Gezondheid alle pijlers

Pijn en bang

26-10-2014 05:27 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet van slapen zelfs. Niet van de pijn maar van de angst.

Ik heb pijn in mn oksel. Trekt door de bovenkant van mn linkerborst en naar mn bovenarm en schouder(blad). Op het moment doet mn oksel het meest pijn en is de pijn in mn linkerborst een beetje warmig.

Een jaar of 8 geleden met dezelfde klachten naar de huisarts gegaan , die voelde en voelde niks. Spieren zei ze. En nu heb ik het weer, al maanden. Het komt en het gaat maar het lijkt of het er steeds vaker is.

En ik durf niet naar de dokter omdat ik bang ben dat ik bortskanker heb. Ik weet dat ik me daar overheen moet zetten maar ik durf dus echt niet. Het idee alleen al dat ik wel eens kanker zou kunnen hebben maar me helemaal in paniek.

Iemand tips ? Bedankt voor het lezen !
quote:meivogel schreef op 26 oktober 2014 @ 08:25:

Misschien een rare vraag, maar is het je muisarm? Ik corrigeer nog wel eens (lange) teksten voor mensen, en ik ervaar soms soortgelijke klachten als ik lang heb zitten scrollen. Muis een poosje aan de andere kant zetten, helpt.Hier dacht ik ook aan of andere vorm van rsi/kans/ hoe dat nu ook heet. Als je langs je huisarts bent geweest zou ik daarna dus wel naar de fysio gaan, deze klachten kun je behandelen.
Denk je wel aan je dochtertje, die krijgt al je angsten ook mee!?!!

En ga zo snel mogelijk naar de huisarts.Niet gaan heeft totaal geen zin!
Enge ziektes gaan niet weg door het angstig zijn hoor.

Enge ziektes worden zonder behandeling meestal alleen maar erger. Angst werkt dus contraproductief.

Ga dus naar de huisarts en laat je goed onderzoeken en eventueel doorverwijzen.
Gezegden blijken soms heel waar: de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.

Maandag afspraak maken huisarts is slim. Maak je ook een extra bij de therapeut, het vlamt nu op, er is een acute aanleiding.
Ga inderdaad naar de huisarts maandag. Als het niets is, ben je gerustgesteld. Is het wel wat, is het beter om er vroeg bij te zijn. Het kan zoveel zijn.
De enige echte horrorscene is dat je kind zonder moeder opgroeit omdat jij jezelf niet serieus nam.
Los van dit is het wel wijs je angsten beter te managen. Ik denk dat kinderen daar altijd iets van merken.
En TO? Heb je inmiddels een afspraak gemaakt?
Nog steeds niks?
Hup to, naar de huisarts. Hoe eerder uitgesloten is dat er iets serieus aan de hand is, hoe eerder jij weer opgelucht kunt ademhalen.

En succes met je therapie.
Een mensch lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest.
I believe in good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven