Gezondheid alle pijlers

raar luchtje na menstruatie

29-10-2010 12:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie dat ook? dat je nou je menstruatie een soort rest vocht hebt wat heel zuur ruikt? ik heb dat altijd en vind het heel vervelend, duurt altijd een dag of 3 en dan is het weg.

Normaal?
Beetje gek
Ik heb het niet. Wat niet wil zeggen dat het niet normaal is hoor.
Nee, ik heb dat nooit.
nope.
Helanthius haha

ow ben ik dan de enige? ow jeej dat klinkt niet goed.

Ik mankeer niks volgens mij, ben soavrij voor zover ik weet
Ik ook niet. Als je het niet vertrouwt gewoon even de assistente van de huisarts vertellen? Die weet vast wel of dit iets is om naar te laten kijken ja of nee...
verder ruik ik gewoon naar eh.. ja eh hoe zeg je dat? je weet wel,

alleen na de menstruatie komt er z'on lucht vrij, niet echt fijn als

je wilt sexen yuk!
laat je eens testen op gardnerella. Dit geeft niet altijd klachten maar kan wel een soort visachtige geur geven.

Dit is makkelijk te behandelen.
Nee, ik heb het zelf niet, misschien moet bij jou je zuurgraad net na je menstruatie nog op "niveau???" komen oid. Op je onvruchtbare dagen is die nl.a nders dan op je vruchtbare dagen; dan smaak je daar letterlijk zoeter . Heeft iets ook met hormonen te maken maar het fijne weet ik er niet van.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ramiaatje ik ben getest op van alles en ik mankeer niks,

weet wel dat de zuurtegraad idd even van slag is.

Sweetfirefly ja ik denk idd dat dat het is, verder geen klachten ofzo.alleen die dagen daarna.
Al eens geprobeerd om na de laatste dag even de boel te spoelen? Kan gewoon met water en zo'n spoelfles.
Snormel, ik heb niet z'on fles , maar spoel wel met de douchekop, dan komt er ook wel wat water "in".

Meestal gebruik ik ook tampons tot dat vocht weg is, maar die had ik niet meer, dus aan de inlegkruisjes. En toen merkte ik het weer.
Nou jongens ik ben weg, kom later terug om te kijken of er nog reacties zijn. Alvast bedankt!
Ik heb het ook!

Ongeveer tot 2 dagen na de laatste dag ruikt het nog niet fris, zelfs direct na douchen. En dat trekt vanzelf weg.

Ik ben er wel achter dat het gebruik van intieme doekjes en die rotzooi de geur kan versterken.
Geen last van hier... maar lijkt me vervelend..
@beetjegek, toen ik in de gynaecologische medische mallemolen liep wees men mij hierop. Je baarmoederslijm kent blijkbaar verschillende fasen. En zo net na je menstrustie ben je dus niet of minder vruchtbaar door die hoge zuurgraad die je vagina en baarmoeder van binnen als het ware schoonmaakt.

In je vruchtbare periode heb je weer veel meer baarmoederslijm en dat is heel helder en dus zoetig van smaak.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Inlegkruisjes zijn slecht, die moet je helemaal niet dragen.
Katoen ondergoed is ook veel beter dan synthetisch, het laatste heeft op je vagina dezelfde broeieffecten als een inlegkruis.
Ja ook last van ongeveer 1 dag. Is een bepaalde lucht inderdaad. Ik probeer me dan altijd 2 x te douchen omdat ik het vervelend vind. Waar ik ook last van heb die dag dat ik vaker naar het toilet moet voor een paar druppeltjes. Iemand dat probleem?
Is dat vocht niet gewoon nog hele lichte ongesteldheid? Want dat heb ik ook altijd een dag of twee, is ook wat lichter van kleur.
Is volgens mij gewoon nog een klein spoortje menstruatie bloed wat er nog uitmoet. 't Zal de combinatie met vaginaal vocht zijn die maakt dat het zo'n luchtje afgeeft.

Lijkt me normaal maar op dat moment misschien (nog) niet aan te raden dat iemand er zijn neus in steekt
Ben toch niet de enige merk ik ! gelukkig .

Het zal wel normaal zijn den ik dan maar.
ik heb het ook. Sinds dat ik 3 jaar lang de mirena had met veel problemen/geuren (die ik nooit had) en dat vocht. Dat is nu zo'n 2 jaar geleden. Sinds de mirena weg is heb ik dat "probleem"alleen nog op het einde vd menstruatie. Ik spoel het met zo'n spoelfles met lauw water en een paar druppels tea tree oil. (tegen schimmel, bacterie en virussen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven