tentamenweek
zaterdag 29 december 2012 om 21:50
zaterdag 29 december 2012 om 22:20
quote:hgjb schreef op 29 december 2012 @ 22:11:
ZwarteZwanen, beter lezen. Ze schrijft toch dat de pijler verkeerd is!
nadat ZwarteZwanen haar erop had gewezen, kijk maar naar de tijden
On-topic: JA ik ben nog steeds zo erg :s. Zo iemand die een week voor een tentamen pas begint en dan van 7.30 tot een uur of 23.00 zit te blokken.... Maar heb wel altijd goede cijfers gehaald.
Dus nu weer aan de studie Ragweed en niet op dit forum rondhangen! Of naar bed en morgen fris beginnen natuurlijk
Succes!!!
ZwarteZwanen, beter lezen. Ze schrijft toch dat de pijler verkeerd is!
nadat ZwarteZwanen haar erop had gewezen, kijk maar naar de tijden
On-topic: JA ik ben nog steeds zo erg :s. Zo iemand die een week voor een tentamen pas begint en dan van 7.30 tot een uur of 23.00 zit te blokken.... Maar heb wel altijd goede cijfers gehaald.
Dus nu weer aan de studie Ragweed en niet op dit forum rondhangen! Of naar bed en morgen fris beginnen natuurlijk
Succes!!!
zaterdag 29 december 2012 om 22:40
Ik was/ben altijd ruim op tijd met alles. Heb onlangs een opleiding gedaan met vooral praktische opdrachten maar die lagen dan altijd (of de verslagen er van) ruim voor de inleverdata geprint op mijn bureau te wachtten tot ze werden ingeleverd. Het gaf mij heel veel rust, kind in het ziekenhuis zorgde niet echt voor studiestress. Aan sommige opdrachten werd later begonnen, maar wat die week moest worden ingeleverd kon zó ingeleverd worden.
Heb wel twee van die laatste moment tieners en een laatste moment man. Zondagmiddag stress is hier niet vreemd. Papa niet thuis, printer loopt vast, bestand is niet te openen oid en het werkstuk moet maandag ingeleverd worden. Ik ben niet handig met onopenbare bestanden of vastgelopen printer dus zullen ze echt op hun vader moeten wachten. Dat karakterstukje van hen past zo niet bij mij. Vreselijk.
Heb wel twee van die laatste moment tieners en een laatste moment man. Zondagmiddag stress is hier niet vreemd. Papa niet thuis, printer loopt vast, bestand is niet te openen oid en het werkstuk moet maandag ingeleverd worden. Ik ben niet handig met onopenbare bestanden of vastgelopen printer dus zullen ze echt op hun vader moeten wachten. Dat karakterstukje van hen past zo niet bij mij. Vreselijk.