Gezondheid alle pijlers

Pil vergeten

07-04-2015 22:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb 21dagen (3weken) de pil geslikt. Op vrijdag had ik mijn laatste pil geslikt. Ik besloot om hem door te slikken en dus geen stopweek te houden. Maar zaterdag was ik hem vergeten dus heb ik zondag de pil van zaterdag en zondag gepakt. Nou heb ik zondag op maandag seks gehad. Ben ik beschermd?
Ja
En dat bedenk je pas vandaag? Niet zondag nadat je dus achter die vergeten pil kwam om dan maar extra een condoom te gebruiken of eerst dit uit te zoeken? Of wil je graag "per ongeluk" zwanger worden?

En vrijdag je laatste pil, je besloot hem door te slikken, zaterdag pil vergeten. Ook knap.

Daarbovenop zit je gewoon in je stopweek.
Ja. Je kunt nu het beste deze strip doorslikken.

Staat ook in de bijsluiter als het goed is (bij doorslikken geldt hetzelfde als voor week 3).
Neem de prikpil. Een idee?
Er zit zo'n papiertje in je pildoosje, heet bijsluiter. Die zou je eens kunnen lezen, ook kan je bij twijfel altijd de apotheek bellen. Beide opties had je vanmorgen al kunnen doen in plaats van nog een hele dag wachten en het hier op het forum gooien. Is maar een idee hoor.
quote:SilverShadow schreef op 07 april 2015 @ 22:24:

Er zit zo'n papiertje in je pildoosje, heet bijsluiter. Die zou je eens kunnen lezen, ook kan je bij twijfel altijd de apotheek bellen. Beide opties had je vanmorgen al kunnen doen in plaats van nog een hele dag wachten en het hier op het forum gooien. Is maar een idee hoor. Of al voordat ze ging seksen, want toen wist ze hier al van.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven