stemmingswisselingen
maandag 29 september 2014 om 00:57
Ik ben vorig jaar overgestapt naar een andere pil (ethinylestradiol levonorgestrel) omdat de diane pil er uit ging. Is iemand hier bekend mee???
Ik heb sinds die tijd heel snel last van stemmingswisselingen en van huilbuien, migraine, paniekaanvallen & woede aanvallen. Ik zag zojuist op het internet staan dat meer vrouwen daar last van hebben bij deze pil, ook bij andere soorten trouwens. Graag hoor ik jullie ervaringen en tips zijn ook welkom!
Ik heb sinds die tijd heel snel last van stemmingswisselingen en van huilbuien, migraine, paniekaanvallen & woede aanvallen. Ik zag zojuist op het internet staan dat meer vrouwen daar last van hebben bij deze pil, ook bij andere soorten trouwens. Graag hoor ik jullie ervaringen en tips zijn ook welkom!
maandag 29 september 2014 om 09:35
Ik slikte lang de diane pil. Zonder pil heb ik veel last van stemmingswisselingen. Ik ben naar de huisarts geweest en slik nu de minipil. Deze pil kent geen stopweek en heeft maar een hormoon. Ik begreep van de huisarts dat deze pil vaker wordt aangeraden bij mensen die last hebben van stemmingswisselingen en andere klachten die met hormonen samen kunnen hangen.
maandag 29 september 2014 om 10:40
maandag 29 september 2014 om 11:05