uitslag baby 8 mnd, wat is het?
zondag 17 juli 2011 om 20:42
Wie herkent dit toevallig?
Ik ga morgen naar de dokter toe,... maar ben benieuwd naar evt. ervaringen.
mijn zoontje is 8mnd oud en had 2 dagen geleden ineens een fel rode plek op zijn hoofdhuid (alsof hij zich gestoten had...)
Nu vandaag breid de vlek zich verder uit, hoofdhuid dus knalrood .. met hele kleine mini blaasjes lijkt het wel (zie foto)...
geen koorts...
Verder GEEN blaasjes op de buik/armen/benen ... dus daarom verdwijnt bij mij het idee dat het waterpokken is ?!
Maar wat dan wel?
Ik ga morgen naar de dokter toe,... maar ben benieuwd naar evt. ervaringen.
mijn zoontje is 8mnd oud en had 2 dagen geleden ineens een fel rode plek op zijn hoofdhuid (alsof hij zich gestoten had...)
Nu vandaag breid de vlek zich verder uit, hoofdhuid dus knalrood .. met hele kleine mini blaasjes lijkt het wel (zie foto)...
geen koorts...
Verder GEEN blaasjes op de buik/armen/benen ... dus daarom verdwijnt bij mij het idee dat het waterpokken is ?!
Maar wat dan wel?
zondag 17 juli 2011 om 20:58
Wat ik ervan kan zien (maar het is wel lastig op deze foto) lijkt de uitslag het meest op een overgevoeligheidsreactie. Heb je andere shampoo gebruikt? Haarlotion? Gel? Heeft hij er jeuk aan?
Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, daarvoor kan je het beste naar de huisarts als het blijft uitbreiden.
Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, daarvoor kan je het beste naar de huisarts als het blijft uitbreiden.