Gezondheid alle pijlers

stemmingswisselingen

29-09-2014 00:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar overgestapt naar een andere pil (ethinylestradiol levonorgestrel) omdat de diane pil er uit ging. Is iemand hier bekend mee???

Ik heb sinds die tijd heel snel last van stemmingswisselingen en van huilbuien, migraine, paniekaanvallen & woede aanvallen. Ik zag zojuist op het internet staan dat meer vrouwen daar last van hebben bij deze pil, ook bij andere soorten trouwens. Graag hoor ik jullie ervaringen en tips zijn ook welkom!
Geen ervaring met deze pilsoorten, ben die leeftijd al ver te boven. Maar: zou je niet om een andere pil vragen bij je huisarts, als deze zo veel nare bijverschijnselen voor jou heeft?

Ik slikte lang de diane pil. Zonder pil heb ik veel last van stemmingswisselingen. Ik ben naar de huisarts geweest en slik nu de minipil. Deze pil kent geen stopweek en heeft maar een hormoon. Ik begreep van de huisarts dat deze pil vaker wordt aangeraden bij mensen die last hebben van stemmingswisselingen en andere klachten die met hormonen samen kunnen hangen.
Al die klachten kunnen ook ergens anders vandaan komen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat is zeker waar. To wanneer heb je deze stemmingswisselingen? Heb je ze de hele maand?
Helaas de hele maand door ja.

Ik was altijd een vrolijke meid en maakte me niet zomaar druk maar nu echt om de kleinste dingen! wordt er gek van zo. Mijn vriend zei ook al dat ik anders maar even moet gaan stoppen om te kijken hoe ik me dan voel..
Ik zou echt even naar de huisarts gaan om dit te bespreken. Ik had bijna de hele maand last. Alleen vanaf menstruatie tot ongeveer 7 dagen erna niet. Ga bij jezelf na of het echt de hele maand is en of het de hele maand even erg is. Schrijf dit op en ga naar de huisarts daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven