Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke borsten

28-11-2009 11:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er raad?

Sinds een week of 2 heb ik ontzettend pijniljke borsten. Gewoonlijk heb ik dat 2 dagen voor mn ongesteldheid tot +- de 2e dag van mn periode.. Maar nu begon het na mn ongesteldheid ineens en houdt het niet op! Overdag in bh valt t wel mee, maar s avonds doet het zooo'n pijn in bed. Weet soms niet eens hoe ik moet liggen, vriend mag er niet aankomen etc.. Heb wel een hempje aan om het iets comfortabeler te maken.

Om de eerste vragen vast voor te zijn.

Ik ben niet zwanger, net ongesteld geweest en altijd veilige sex. Heb redelijk grote borsten (80d), maar die heb ik ook al jaren en nooit last van gehad..

Ik word echt elke ochtend sjagerijnig wakker, heeft iemand een oplossing?

Gr Crea
Huisarts...
Naar de huisarts!
Creabea,

Wat vervelend zeg.

Ik heb het zelf ook regelmatig en bij mij zijn het elke keer cystes maar ik denk dat het heel verstandig is om naar de huisarts te gaan.

Succes!
Dat je last hebt van beide borsten is in ieder geval een goed teken, maar die pijn wil je wel opgelost hebben.
@ Bergamot, dat dacht ik dus ook. Heb ook wel even gevoeld naar knobbeltjes of iets... (denk gelijk aan horrorverhalen over mamografie, gelukkig ben ik 24 en hoef ik daar nog niet aan)

Gelukkig heb ik zus die huisarts is, zal haar eens bellen of zij tips heeft...
al een goed zelfonderzoek gedaan?

hoe dat te doen staat bijv hier. begin daar eens mee. en dan maandag gelijk HA bellen. je leeftijd geeft je (helaas) geen vrijbrief op borstkanker. hoewel de kans wel erg klein is.
Nou als je zus HA is dan zou ik even bij dr langsgaan.
Crea, het is geen vrijbrief hoor! Bedoelde het meer dat je je er niet teveel zorgen over hoeft te maken. Omdat je er last van hebt is dit wel iets om op te lossen, dus hup naar je zus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven