twijfel fysio
dinsdag 7 april 2015 om 10:09
Sinds begin dit jaar loop ik bij een bekkenbodemfysio voor 'seksuele' problemen die ik heb. Maar ik heb het idee dat ik er niets mee opschiet. Ik krijg allemaal vage meditatie achtige oefeningen. En steeds als ik daar ben denk ik: wat moet ik hier in godsnaam mee? Het is niet dat ik er niet voor opensta want ik doe zelf aan mediteren, maar de oefeningen die ik daar moet doen zijn me echt te zweverig. Ook vind ik mijn therapeute niet zo, geen idee waarom, maar ik krijg de kriebels van haar....
Nu heeft een collega van me met hetzelfde probleem te maken gehad en ook fysio gehad. Haar therapie -bij een andere fysio - was echter heel anders. Minder zweverig. En meer concreet.
ik overweeg nu naar een andere therapeut te gaan, waar ik me hopelijk meer op mijn gemak voel.
maar aan de ene kant denk ik: misschien ligt het aan mij? Stel ik me er niet genoeg voor open. Mijn fysio staat immers heel goed aangeschreven.
Wat denken jullie? En heeft iemand soortgelijke ervaringen met bekkenbodemfysio?
Nu heeft een collega van me met hetzelfde probleem te maken gehad en ook fysio gehad. Haar therapie -bij een andere fysio - was echter heel anders. Minder zweverig. En meer concreet.
ik overweeg nu naar een andere therapeut te gaan, waar ik me hopelijk meer op mijn gemak voel.
maar aan de ene kant denk ik: misschien ligt het aan mij? Stel ik me er niet genoeg voor open. Mijn fysio staat immers heel goed aangeschreven.
Wat denken jullie? En heeft iemand soortgelijke ervaringen met bekkenbodemfysio?
dinsdag 7 april 2015 om 14:10
Oh, is dat er zo een van adem in.......................................................en adem uit?
En dan zegt ze net "adem in" als jij aan het uitademen bent, dus verschrikt adem je dan in, maar niet genoeg, waardoor je bijna stikt terwijl je moet wachten op de toestemming dat je mag uitademen.
Ik heb de zin hiervan nooit begrepen.
En dan zegt ze net "adem in" als jij aan het uitademen bent, dus verschrikt adem je dan in, maar niet genoeg, waardoor je bijna stikt terwijl je moet wachten op de toestemming dat je mag uitademen.
Ik heb de zin hiervan nooit begrepen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven