ernstig meer, ze blijven telkens dezelfde scans bekijken.
Ik ben er wel een beetje zat van en wil een nieuwe mri, dus dat ga ik dan maar aangeven.
Ik heb de anesthesioloog gesproken. Hij vindt het resultaat van de zenuwblokkade nu wel goed genoeg en wil het over een maand nog eens herhalen.
Ook vinden ze de hernia nu opeens niet zo ernstig meer, ze blijven telkens dezelfde scans bekijken.
Ik ben er wel een beetje zat van en wil een nieuwe mri, dus dat ga ik dan maar aangeven.

maandag 25 februari 2019 om 14:52
Het UWV wil juist alleen maar harde diagnoses, ze denken dat ik de beperkingen verzin.
Nou is er ook een harde diagnose, maar die geloven ze niet