Gezondheid alle pijlers

tentamenweek

29-12-2012 21:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
lol Ik zie nu pas dat het op de verkeerde pijler staat .Is er een mod in de buurt die dit voor mij wil wijzigen ? Alvast bedankt :D

wie heeft ook vakantie en stelt het suderen ook uit ?

of had vroeger hezelfde ?

Of begon je ruim van te voren ?
Dit is een gzondheidsprobleem?
Ik stel nog steeds alles uit. Gelukkig maakt het niet zoveel uit voor het resultaat; tegenwoordig plan ik dingen daarom zelfs voor het laatste moment, dat is veel rustgevender.
ZwarteZwanen, beter lezen. Ze schrijft toch dat de pijler verkeerd is!
Ik neem altijd vrij tussen kerst en o&n. Heb vanaf de 20e om 17uur niets meer gedaan aan mijn studie en baantje, en ben van plan dat minstens tot 3 januari vol te houden.
Liever elitair dan een pauper!
quote:hgjb schreef op 29 december 2012 @ 22:11:

ZwarteZwanen, beter lezen. Ze schrijft toch dat de pijler verkeerd is!

nadat ZwarteZwanen haar erop had gewezen, kijk maar naar de tijden

On-topic: JA ik ben nog steeds zo erg :s. Zo iemand die een week voor een tentamen pas begint en dan van 7.30 tot een uur of 23.00 zit te blokken.... Maar heb wel altijd goede cijfers gehaald.

Dus nu weer aan de studie Ragweed en niet op dit forum rondhangen! Of naar bed en morgen fris beginnen natuurlijk

Succes!!!
ok dat was al weg
Ik was/ben altijd ruim op tijd met alles. Heb onlangs een opleiding gedaan met vooral praktische opdrachten maar die lagen dan altijd (of de verslagen er van) ruim voor de inleverdata geprint op mijn bureau te wachtten tot ze werden ingeleverd. Het gaf mij heel veel rust, kind in het ziekenhuis zorgde niet echt voor studiestress. Aan sommige opdrachten werd later begonnen, maar wat die week moest worden ingeleverd kon zó ingeleverd worden.

Heb wel twee van die laatste moment tieners en een laatste moment man. Zondagmiddag stress is hier niet vreemd. Papa niet thuis, printer loopt vast, bestand is niet te openen oid en het werkstuk moet maandag ingeleverd worden. Ik ben niet handig met onopenbare bestanden of vastgelopen printer dus zullen ze echt op hun vader moeten wachten. Dat karakterstukje van hen past zo niet bij mij. Vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven