Gezondheid alle pijlers

Pijn ribben

26-11-2012 21:21 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

ik weet dat jullie geen artsen zijn, maar ik dacht, wie weet herkend iemand mijn klachten! Verder kan ik nogal een hypochonder zijn, en wil daarom niet meteen mijn huisarts bellen in paniek

Mijn probleem: Ik heb sinds een aantal dagen elke avond ineens last van een stekende pijn net onder mijn borsten (bij mijn ribben). Als ik inadem doet het geen extra pijn, maar het is een heel zeurderig gevoel. Overdag heb ik het niet, het komt 's avonds als ik rustig op de bank zit.

Ik heb op dit moment wel veel last van stress, maar ik weet niet of stress deze pijn kan triggeren?

Nou wie weet kan iemand mij helpen
Stress kan dit truggelen inderdaad, maar ook een griepje met spierpijn. Neem gewoon een paar dagen wat paracetamol als je pijn hebt en beweeg gewoon. Is het meestal snel over. Blijft het, ga dan naar je huisarts.
Ja ik heb dat ook als ik stress heb en ontspan. Is een heel naar gevoel en eng ook. Rustig door blijven ademen helpt bij mij, en na een paar dagen is het dan wel over. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dit ook hebt hè..
Ik heb dat ook een dag of 5 gehad, uiteindelijk ook een nacht van wakker gelegen totdat ik die ochtend alle ellende eruit kwam .. (Buikgriep).
Als je langzaam gaat, Kom je verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven