Gezondheid alle pijlers

Pil en overgeven

25-12-2016 09:53 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een prachtige kerst gewenst! Deze eerste kerstdag begon voor mij iets vervelender... Ik ben vannacht (uurtje nadat ik in slaap ben gevallen) weer wakker geworden en heb flink overgegeven. Super veel pech natuurlijk, want overvolle planning. Maar nu het volgende:

Ik heb om 1 uur mijn laatste pil geslikt. De laatste pil van de derde week en dit was dus het einde van de strip. Deze heb ik er dus een uur later weer uitgegooid. Normaal gesproken zou ik deze dan de ochtend daarna opnieuw nemen, maar m'n strips zijn op. Wat nu? Kan de allerlaatste pil kwaad?

Alvast super bedankt voor het meedenken op deze eerste kerstdag!
Als je in de laatste week een pil vergeten (of in jouw geval uitgekotst hebt) bent, kan je je stopweek inlassen. De dag van de vergeten pil is dan de eerste dag van je stopweek.

Vandaag is dan dus dag twee. Na 7 dagen weer beginnen met een nieuwe strip, dan is er niks aan de hand. Extra bescherming is dan ook niet nodig.

Kijk anders even in de bijsluiter, daar staat ook in wat je moet doen bij een vergeten pil.

Jij ook fijne kerst!
Inderdaad stopweek inlassen. Wel opletten dat je niet teveel dagen zonder doet: de uitgekotste pil tel je als niet-ingenomen!

Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven