Gezondheid alle pijlers

Vulva twijfels

28-08-2019 17:08 194 berichten
Hola,

Thanks voor de duidelijkheid en advies.
Ik ga me verheugen om uit de kleren te gaan. :(

(ik haal mn op weg, omdat t misschien niet heel gepast is op een openbaar forum, en kindertjes enzo het ook kunnen lezen).


Als iemand het toch niet vind kunnen hoor ik het wel.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Originele OP:

Omdat de eendenbek niet mn allergrootste vriend is, en ik mijn huisarts best aardig vind, maar niet enorm graag voor uitkleed dacht ik,
ik vraag eens of hier dames ervaring hebben.

Tijdens een potje vingeren met mn rechterhand een paar dagen geleden voelde ik een zeer onplezierig plekje in mn vulva. Na vandaag weer wat mastruberen ben ik toch maar eens met een selfie modus van mn mobiel gaan kijken... Er lijkt net een extra schaamlip aan de buitenkant van de binnenste schaamlip te groeien. Het voelt ruw aan, heeft ongeveer 4 cm lengte, en 1 cm breedte. Er zit wel gevoel in (het doet namelijk rete pijn als je het aanraakt).

Kan iemand me geruststellen, gaat dit vanzelf weg, of kan ik beter toch maar weer verheugen op mn benen wijd voor de huisarts.

Dank is groot!
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 28-08-2019 17:27
20.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O wat erg... Misselijk zijn en overgeven is echt zo afschuwelijk.
En wat duurt dat lang zeg, zo’n chemobehandeling!
Ik leef met je mee. Echt, wat een gruwel.

Maar de kankercellen voelen zich vast net zo slecht als jij! Die willen dit ook niet meemaken. Hopelijk slaan ze snel op de vlucht en kreperen ze.

Sterkte meid!
Alle reacties Link kopieren
Idd erg naar dat overgeven en misselijk zijn. Ik hoop dat ze je er wat medicatie voor kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte hoor! :hug:
Utakar :redrose:
Heel veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte :hug: :redrose:
Wat klote Utakar. Krijg je medicijnen tegen de misselijkheid. Zofran misschien?

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Utakar,

Ik las je voor het eerst toen je je topic opende, verder toen geen aandacht aan besteed, maar waar ben je intussen in verzeild geraakt! Ik kom je ook een hart onder de riem steken en je heel veel sterkte wensen met de misselijkheid. Ik weet hoe ellendig het is! Ik hoop dat je zofran (ondansetron) of Primperan krijgt om je misselijkheid wat te temperen.
Misschien kan de verpleging je ook tips geven over het eten, want dit is zo naar😔

Ik hoop dat als je chemo weer voorbij is je ook wat kunt opknappen.

Sterkte Meis!
:hug:
Utakar hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, Utakar!
Ik denk nog steeds heel vaak aan je :redrose:
Ik denk ook vaak aan je :rose:

Ik hoop dat je het traject -naar omstandigheden- goed doorstaat.
Hey

Wat lief al die berichten.
Het gaat ...
Daar is het ook wel mee gezegd.
Vandaag mn definitieve pruik ophalen. Dus de spanning zit nogal hoog, weer een nacht niet geslapen. Blijf het wel raar vinden hoor. Dat mn vent gewoon meer haar op zn hoofd heeft dan ik.

Met medicatie tegen misselijkheid zijn we enorm aan het puzzelen. De ene week is het een groter succes dan de ander. Het enige wat op het moment een succes is (goed ik doe alsof, eigenlijk ben ik veel liever dik gezellig) is dat mn streefgewicht heel erg in zicht komt.

Van de week wel een enorme uitbarsting gehad, die denk ik nodig was, maar waar ik zelf wel enorm van geschrokken was/ben. Was met mn pete kindje (4) naar een kinderboerderij, even samen knuffelen met een konijn. en ik had zn verschrikkelijke muts op, waar dan net zn paar plukjes van onder vandaan piepen. En er kwam iemand die ik vroeger vaak sprak tegen. En die komt op me af, slaat me ten eerste al tering hard op mn schouder (waar ik van baal) en brult die uit: he ...., zeg is dat je kind, je zag er vroeger altijd al zo zwanger uit met die pens van je. Maar nu zie je er wel goed uit hoor... En zo ging het even door, met beledigingen verpakt als compliment. En op een gegeven moment begint die over mn muts, dat dat toch echt niet kan, en dat dat echt mn smaak typeert en dat als ik echt een lekker wijf wilde zijn, en aan de man wilde komen ik dat soort dingen niet moest doen/dragen.
Trekt mn peetkindje die muts van mn hoofd, en schreeuwt me toch tering hard kanker, en wijst naar mn hoofd. En toen werd ik ook hysterisch, en heb ik in mn woede allerlei lelijke dingen lopen terug krijsen.
Kind onder mn arm gepakt, samen naar de mac donalds gefietst. Een happy meal gegeten, daar krijg je van die little ponys bij. Je weet wel die dingen met van die plastic fantastic haren. Zitten met van die ponys haren te vlechten daar aan zn tafeltje je kent het wel. Peetkindje wilt 2 mc flurries halen, zelfstandig, wel gewoon in mn gezichtsveld hoor. Komt ze terug lopen met 2 dames achter zich aan, welke een happy meal doosjes voor dr dragen. Blijkt ze gewoon iets in de trant te hebben gezegd van. Ponys hebben mooie haren, mijn tante is verdrietig. Die heeft kanker, en geen haar. Mag ik alle ponys dat mn tante ook weer mooie haren heeft. :heart: :heart: :heart: Dan smelt ik van binnen toch wel heel erg. Dus naast mn bed heb ik vol trots 6 ponys staan.
Alle reacties Link kopieren
Nu kom ik toch uit de meeleesmodus, ik heb tranen in mijn ogen.
Je petekind is een schat en die kennis een lul. Ik snap je uitbarsting helemaal, ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je petekindje een held zeg! :love:

Succes vanmiddag :hug:
:rose:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met tranen in mijn ogen hardop te lachen. Wat een lul van een kennis en wat heeft je petekind dat fantastisch opgelost. Mag hopen dat kennis zich de ogen uit zijn kop schaamt.
En ik heb een hekel aan McD maar dit is een prachtig gebaar :heart:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes vanmiddag met je pruik. Hebben je vrienden hun baard al geverfd? (als ik het hoef onthouden heb)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven, dat verhaal van die kennis! Echt, dat mensen zo kunnen zijn...
Je petekind verdient een aureooltje. Eentje van puur goud, met diamantjes erin.

Dat misselijk zijn lijkt me echt verschrikkelijk. Ik hoop dat de komende keren minder naar zijn.

Succes met de pruik. Hopelijk voel je je iets beter als je hem draagt. En heb je niet teveel jeuk :)
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
12-10-2019 09:02
Nu kom ik toch uit de meeleesmodus, ik heb tranen in mijn ogen.
Je petekind is een schat en die kennis een lul. Ik snap je uitbarsting helemaal, ongelofelijk.
+1
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan met de pruik vandaag? Was ie zoals je verwacht had?
Wat een hork! Hij mag blij zijn dat je hem niet K.O. hebt geslagen.

En wat een lief nichtje :love:

Ik hoop dat het goed ging met het ophalen van de pruik. Hopelijk staat hij mooi en zit hij lekker.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn zulke horken
Alle reacties Link kopieren
man man man :facepalm: wat zijn sommige mensen toch te dom voor woorden.

Lekker popiejopie doen met z'n klote opmerkingen.
Wat een sneue lul :bonk:

Je moet maar zo denken: jouw situatie is nú triest, hij is permanent triest.
En zo zijn er nog veel meer mensen die je gewoon ff niet kunt hebben nu.
En die hoef je ook niet te hebben :D reageer maar lekker af hoor, groot gelijk. Jij zit vol chemo, in onbalans, maar wat is zijn excuus?! :puh:

Dat petekind is prachtig! Sommige 4 jarigen hebben het leven al beter door dan 'volwassen' exemplaren. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven