Gezondheid alle pijlers

Vies

27-09-2015 15:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatste tijd last van lage onderbuik pijnen en ook wel eens last van stinkende afscheiding... Heb een uitstrijkje laten doen maar vroeg me af of hier meerdere mensen last van hebben. Heb ook een mirena spiraal kan dat daar aan liggen?
Kan een vaginale schimmelinfectie zijn, even door de ha naar laten kijken.
Verwijsbrief vragen voor de gynaecoloog.
verba volant, scripta manent.
Schimmel? Blaasontsteking?

Verder al bij de huisarts geweest behalve het uitstrijkje?

Kan natuurlijk van alles zijn.

Jaren mirena gehad, geen herkenning.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ja het kan van alles zijn zei de dokter.. Eerst uitstrijkje en als er niks uit komt verder kijken.

Zijn echt soort ongestelheids krampen en die geur verschrikkelijk ruik het soms door me broek heen en bang dat andere het ruiken
Bacteriële vaginose? Kan voorkomen bij mirena. Terug naar huisarts en kweekje laten maken?
Wat heb jij er aan wanneer ik er ook last van zou hebben?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 27 september 2015 @ 16:19:

Wat heb jij er aan wanneer ik er ook last van zou hebben?Daar heb ik niks aan maar bedoel daarmee of dat iemand da ook gehad heeft en daarvoor behandeld is en wat daar de reden van was. Kortom ervaringen, daar is dit forum voor bedoeld toch!
quote:Pelikaan schreef op 27 september 2015 @ 16:19:

Bacteriële vaginose? Kan voorkomen bij mirena. Terug naar huisarts en kweekje laten maken?Ja dat kan ik inderdaad wel doen! Bedankt!
quote:MarianneDavids schreef op 27 september 2015 @ 16:04:

Verwijsbrief vragen voor de gynaecoloog.Ze is er nog niet eens voor bij de huisarts geweest zeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 september 2015 @ 17:03:

[...]

Ze is er nog niet eens voor bij de huisarts geweest zeg.Je moet geen conclusies trekken maar goed lezen? Heb een uitstrijkje laten doen!!!! Uitslag krijg ik volgende week en bij andere antwoorden heb ik ook gezegd dat ze eerst uitstrijkje doen en als daar niks uit komt verder kijken! Maar aangezien dat volgende week pas is wilden ik kijken of andere hier ervaringen mee hebben.
quote:Kikkertje21 schreef op 27 september 2015 @ 17:23:

[...]

Je moet geen conclusies trekken maar goed lezen? Heb een uitstrijkje laten doen!!!! Uitslag krijg ik volgende week en bij andere antwoorden heb ik ook gezegd dat ze eerst uitstrijkje doen en als daar niks uit komt verder kijken! Maar aangezien dat volgende week pas is wilden ik kijken of andere hier ervaringen mee hebben.Zo rustig, driftkikkertje.
quote:Aberella schreef op 27 september 2015 @ 17:47:

[...]

Zo rustig, driftkikkertje.Geen driftkikkertje, er zijn bepaalde mensen die altijd commentaar willen geven ipv iets nuttigs erop te zetten... Ach zulke hebben niks te doen zeker
Dit klinkt als een soa. Succes hoor TO
quote:Kikkertje21 schreef op 27 september 2015 @ 17:50:

[...]

Geen driftkikkertje, er zijn bepaalde mensen die altijd commentaar willen geven ipv iets nuttigs erop te zetten... Ach zulke hebben niks te doen zeker

Gut, vandaag lid geworden en dan al zoveel kennis over 'zulke'.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Rustig; als je zo snel bijt steekt niemand zijn hand meer naar je uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Kikkertje21 schreef op 27 september 2015 @ 17:23:

[...]

Je moet geen conclusies trekken maar goed lezen? Heb een uitstrijkje laten doen!!!! Uitslag krijg ik volgende week en bij andere antwoorden heb ik ook gezegd dat ze eerst uitstrijkje doen en als daar niks uit komt verder kijken! Maar aangezien dat volgende week pas is wilden ik kijken of andere hier ervaringen mee hebben.

Rustig aan!

Wacht eerst eens de uitslagen af, hoe vervelend het nu ook is.

Sowieso niet je vagina wassen met zeep, geen inlegkruisjes
Je bent zelf een theepot
quote:retrostar schreef op 27 september 2015 @ 17:56:

Rustig; als je zo snel bijt steekt niemand zijn hand meer naar je uit.Klopt, had misschien niet zo moeten reageren maar ik ken deze forum al heel lang en merk bij andere topics dat er mensen zijn die helaas alleen maar negatieve dingen erop kunnen zetten. Sorry dat ik gelijk erop in ging, beter zulke dingen juist te negeren!
Je bent bij de huisarts geweest, hij heeft gekeken en besloten een uitstrijkje te doen. Wacht dat gewoon even af, als hij iets anders had vermoed, zoals een schimmelinfectie of SOA, had hij ook wel meteen een kweekje genomen. Als hij toch bezig is, zou dat namelijk in een moeite door gaan.

Verder kan het van alles zijn, van SOA tot te veel met zeep wassen, dus ik betwijfel of je, op basis van jouw globale beschrijving, wat hebt aan de ervaring van anderen.

Sterkte TO, even volhouden.
bedankt allemaal voor de reacties, vandaag uitslag gekregen en heb een schimmelinfectie maar buik klachten komen door me spiraal dus gaan kijken of dat deze niet goed zit etc door middel van een echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven