Gezondheid alle pijlers

Raar luchtje na ongesteldheid

21-08-2009 12:36 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje. Vorige week ben ik ongesteld geworden, en gister heb ik alweer mijn tweede pil genomen. De ongesteldheid is nu ook over alleen ik ruik bij mezelf gewoon een naar luchtje...Het komt van beneden zeg maar en ik ben zoooo bang dat andere dat ook ruiken...

Het is echt een beetje penetrant, niet zuur ofzo maar eerder muffig. Ik was mezelf daar altijd wel (niet met zeep, wel soms met lactacyd ofzo) maar dit viel me vorige maand ook al op. Het is steeds ongeveer 3 dagen lang, vlak na m'n periode. Ik word er erg onzeker van en durf niet meer bij mensen in de buurt te komen...is dit normaal?

Alvast bedankt!
Oh. Leuk boek.
Ik herken jou probleem wel,ik heb het ook tot een week na de ongesteldheid,daarna trekt die geur weer weg.....om vervolgens na de volgende ongesteldheid weer op te komen,mijn huisarts zegt dat het geen schimmel is maar restjes van de menstruatie..dus normaal...
ik heb het ook altijd, en als ik dan sex heb , nou dan word ik niet blij, schaam me dood dan, maar gelukkig weet mijn vriend het nu wel en maakt er geen probleem van, gaat na een paar dagen weer over
..Heb spijt dat ik dit topic heb geopend.. :puke:

Ontopic: Mssn toch maar even langs de HA als je het niet vertrouwt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven