Gezondheid alle pijlers

uitslag baby 8 mnd, wat is het?

17-07-2011 20:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie herkent dit toevallig?

Ik ga morgen naar de dokter toe,... maar ben benieuwd naar evt. ervaringen.

mijn zoontje is 8mnd oud en had 2 dagen geleden ineens een fel rode plek op zijn hoofdhuid (alsof hij zich gestoten had...)

Nu vandaag breid de vlek zich verder uit, hoofdhuid dus knalrood .. met hele kleine mini blaasjes lijkt het wel (zie foto)...

geen koorts...

Verder GEEN blaasjes op de buik/armen/benen ... dus daarom verdwijnt bij mij het idee dat het waterpokken is ?!

Maar wat dan wel?
Ik zie eerlijk gezegd niet echt iets. Misschien kleine irritatie? Mijn zoontje van 7 maanden heeft dit ook wel eens (gevoelige huid). Dus met mini blaasjes, zeker als het warm is. Heeft hij er last van? Overigens is je echte naam zichtbaar bij je foto's.
Geen ervaring, maar realiseer je je dat de link leidt naar al je foto's en dat we ook de naam kunnen zien van je kindje?

Misschien link even weghalen...
heb je andere shampoo gebruikt? misschien allergische reactie.

zou even je foto weghalen of ergens anders plakken, want de rest van je foto;s is ook te zien
Eczeem?

Verbrand?

Allergische reactie?

Maar goed, ik zou geduldig zijn en het aan de huisarts overlaten.
Als je op de rest van je foto's kijkt is je voor- en achternaam te lezen, en ook je woonplaats. Misschien kan je beter even een andere link plaatsen.

edit: oh gelukkig dit had je al gedaan!
Heeft mijn dochter op haar wang. Ik ben wel benieuwd wat het is.

De vlekjes en bultjes trekken bij mijn dochter al weer weg.
dank .. heb de link weggehaald .. stom zeg, dat je gelijk ook alle andere foto's kan zien... hehe sorry!

ff op een andere manier posten
Wat ik ervan kan zien (maar het is wel lastig op deze foto) lijkt de uitslag het meest op een overgevoeligheidsreactie. Heb je andere shampoo gebruikt? Haarlotion? Gel? Heeft hij er jeuk aan?

Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, daarvoor kan je het beste naar de huisarts als het blijft uitbreiden.
En? Wat zei de huisarts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven