raar luchtje na menstruatie
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:14
Nee, ik heb het zelf niet, misschien moet bij jou je zuurgraad net na je menstruatie nog op "niveau???" komen oid. Op je onvruchtbare dagen is die nl.a nders dan op je vruchtbare dagen; dan smaak je daar letterlijk zoeter . Heeft iets ook met hormonen te maken maar het fijne weet ik er niet van.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:26
@beetjegek, toen ik in de gynaecologische medische mallemolen liep wees men mij hierop. Je baarmoederslijm kent blijkbaar verschillende fasen. En zo net na je menstrustie ben je dus niet of minder vruchtbaar door die hoge zuurgraad die je vagina en baarmoeder van binnen als het ware schoonmaakt.
In je vruchtbare periode heb je weer veel meer baarmoederslijm en dat is heel helder en dus zoetig van smaak.
In je vruchtbare periode heb je weer veel meer baarmoederslijm en dat is heel helder en dus zoetig van smaak.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:54
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:16
woensdag 3 november 2010 om 21:15
ik heb het ook. Sinds dat ik 3 jaar lang de mirena had met veel problemen/geuren (die ik nooit had) en dat vocht. Dat is nu zo'n 2 jaar geleden. Sinds de mirena weg is heb ik dat "probleem"alleen nog op het einde vd menstruatie. Ik spoel het met zo'n spoelfles met lauw water en een paar druppels tea tree oil. (tegen schimmel, bacterie en virussen)