Vocht vasthouden
zaterdag 30 maart 2019 om 15:31
Zoals de titel al zegt, ik houd behoorlijk wat vocht vast. En dan vooral plaatselijk. Ik heb bijvoorbeeld mijn arm gebroken een paar jaar geleden. Mijn arm is echt een stuk dikker nu. En het is niet mijn 'voorkeursarm'; ik ben rechts maar het gaat om mijn linker arm. Bij mijn elleboog heb ik echt een vochtbult zitten.
Zelfde bij mijn rechter been. Ca. 6 jaar geleden een smak gemaakt en aan de binnenzijde van m'n onderbeen, vlak onder m'n knie zit nog steeds een soort vochtbel. Ik heb er geen last van maar vind het niet fraai.
Is er een mogelijkheid om dat bijvoorbeeld middels massage te verhelpen? Ik hoor graag van jullie.
Zelfde bij mijn rechter been. Ca. 6 jaar geleden een smak gemaakt en aan de binnenzijde van m'n onderbeen, vlak onder m'n knie zit nog steeds een soort vochtbel. Ik heb er geen last van maar vind het niet fraai.
Is er een mogelijkheid om dat bijvoorbeeld middels massage te verhelpen? Ik hoor graag van jullie.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
zaterdag 30 maart 2019 om 15:34
Dit. En daarvoor moet je bij een huidtherapeut zijn.
Al naar de dokter geweest trouwens?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 30 maart 2019 om 17:02
zaterdag 30 maart 2019 om 17:07
Ik heb inderdaad geen pijnklachten en het zit ook niet op het gewricht zelf maar er onder (onder mijn knie) of er boven (boven mijn elleboog).
Ik heb gegoogled op oedeem en oedeem massage en dat klinkt als iets dat misschien wel kan helpen. Bedankt voor de tip!
Als ik naar de huisarts moet dan neem ik dit in ieder geval mee. Moet zij er ook maar eens naar kijken.
Ik heb gegoogled op oedeem en oedeem massage en dat klinkt als iets dat misschien wel kan helpen. Bedankt voor de tip!
Als ik naar de huisarts moet dan neem ik dit in ieder geval mee. Moet zij er ook maar eens naar kijken.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.