steken onderbuik; schaambot
maandag 2 mei 2011 om 15:42
Ik heb onwijs erge last van steken in mijn onderbuik, ten hoogte van mijn schaambot. Voor mijn gevoel lijkt het van binnenuit mijn vagina te komen, maar het zou ook zo mijn urinebuis of iets kunnen zijn. Het zijn hele felle, zeurende steken. Ik heb geen idee wat het is, op internet kan ik alleen maar soortgelijke dingen vinden bij zwangere vrouwen, maar dat ik zwanger ben is zeer onwaarschijnlijk.
Ik heb verder geen pijn bij het plassen, rare afscheiding of andere klachten. Wel ben ik zaterdagnacht mijn pil vergeten, en deze heb ik zondagavond, tegelijk met de pil van zondag ingenomen. Ik weet niet of het hierdoor kan komen?
Als het aan blijft houden ga ik natuurlijk wel even langs de dokter, maar ik ga liever niet te snel met dit soort klachten naar de huisarts dus misschien kan een van jullie me al advies geven.
Ik heb verder geen pijn bij het plassen, rare afscheiding of andere klachten. Wel ben ik zaterdagnacht mijn pil vergeten, en deze heb ik zondagavond, tegelijk met de pil van zondag ingenomen. Ik weet niet of het hierdoor kan komen?
Als het aan blijft houden ga ik natuurlijk wel even langs de dokter, maar ik ga liever niet te snel met dit soort klachten naar de huisarts dus misschien kan een van jullie me al advies geven.