Gezondheid alle pijlers

steken onderbuik; schaambot

02-05-2011 15:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onwijs erge last van steken in mijn onderbuik, ten hoogte van mijn schaambot. Voor mijn gevoel lijkt het van binnenuit mijn vagina te komen, maar het zou ook zo mijn urinebuis of iets kunnen zijn. Het zijn hele felle, zeurende steken. Ik heb geen idee wat het is, op internet kan ik alleen maar soortgelijke dingen vinden bij zwangere vrouwen, maar dat ik zwanger ben is zeer onwaarschijnlijk.

Ik heb verder geen pijn bij het plassen, rare afscheiding of andere klachten. Wel ben ik zaterdagnacht mijn pil vergeten, en deze heb ik zondagavond, tegelijk met de pil van zondag ingenomen. Ik weet niet of het hierdoor kan komen?

Als het aan blijft houden ga ik natuurlijk wel even langs de dokter, maar ik ga liever niet te snel met dit soort klachten naar de huisarts dus misschien kan een van jullie me al advies geven.
schimmel?
huiiisssarrrtssss
Twee pillen op 1 dag innemen. Niet meer doen. Is niet goed.
quote:bommi schreef op 02 mei 2011 @ 16:02:

Twee pillen op 1 dag innemen. Niet meer doen. Is niet goed.Volgens de bijsluiter van mijn pil is dat geen probleem.
Een blaasontsteking kan atypische klachten geven; als je toch naar de huisarts gaat, neem dan meteen een potje plas mee.
2 pillen nemen kan geen kwaad, maar is ook totaal niet zinvol.

Blaasontsteking lijkt mij logisch, maar ik zou gewoon even naar de huisarts gaan.
De zus van mijn buurvrouw had precies hetzelfde en drie dagen later was ze dood.

Geintje. Ga maar naar de dokter. We kunnen niet weten wat je hebt, zelfs als we artsen zouden zijn
Dat waren bij mij de eerste duidelijke klachten van mijn blindedarmontsteking...

Als de wiedeweerga naar de huisarts dus!
dat heb ik ook wel eens. Net of er messteken vanonder naar binnen gaan :P en als ik dan zit moet ik echt gaan staan.

Bij mij ging het vanzelf over.. wel vaker gehad.

Misschien met de menstruatie iets te maken?
Ik heb er ook wel een paar keer last van gehad, en elke keer was het een blaasontsteking. Maar even langs de huisarts!
TO lovelove, ik klikte zonet per ongeluk op je naam en zag in je profiel dat je een MAN bent. Mannen hebben geen vagina...

Hoe zit dit?!
LIesken, volgens het forum zijn we bijna allemaal man. Jij ook. Misschien zitten we allemaal samen in een identiteitscrisis.
Is dat werkelijk waar gember?? Wat raar zeg!
ik ben inderdaad gewoon een vrouw hoor ;) weet ook niet waarom dat daar staat..

iig, de pijn is sinds gisteravond over en heb nergens meer last van gehad. ga dus denk ik ook niet meer langs de huisarts.
sorrysorry lovelove

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven